Inventum HNK18 - Reviews

Aantal standen
Wasmachine bestendig

John 23-11-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk warmebron

Heerlijk kussen dat ik gebruik bij mijn chemokuren, kan ik de zere en koude plekken lekker warm en pijnvrij houden.

Pluspunten

• eenvoudig
  • snel warm
  • wasbaar

Veerman 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

Eerdere ervaring leert dat Inventum garant staat voor een degelijk product. Warmtekussen is multifunctioneel in gebruik voor het hele gezin. Ook makkelijk om mee te nemen.

K P Hartog 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het is gewoon een heerlijkheid. Mijn vorige was ook een Inventum, was tientallen jaren oud. Dus de keus was niet moeilijk; Weer een Inventum

Jacqueline 04-12-2015 Product paar dagen in bezit

Makkelijk te gebruiken. Ideaal!! Geeft verlichting aan pijnlijk spieren. Vaak last van. Krreg advies van fysiotherapet.

Fenna 12-11-2015 Product paar dagen in bezit

Gewoon een topproduct! Handig in gebruik door het formaat, komt veel warmte af, makkelijk te bedienen.

Marjolein 11-11-2015 Product paar dagen in bezit

Dit had ik graag veel eerder willen ontdekken, zeer ontspannend, en makkelijk in gebruik. Ik kreeg de tip van mijn fysio, een gouden tip! Laat de koude winter maar komen..

Jeanne kanters 26-10-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een geweldig fijn en praktisch kussentje, wat je op
elke plek van je lichaam kan plaatsen, indien nodig!!!Heb de oude meer als/dan 10 jaar gebruikt en nog doet ie het!!!Heb vandaag vanwege reclame nieuwe aangeschaft!

ae schreur-banga 09-07-2015 Product paar weken in bezit

Gezien mijn leeftijd (95 jaar) kan ik niet zonder dit elektrisch kussen, heb het vaak koud.Gebruik het ook voor mijn rug en mijn voeten, heb ik twee van voor in bed, rug en voeten,

Ferdinand de Groot 23-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind het belangrijk dat hij makkelijk is in gebruik en dat je hem kan wassen en de materialen maken de kussen een perfect middel om mijn rugpijn te verlichten.

Douwina19 14-03-2015 Product kwartaal in bezit

een heerlijk zacht kussen, ideaal als je snel koude voeten hebt. Elke nacht ga ik er mee op bed, het elektrische kussen gaat ook nog automatisch naar 90 minuten uit. Ik kan er niet meer zonder:)

H de Lange 03-03-2015 Product jaar of meer in bezit

ik ben zeer tevreden het is zeer gemakkelijk in gebruik en je neemt hem overal mee naar toe ik heb al jaren bot/gewricht/pezen en spieren waar ik 24 uur per dag pijn aan heb en door de warmte kussen kan ik me lekker ontspannen en zijn de botten en spieren enz. weer lekker door gewarmd en is de pijn weer draagbaar dus ik ben er zeer blij mee.

Ton van den Burg 27-02-2015 Product jaar of meer in bezit

Veiligheid en het genot van de warmte die op je lichaam kan plaatsen waar het nodig is, dus erg flexcibel.
Val men ondertussen in slaap, het kussen schakels na 90 minuten automatisch uit, geen huid verbranding mogelijk.

Groet Ton v/d Burg

Mevr. Janny Brand 22-01-2015 Product paar dagen in bezit

INVENTUM is voor mij de ONTDEKKER,
van de ALLERBESTE "produkten met een stekker"!!,

want met dit grieperige weer en deze ijskoude dagen,
heb ik over pijnlijke spieren en kou niet te klagen.

Voor "kou" kent INVENTUM geen pardon,
want die verdwijnt met mijn INVENTUM electrisch
kussen als "SNEEUW voor de ZON !! "

Dus mensen, koop geen produkt, wat is "DUBIEUS ",
maar ... ga voor INVENTUM ... DE allerbeste keus !!!

Helma 66 18-01-2015 Product paar weken in bezit

de warmteafgifte is prima te regelen en het gebruik is effectief, vooral ook omdat hij na 90 minuten zelf uit gaat. Ik denk dat ik hem heel lang en vaak zal gebruiken omdat het kussen me heel veilig en duurzaam lijkt.

elsje phijffer 18-01-2015 Product paar dagen in bezit

Dit gebruiksvriendelijke en betrouwbare Inventum
electrische kussen geeft je op p[ijnlijke dagen
een groot gevoel van welbehagen.

Paul 3 13-01-2015 Product half jaar in bezit

warmtafgifte is in 3 standen te regelen naar eigen wens.
gebruiksgemak ; hierbij is het enige nadeel het snoer maar dat valt natuurlijk niet te voorkomen.
veiligheid valt op te merken dat ik in het verleden andere merken kussens heb gebruikt die te heet werden en niet automatisch stopten.
met duurzaamheid heb ik nog geen ervaring omdat ik dit produkt pas een half jaar gebruik.

Willemijn. 27-12-2014 Product paar dagen in bezit

De warmteafgifte is zelf te bepalen door de 3 standen waar je uit kan kiezen. Het gebruiksgemak is zeer vriendelijk, je hoeft alleen maar een stand te kiezen. Het product is veilig doordat deze vanzelf uitschakelt na 90 minuten. Verder is het kussen duurzaam doordat het kussen uitgewassen kan worden.

wc v steenbergen 17-12-2014 Product maand in bezit

gewoon goed niet meer en niet minder
en voldoet aan de gestelde eisen en daarom ligt hij naast z'n grote broer de elektrische deken