Siemens GS36NAXEP - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens GS36NAXEP op Kieskeurig.nl.

Io163 17-05-2021

Vrieskast met statuur

Geschreven voor: Siemens GS36NAXEP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Naast onze koelkast uit dezelfde serie staat deze riante vrieskast. Samen vormen zij een statement in onze klassieke keuken. Alle ruimte biedend voor al onze diepvriesbehoeften en voorzien van een reuze handige ijsblokjesapparaat, zonder dat een aansluiting op de waterleiding nodig is. Veel ruimte, makkelijk schoon te houden en no frost. Wat wil je nog meer?

Frank 30-04-2021

Prachtige vriezer

Geschreven voor: Siemens GS36NAXEP

In het echt nog mooier dan op het plaatje. Een echte blikvanger die bovendien heel stil zijn werk doet. Echter aanrader.

Pluspunten

• nauwelijk hoorbaar
  • heerlijk groot en ruim,
  • prettig interieur

C. Nieuwkoop 29-04-2021

Prima apparaat

Geschreven voor: Siemens GS36NAXEP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Nadat onze nog zo goed als nieuwe Siemens diepvries het had begeven, Heeft Siemns er voor gezorgt dat we deze als vervangend apparaat kregen. Zeer tevreden over de diepvries en de wijze waarop Siemens het probleem heeft opgelost.

Anthony 20-03-2021

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GS36NAXEP

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vriezer werkt perfect. Handige lades en planken en tevens geeft de vriezer weinig geluid af. Kortom wij zijn er erg blij mee