Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light - Reviews

Lichtkleur
warm wit
Kleur
rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

John 18-09-2019

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light

Jammer genoeg ziet de lamp er naar 1,5 jaar niet meer uit gekocht voor 67 euro en nu al afgeschreven plastic is uitgedroogd en ziet er geel uit i.p.v wit Rvs laklaag laat los. Contact gehad met Philips en moeten moeten een bon zien heel begrijpelijk. Helaas de bon nergens meer te vinden.

Pluspunten

• Ziet er strak uit
  • Werkt naar behoren

Minpunten

• RvS laag laat los
  • Plastic scheurt
  • Plastic word geel en was wit

Boek32 25-12-2017

Mooi design, kwalitatief slecht

Geschreven voor: Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light

De vorige lamp binnen korte tijd defect. Automatisch in- en uitschakelen werkte niet meer. Lamp bleef branden. Binnen de garantietermijn een nieuwe lamp gekregen. Nu na redelijke korte tijd weer hetzelfde probleem!
Niet aan te bevelen te kopen.

lampje111 08-11-2017

slechte handleiding, niet in te stellen

Geschreven voor: Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light

Moeilijk te monteren product. Vraagt wel een heel vlakke ondergrond. Problematisch bij metselwerk.
Handleiding stemt niet overeen met het procuct

WimLMC 29-07-2015

Gebruiksaanwijzing is onduidelijk.

Geschreven voor: Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light

Installatie is inderdaad lastig omdat de behuizing in het armatuur veel te klein is voor het kroonsteentje en de wirwar van draden.
De gebruiksaanwijzing is onduidelijk. Er is alleen een plaatje zonder tekst. De lamp gaat overdag ook aan bij beweging. In de gebruiksaanwijzing is niet te vinden hoe je kunt instellen dat hij alleen bij schermer en donker aangaat.

Mieppie28 15-04-2015

Mooie lamp maar gebruiksaanwijzing niet duidelijk

Geschreven voor: Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light

De lamp is mooi van vorm en ziet er degelijk uit. Hoe je hem moet instellen staat niet erg duidelijk beschreven. We krijgen het niet voor elkaar om er voor te zorgen dat de lamp overdag niet aangaat bij beweging en dat hij dus alleen aan gaat bij beweging in de schemer of in het donker. Dat vind ik jammer. Verder net 4 dagen in ons bezit, dus meer kan ik er nog niet over zeggen. We puzzelen nog even verder !

jonas39 07-04-2015

installatie en afstellen sensor laat te wensen over.

Geschreven voor: Philips myGarden Raccoon inox LED Wall light

Installatie is een crime omdat de behuizing in het armatuur veel te klein is voor het kroonsteentje en de wirwar van draden. Zeker als de elektriciteit draad die uit de muur komt stug is. Aan de onderzijde van de lamp 2 cm erbij en dit is opgelost.
Verder ben ik nog altijd op zoek naar de oplossing om de sensor zo in te stellen (als dit tenminste kan) dat de lamp niet gaat branden als er een auto voorbij rijdt. (afstand lamp - auto 5 a 6 meter.
Na deze oplossingen is het product aan te bevelen.