Whirlpool UW8 F2C XBI N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool UW8 F2C XBI N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

De Dycker Walter 03-09-2020

Nooit meer zulke ramp kopen

Geschreven voor: Whirlpool UW8 F2C XBI N

Ik heb het product nu 20 maanden. Eerst waren we echt in de wolken. Alle laden mooi groot en verlicht alles ordelijk en overzichtelijk.
Tot..... we na een 8 tal maanden ontdekten dat de ijscrème niet echt meer hard was. Raar. de temperatuuraanduiding stond nog steeds op- 20° dus wat is het probleem?
Thermometer in het vriesvak gelegd en het bleek maar -6° te zijn.
Naar de verkoper gebeld . Het antwoord kwam redelijk raar over: " Oh meneer U het een" NO FROST gekocht. Dat is normaal. U moet de diepvries 48 uur laten ontdooien en dan is alles terug normaal."
Daar sta je dan met een volledig gevulde diepvries die niet meer vriest omdat hij een "NO FROST " functie heeft.
We hebben het toestel nu dus 20 maanden en hebben reeds 3 maal alles mogen laten ontdooien. De tussenperiodes worden telkens korter.
Ik moet zeggen dat ze bij WHIRPOOL de term NO FROST wel heel letterlijk nemen.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • mooie verlichting

Minpunten

• totaal onbetrouwbaar