ETNA VV6143NWIT

ETNA VV6143NWIT Best Reviewed jan 2022

Beko RFSE200T30WN

Beko RFSE200T30WN
Bekijk alle Vriezers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 36 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VV6143NWIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

w**r@u**l.nl 29-08-2022

zeker een aanbeveling

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

We hebben dit product gekocht a) omdat de lengte goed bij ons huis past en b) omdat de reviews bijna allemaal 5* zijn.
We hebben het nu bijna 2 weken in huis en mijn vrouw zegt iedere keer als ze iets uit de vriezer haalt, Ik vind het zo vreemd als ik in de vriezer kom en geen ijsvorming zie, dus de no frost doet het uitstekend.

• Ruime laden
  • Lekker diep
  • Geruisloos

Officiele reactie van Atag 30-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Een reviewscore van een 10, daar zijn wij natuurlijk heel blij mee! Fijn dat jullie zo tevreden zijn over het design en het geproduceerde geluid van de no frost vriezer.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.

r**s@g**l.com 27-08-2022

Goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

De vriezer was zeer goed verpakt. Ook is de kwaliteit van het product goed. De extra accessoires zijn erg nuttig. Zeker waar voor je geld! De extra garantie was naast de prijs kwaliteit verhouding ook belangrijk voor me. De vriezer is ook redelijk stil. In een berging is het prima, maar in een woonkamer niet. Let wel op dat je het product eerst vier uur laat staan, anders kan die storingen geven. Mijn product heb ik laten omruilen omdat de monteurs zich niet aan de voorgeschreven wachttijd van Etna hielden alvorens aan te sluiten.

Pluspunten

• kwaliteit
  • kleur
  • stil

Minpunten

• had stiller gemogen, maar voor prijs prima

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit en werking van de vriezer.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

m**1@k**l.nl 25-08-2022

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Zochten een betaalbare No Frost vrieskast. De ETNA VV6143NWIT voldoet aan onze eisen. Mooie vrieskast, gemakkelijk in te richten en is bovendien vrijwel geruisloos.

Pluspunten

• goede prijs/kwaliteit verhouding
  • vrijwel geruisloos
  • overzichtelijk (5 laden)

Officiele reactie van Atag 26-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor de mooie feedback. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de prijs- kwaliteitverhouding en de gebruiksvriendelijkheid van de vriezer.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.

Bolknak 30-07-2022

Gewoon doen

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Een extra vriezer kopen daar waren wij aan toe, prijzen vergeleken en vele reviews gelezen en uitgekomen bij Etna, nu hoef ik met No-Frost plus mijn vriezer nooit meer te ontdooien? ETNA heft het antwoord!, No-Frost Plus voorkomt namelijk ijsvorming in het vriesgedeelte waardoor je jouw vriezer nooit meer hoeft te ontdooien. Ook indeling van de vriezer heeft veel ruimte. Ben er zeer tevreden mee een aanrader.

Pluspunten

• Afmeting prima
  • Erg stil

Beste Bolknak,

Wat een fantastische score, bedankt!
Leuk om te lezen dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Fijn dat jij zo tevreden bent met de No-Frost Plus functie en de handige indeling van de vriezer.

Wij wensen je heel veel plezier van jouw aankoop.

franklin 29-07-2022

goed product voor een redelijke prijs

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

via de reviews van kieskeurig bij deze vriezer uit gekomen. een mooi en degelijk apparaat voor een goede prijs. vooral de functies no frost en super freeze zijn top!!

Pluspunten

• no frost
  • super freeze
  • ruim

Minpunten

• geen stelpootjes aan achterzijde

Beste Franklin,

wat een mooie score, een 10! Bedankt!
Leuk om te lezen dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Fijn dat de vriezer zo goed bevalt.
De no-frost en super freeze functies zijn natuurlijk super handig!

w**s@z**t.nl 29-07-2022

Prima

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Vandaag onze vrieskast ontvangen. Wat een geweldige aanwinst voor ons. Allereerst de verpakking die zo milieu vriendelijk is weinig weg gooi . Op de doos stond vermeld wat er in zat hoe er mee om te gaan . Tevens werd gewezen naar de 3 jaar extra garantie op dit product.

De vrieskast aangesloten en werkte direct. We zijn er zeer tevreden over. Ook de uitleg van de verkoper was topy

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jij na een goede uitleg van de verkoper hebt gekozen voor ETNA.
Fijn dat de vriezer zo goed bevalt.
Wij doen ons best om zoveel mogelijk rekening te houden met het milieu, dit doen wij door onze toestellen zo milieuvriendelijk mogelijk te maken. Maar wij houden hier ook rekening mee in bijv. onze verpakkingen.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Jan 29-07-2022

Degelijke kast en zeker een aanrader.

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Mooie degelijke vrieskast die gekocht is omdat mijn oude koel-vriescombinatie defect raakte. Aangezien ik een eenmansgezin ben, had ik geen behoeft meer voor een extra koelkast.
Makkelijke installatie en een geruisloze motor. Voor mij zeker een aanwinst vooral met de NoFrost functie.
Betaalbare kwaliteit.

Deze aankoop was nodig omdat mijn oude koel/vriescombinatue op was en door omstandigheden een koelkast niet meer nodig was.
Gekozen voor deze vriezer, welke voldoet aan de door mij gestelde eisen en er degelijk en mooi uitziet.

Pluspunten

• duidelijke instructies
  • makkelijk te plaatsen

Beste Jan,

Hartelijk bedankt voor deze positieve review.
Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de eenvoudige installatie en het geluidsniveau van de vriezer.
Ook het no-frost systeem bevalt jou goed, geen vervelend klusje meer met ontdooien, ideaal natuurlijk!

henrytenberge@kpnmail.nl 28-07-2022

De Etna vrieskast een prima aankoop

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

De gekochte Etna vrieskast voldoet 100% aan mijn verwachtingen. Met de 4 aanwezige laden hebben we meer dan voldoende ruimte. De Etna vrieskast is vrijwel geluidloos, je hoort het niet. De prijs was ook zeer gunstig om de Etna via internet te kopen. Nu, na 14 dagen , kunnen we zeggen dat het een goede aankoop was.

Pluspunten

• vrijwel geluidloos
  • een praktissche indeling
  • de prijs was zeer gunsti

Officiele reactie van Atag 29-07-2022

Beste Henry,

wat leuk om te lezen dat jij zo blij bent met de vriezer van ETNA.
Fijn dat jij tevreden bent met het gebruiksgemak, het mooie design en natuurlijk de ruimte van de vriezer.
Ook het geluidsniveau is natuurlijk belangrijk, leuk dat deze ook goed is.

t**l@h**l.com 25-07-2022

Praktische tussenmaat vriezer.

Praktische tussenmaat !
Mooie en prettig in de handliggende handgreep.
Goeie prijs!

Pluspunten

• Sluit heel goed
  • No frost

Minpunten

• E label

Officiele reactie van Atag 26-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn om te lezen dat de vriezer bevalt en naar verwachting werkt.
We wensen je veel vriesplezier toe.

Habeve 25-07-2022

Goed product

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Mooie diepvrieskast die stil zijn werk doet. Is zeer snel op temperatuur. Nofrost is handig en tijd besparend, kast hoeft niet meer ontdooid te worden maar regelt dit zelf.

Pluspunten

• Stille kast
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Handgreep past niet mooi op de deur

Officiele reactie van Atag 26-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en kwaliteit van de vriezer.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

p**k@g**l.com 23-07-2022

Prima toestel

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Mooi product en mooi afgewerkt, stijlvol, maakt weinig lawaai en uitermate stil, koelt snel, correcte levering. Zeer interessant gezien lange garantie wat wil zeggen dat de fabrikant zelf vertrouwen heeft in zijn apparaat.

Pluspunten

• stil
  • afwerking
  • garantie
  • snel koelen
  • laag verbruik

Minpunten

• Voorlopig geen

Officiele reactie van Atag 25-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

p**k@k**o.nl 21-07-2022

Prima vrieskast, mooi formaat.

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Fijne vrieskast die doet wat het moet doen. Het formaat is prima voor ons, niet te groot en niet te klein.
Af en toe wel wat meer geluid als de vrieskast aanslaat.

Pluspunten

• Formaat
  • inhoud

Minpunten

• geluid

Officiele reactie van Atag 22-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze positieve review.
Wat fijn dat de werking en het formaat van de vriezer zo goed bevallen.

Marga 20-07-2022
Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Mooi apparaat na installatie werkt goed, stel voetjes moeilijk te draaien om waterpas te zetten in handleiding ook niet heel goed aangegeven. Wordt in begin wel erg warm overal voor de prijs toptoestel

• Zuinig
  • No frost
  • Genoeg ruimte
  • Stevige lades

Minpunten

• Stel voetjes

Officiele reactie van Atag 21-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn dat de vriezer goed werkt! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen kun je jou NAW-gegevens en een kopie van deze review met je vraag sturen naar webcare@atagbenelux.com.
Wij wensen je nog veel koelplezier.

w**n@g**x.com 18-07-2022

Uitstekende compacte vriezer

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Deze vrieskast heeft 4 grote laden en één klep waar je meer dan genoeg in kwijt kunt. Omdat de vriezer ook nog eens een no-frost functie heeft is deze zeer gemakkelijk in gebruik want je hoeft nooit meer te ontdooien! Hierdoor kun je ook gemakkelijk zien wat er in een lade ligt zonder deze te openen en de lades vriezen niet meer vast. Erg handig zijn de 2 wieltjes aan de achterzijde voor het verplaatsen van de diepvrieskast, waardoor eronder gemakkelijk gepoetst kan worden. Door zijn breedte van 55cm kunnen wij er twee naast elkaar plaatsen, welke allebei nadat onze groentetuin geoogst is gevuld kunnen worden. Na verloop van tijd kunnen wij er een uitzetten als er minder in de vriezer ligt.

Pluspunten

• Compact
  • groot volume
  • No-frost

Minpunten

• Verschuift als bijna leeg is met deur openen

Officiele reactie van Atag 19-07-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de moeite hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de no-frost functie, het design en het gebruiksgemak van de vriezer. Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Veel plezier met de aankoop.

Patrick Koreman 16-07-2022

Verlengde gerantie van 5 jaar.

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Wat een ruimte, Ik kan mijn oogst uit de moestuin mooi geordend plaatsen. Super stil, en digitaal wordt de temperatuur aangegeven. Ook voor de komende tijd niet meer ontdooien, gaat nu volledig automatisch.

Pluspunten

• 5 jaar garantie
  • Digitaal temperatuur
  • Automatisch ontdooien
  • Veel ruimte

Minpunten

• Niets

Officiele reactie van Atag 18-07-2022

Beste Patrick,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte en werking van de vriezer.

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop.

b**d@o**k.com 14-07-2022

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Mooie compacte vriezer. Diepe lades, zodat er voldoende ruimte is. Makkelijk verrijdbaar door de wieltjes. Heel fijn dat hij na een boost automatisch weer terug gaat naar de juiste temperatuur. Temperatuur makkelijk in te stellen. Mis alleen een lampje in de vriezer en de werkelijke temperatuur aanduiding, zodat je weet hoe koud hij op dat moment precies is.
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding!

Officiele reactie van Atag 15-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review.
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de ruime lades en werking van de vriezer.

We wensen je veel plezier met je aankoop.

j**n@g**l.com 12-07-2022

Aanschaf vriezer

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Ben gaan zoeken via internet voor een nieuwe vrieskast daar mijn oude Liebherr problemen begon te vertonen.
Ik kwam uit bij ETNA VV6143 N want deze kwam heel goed uit de test en dat is toch goed om te weten.
Daarna bij Expert de bestelling geplaatst. Het is wel prettig omdat we de meeste artikelen hier kopen fijne klant behandeling.
Snelle levering.

Pluspunten

• beste in zijn test
  • makkelijke lades
  • fijne indeling
  • mooie tweede vriezer

Officiele reactie van Atag 13-07-2022

Beste heer/mevrouw,

​Dank je wel voor deze beoordeling. Wat leuk dat je voor de vriezer van ETNA hebt gekozen en je zo tevreden bent over de indeling en het gebruiksgemak.
Wij wensen je veel plezier met je aankoop!

Met vriendelijke groet, Chantal

hank 08-07-2022

Etna vertrouwd in huis

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Ik heb bewust gekozen voor een vertrouwd merk en heb daar tot op heden geen spijt van.
Het blijkt een robuste machine die vertrouwen uitstraalt, waarbij de vorm en indeling een hoge waardering verdienen.

Pluspunten

• robuste machine
  • indeling

Officiele reactie van Atag 11-07-2022

Beste Hank,

Wat leuk dat jij een review hebt geschreven.
Fijn dat het design en de indeling van de vriezer zo goed bevallen,
want als jij blij bent, zijn wij dat ook!

Wij wensen jou heel veel plezier van de vriezer!

g**t@g**l.com 06-07-2022

Etna diepvries, biedt waar voor zijn geld.

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Mooie en praktische diepvries met hoge doorzichtige laden en is redelijk zuinig (E klasse). Voor zijn geld veel te bieden in vergelijking met duurdere merken. NoFrost aanwezig zelfs, dat is automatisch ontdooien. Alarm melding bij te lang open laten staan van de deur. Is echter niet geschikt voor ruimten die lager dan 16* C kunnen worden(in mijn bijkeuken geen probleem) mag wel in ruimte die tot 43* C kunnen oplopen.

Mooie gladde achterwand waardoor geen stof tussen koelribben kan komen zoals bij mijn vorige oudere diepvries.
Bijna leeg is diepvries een beetje beweegbaar met openen, maar beladen stabiel genoeg.
Er zitten wieltjes aan achterzijde zodat bij voorzijde iets op te tillen het geheel makkelijk te verplaatsen is om vloer eronder schoon te maken.
Officiele reactie van Atag 07-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met ruimte en de werking van de vriezer. Wij wensen je nog veel plezier met je aankoop!

c**1@h**l.com 29-06-2022

Mooie apparaat voor een scherpe prijs.

Geschreven voor: ETNA VV6143NWIT

Mooie grote vrieskast met voldoende ruimte voor veel spullen.
Zeer betaalbaar en voor de prijs ook redelijk zuinig.

Gewoon goed voor het geld.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • veel ruimte

Minpunten

• Bakken voelen erg kwetsbaar aan

Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de grootte en de indeling van de vriezer.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!