Einhell RG-SA 1433 - Reviews

Werkbreedte
330 mm
Opvangbak capaciteit
28,00 liter

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

haakma 25-01-2015 Product kwartaal in bezit

Degelijk apparaat, goed op te bergen door inklapbare duwstang. Zware motor geeft geen krimp bij zware belasting, is wel lawaaiig. Gebruik 'm zonder opvangbakje, is veel te klein, begrijp niet wat ze hierbij hebben gedacht, is gewoon onnozel.

CenturionCD 27-06-2013 Product paar dagen in bezit

Een geweldig goede machine. Maar zoals door iemand anders al geschreven is de opvangbak overbodig. Jammer dat de Duitse ingenieurs daar niet over hebben nagedacht. Er komt zoveel mos en rotzooi los uit het gras dat je met deze opvangbak na elke minuut zou moeten stoppen. Wij hebben hem nu 1x gebruikt en 2 grote (240L) afvalcontainers zitten nu tot de rand toe gevuld met mos. Ook aangedruk in de container nu 2 loodzware bakken.

Handig om te vermelden is dat er een muurbeugel bij zit om hem aan de muur op te kunnen hangen nadat je eerst de duwbeugel hebt omgeklapt. Erg handig en meteen netjes opgeruimd.

Adri 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne verticteermachine

De machine heeft een mooie werkbreedte,dus je hebt snel een gazon geverticuteerd het opruimen van mos is meer werk

Pluspunten

• Krachtige motor
  • Mooie werkbreedte

Minpunten

• Opvang bak te klein is ook niet echt nodig

gvanberghem 08-06-2013 Product paar weken in bezit

Wat hij doen moet doet hij goed, maar neem niet de moeite om de opvangbak in elkaar te zetten want die is veel te klein