Liebherr CFd 2505 Plus - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CFd 2505 Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Arie 14-03-2023

Een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CFd 2505 Plus

Voldoet geheel aan onze verwachting. Veel ruimte om diepvriesdozen in kwijt te kunnen. En als hij toch te vol komt, kun je de hangmanden er nog uithalen.
En mocht er een keer een stroomstoring zijn, dan is er de eerste 50 uur nog geen probleem.
Duidelijke display met aangifte temperatuur.

emmy 01-02-2023

Liebherr, in het vriezen een ster!

Geschreven voor: Liebherr CFd 2505 Plus

Onze vorige vrieskist hadden we al meer dan 30 jaar. Nu hebben we deze gekocht. Je hoort hem niet, maar het is een goede aanschaf! Hij heeft een grote inhoud en als je de vriezer open heb je goed licht in de deksel. Als hij iets langer los staat begint hij te piepen als waarschuwing. Verder is het deksel heel makkelijk te openen door de greep die over de hele lengte in het deksel is verwerkt. En voor stiekeme snoeperds zitten er sleuteltjes bij.
Goede aankoop, kan ik iedereen aanbevelen!

Pluspunten

• greep in deksel
  • vriest snel

HansL 14-10-2022

zeer goed produkt

Geschreven voor: Liebherr CFd 2505 Plus

goede prijs/kwaliteit verhouding en de service is uitstekend, dat is gebleken uit eerdere aankopen.

m**************@g******** 17-02-2022

Het is zeker een aanrader, wij zijn er erg blij mee.

Geschreven voor: Liebherr CFd 2505 Plus

Ik vind deze vrieskist erg zuinig in stroomverbruik. Vrieskist is breed en daardoor ook overzichtelijk met de producten die je er in kan doen en de mandjes zijn ook erg gemakkelijk met het sorteren van de producten . Ook het slot op de vriezer vind ik super gemakkelijk. De vriezer is dan ook altijd goed dicht.
Wij zijn er super blij mee.