De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Siemens GS29NVWEP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cornelis 27-11-2021

Prima apparaat, mooie uitstraling

Geschreven voor: Siemens GS29NVWEP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze vriezer bevalt prima. Voldoet aan onze wensen.

Diepvrieskast 11-07-2021

Fijne diepvrieskast

Geschreven voor: Siemens GS29NVWEP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne laden , veel ruimte en weinig lawaai en super dat ik niet meer hief te ontdooien!

Hanna 28-06-2021

Mooie diepvries met grote praktische laden,

Geschreven voor: Siemens GS29NVWEP

Na 15 jaar moest mijn oude diepvries worden vervangen. Nog in alle reviews gezocht maar deze Siemens kwam opnieuw goed uit de bus, net als 15 jaar geleden. Het oude apparaat dus vervangen door opnieuw een siemens met 6 laden. Nu met anti-frost dus ik ben blij dat ik van het ontdooien af ben!

IQ300 GS29NVWEP 30-11-2020

Mooie doelmatige vriezer.

Geschreven voor: Siemens GS29NVWEP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer is degelijk uitgevoerd en de laden zijn erg handig.