Yamaha A-S301 - Reviews

Uitgangsvermogen (per luidspreker)
Aantal kanalen
Analoog in (RCA)

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

BadChaker 08-06-2017

Allround versterker old skool meet new skool

Ben van surround weer naar stereo gegaan, de liefde voor vinyl deed het hem.
Deze versterker is werkelijk sensationeel, kan het gewoon niet geloven heb er B&W CDM7se speakers achter hangen en is een ideale combinatie, had een Marantz die 5x zoveel kostte maar de Yamaha doet echt niet onder.
Ook de analoge en digitale aansluitingen zijn een must, tv via de optische ingang de phono ingang voor vinyl, streamen via m,n phone met de optionele bluetooth unit, kortom allround. Mooie plaatsing van de instrumenten, crisp helder geluid, maar toch warm, gebruik geen loudness wel de pure direct schakeling, echt top.
Jazz en klassiek klinken prachtig, dat luister ik het meest, maar ook popmuziek word fraai weergegeven.
Ik kan deze versterker van harte aanbevelen, gewoon luisteren en je bent om.

Ericthegreat 29-07-2017

Goed geluid, digitale ingangen, voldoende vermogen

Na lang wikken en wegen is het toch de yamaha as301 geworden. Alle andere versterkers missen OF vermogen OF digitale ingangen OF zijn meer dan 500 Euro . Al met al was het de enige passende versterker. Mijn polk audio rtia3 hebben een belastbaar vermogen van 2x 150watt topvermogen (2x75 watt RMS) en 8 ohm. De versterker 2x 120 watt (2x60 watt RMS) bij 8 ohm. Past dus perfect. Het geluid was formidabel voor voor 285 euro. Ook handig is de variabele loudness bij lagere geluidsvolumes.

Pluspunten

• Prima geluid
  • 2 digitale ingangen
  • Goedkoop

Minpunten

• Geen voor deze prijs