WiZ IMAGEO 1x draaibare spot - Reviews

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de WiZ IMAGEO 1x draaibare spot op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

michael@beeldsensatie.nl 31-03-2022

Mooi slim design mooi licht

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Was al tevreden over de huidige Wiz lampen die we bezitten. Maar dat zijn allemaal losse lampen. Complete plafond lampen had ik nog niet.

Maar wat een mooie lampen zijn het, goed afgewerkt en makkelijk te installeren.
Koppelen in de app is een verademing vergeleken met sommige merken,
gewoon direct in te stellen en zelfs meerdere tegelijk.
Jammer dat bij deze kleine versie hij net niet de hele afdekplaat bedekt.
maar das een kleingheidje
Erg blij mee....
Nu nog even mee spelen in Homey en scenes aanmaken..

Pluspunten

• Zware kwalitet
  • Makkelijk in te stellen
  • Mooi licht

Ct 31-03-2022

WiZ verlichting

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Handige lamp die erg makkelijk en snel is te installeren. Door de app simpel te bedienen.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Makkelijke bediening

m***********@g******** 30-03-2022

Minimalistisch, maar stijlvol

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Een mooi design lamp, bescheiden en toch stijlvol. Eenvoudig te monteren en de WiZ app is ook gebruiksvriendelijk. Het toevoegen van de lamp in de app werkt erg gemakkelijk. Wel verdwijnt de lamp soms opeens uit de app, dat is wel vervelend.

• Veel mogelijkheden licht

Minpunten

• Lamp verdwijnt soms uit de WiZ app

d**********@h********** 30-03-2022

Praktische, veelzijdige spot

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Praktische spot, met meer opties dan een 'standaard' spotje. De lamp is erg gemakkelijk te bedienen via de app, waar je ook de kleuren in kunt aanpassen. Net als de lichtsterkte etc. Daarnaast kun je programma's instellen die de lamp aan doen als je bijvoorbeeld zelf niet thuis bent.
Gemakkelijk te installeren. Alles zit erbij.
Hier paste hij helaas niet direct op de aansluiting, maar dat was gemakkelijk te verhelpen.
Ik raad deze lamp zeker aan!

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening
  • Compleet
  • Meerdere kleuren licht

Minpunten

• Paste hier niet direct op aansluiting

Ron 28-03-2022

Fijne lamp maar mis nog wat

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

De WiZ opbouw spot is echt een makkelijk op te hangen spot die ook snel via de app toe te voegen is aan je slimme huis. Hij reageert alleen vanwege de wifi connectie net iets langzamer dan ik gewend ben. Dus je bent geneigd om de aan/uit schakelaar net weer uit te doen omdat hij niet meteen reageert bijv. Maar als je daar aan gewend bent gaat het best goed. Ik heb er een bewegingsdetector bij gekocht omdat ik ze op een plek gebruik waar ik wil dat het licht automatisch aan gaat en dan merk je helemaal de vertraging op. Verder vindt ik de app beperkt, je kunt namelijk als minimale interval tussen aan en uit maar kiezen voor 5 minuten. (maar ligt meer in de bewegingsmelder dan de spot natuurlijk). Het commando gestuurde stuk met google Home werkt wel maar niet altijd vlekkeloos. Al bij al is het wel oke om te gebruiken, zeker omdat ik ze getest heb, maar ik denk dat ik toch de Hue blijf prefereren.

Pluspunten

• mooi design
  • genoeg licht

Minpunten

• tragere reactie vanwege wifi

priscilla666 27-03-2022

Leuke spot

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Fijne spot, die goed licht geeft. Ik heb het boven mijn badkamerspiegel gehangen. We moesten er wat gaatjes voor boren, daarnaast was het moeilijk vast te zetten. De schroef werkte niet helemaal mee en zat ook dicht op de muur. Na het bevestigen werkte het prima met de app. Ik heb ook andere lampen die met de app werken, dus het was erg snel geregeld. Leuk om ook een andere kleur in de badkamer te hebben dan wit licht tijdens het douchen, maar zeker handig om daglicht na te bootsen om je klaar te maken om naar buiten te gaan.

Pluspunten

• Fijn licht

Minpunten

• Lastige montage

r********@g******** 26-03-2022
Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Wij hebben de lamp naast het bed gehangen. Het monteren ging super makkelijk. De installatie op de iPhone verliep wat moeizamer maar na wat geduld is het gelukt. Op de Samsung was het binnen een minuut geïnstalleerd. De verschillende kleuren zijn leuk, en het aan en uit zetten via de telefoon. Is ook handig. Mooi simpel strak design. We hebben er een tweede bij gekocht.

J**************@m***** 25-03-2022

Leuk alternatief voor kostbaar Hue

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

De verpakking ziet er goed en kwalitatief uit. Bij het openmaken oogt alles netjes en compleet. Je vindt vier boekjes in de verpakking: een instructieboekje (A) beschrijft hoe je de spots stap-voor-stap plaatst een volgend boekje (B) met veiligheidsinstructies, C voor de garantie en een boekje met 'quick step' instructies. Ik kies voor het laatste boekje die ook toelichting geeft hoe de app te installeren en te gebruiken op je smartphone. Het ophangen van de lamp gaat niet al te gemakkelijk, de eerste uitdaging die ik tegenkwam was dat de lamp niet over de contactdoos past: hij is te klein! Dit is wel direct een flink nadeel: er moet een opbouwplaatje tussen wat het geheel minder mooi laat ogen. Het installeren van de app., dit is duidelijk beschreven en makkelijk gedaan. De spots geven mooi licht die je met behulp van de app kan veranderen van kleur en felheid. Ook de koppeling met Google Home gaat vlot en werkt vlekkeloos!

Vnnx 21-03-2022

Klein van gewicht krachtig in licht

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Heerlijk klein lichtgewicht lampje wat je in mum van tijd hebt opgehangen. Na installatie en koppeling met de app begint het echt grote feest. Elke kleur die je maar kunt verzinnen kun je aanklikken. En de vooraf ingestelde lichtsterktes zijn ook erg fijn. Kaarslicht, daglicht ze geven allemaal fijne nuances in het licht waar je op dat moment behoefte aan hebt. Zeker een aanrader dus!

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Licht van gewicht
  • Verschillende licht sterktes
  • Luxe uitstraling

Minpunten

• Voelt wat goedkoop aan

Tanya 21-03-2022
Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

De spot is qua vormgeving erg stylish en neemt weinig ruimte in. Installatie en gebruik is makkelijk. Ondanks dat het een kleine spot lijkt, geeft het goed licht en is het aan te passen naar elke gelegenheid. Helaas niet voor Apple Home te gebruiken.

Renard 21-03-2022

Mooi strak spotje!

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Dit is een heel mooi strak vormgegeven spotje. Had hem groter verwacht, maar komt bij ons met zijn 10,5 cm heel mooi uit. Ik vind het belangrijk dat ik de lampen van tevoren kan instellen en tijdens vakantie op afstand kan bedienen. Thuis is het prettig dat het licht heel warm kan worden ingesteld en feller/witter als dat nodig is. Heel blij met deze lamp.

Pluspunten

• Compact, mooi spotje
  • Bedienen per app
  • Fijn licht om bij te relaxen of te werken

a*********@h********** 20-03-2022

Fijne lamp

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Deze aangeschaft samen met de 2 spots lamp met gekleurd en wit licht waar we ook heel tevreden over zijn!

De Wiz app is een fijne app. Soepele bediening, ook fijn dat je 2 standaard programmas erin kan zetten waarmee je met aan/uit al 2 licht settings kan kiezen zonder de app te openen. Via de app zijn de mogelijkheden bijna eindeloos, bv in de slaapkamer het wakker wordt en slaap ritme. In de woonkamer het leefritme.
Tijdens vakanties aanwezigheid simulatie.

Wat ook fijn is in de app, dat je eigenaren en gastgebruikers kan toewijzen, wij hebben de kinderen wel een gastaccount gegeven, daarmee kunnen ze alles gebruiken wat ze nodig hebben, maar niet onze programmas of installaties overhoop halen. Verder heeft de lamp de kleur fel wit tot warm combinaties en een fijne dimmer.

Kortom, erg blij mee en ik ga dit verder uitbreiden in huis!

Eerdere review:
Toffe lampjes,
In het begin was het even wat gedoe met de Wifi, we hebben 2 Wifi netwerken in huis en het ene lampje was op de ene Wifi gegaan en de andere op de andere Wifi waardoor ze niet soepel tegelijk te bedienen waren.
Inmiddels opnieuw geïnstalleerd en nu werkt het super. De Wiz app is een fijne app. Soepele bediening, ook fijn dat je 2 standaard programmas erin kan zetten waarmee je met aan/uit al 2 licht settings kan kiezen zonder de app te openen.
Tijdens vakanties aanwezigheid simulatie.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijke app erbij
  • veel programma's

Ineke 19-03-2022

Fijne lampen

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Het bevestigen van de lampen in het plafond ging heel gemakkelijk. Na het openen van de WiZ app gaf deze meteen aan dat er een nieuwe lamp gevonden was. Het installeren van de lamp ging ook heel gemakkelijk. Daarna is de lamp eenvoudig te bedienen door iedereen die in de app als gebruiker toegevoegd is. Tijdens het koken kan ik een helder licht aanzetten en later een knus gedimd licht op de achtergrond. Super handig om de lampen met de app te kunnen bedienen

Pluspunten

• Gemakkelijk te monteren
  • Gemakkelijk in te stellen
  • Te gebruiken met de app en schakelaar

Selena 19-03-2022

Een feest in huis

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Schroefjes en pluggen worden meegeleverd wat ik erg prettig vond.
Ik had geen probleem met de montage. De kleine schroeven aan de zijkant zijn even een gepriegel maar het is goed te doen.
Installatie via de app is ook snel en eenvoudig.
De kinderen zijn dol op de kleurtjes, de snelheid van de wisseling zou voor hun zelfs nog iets sneller kunnen. De rest van de functies zijn basic niet heel spannend. Storend aan ook deze lamp is dat deze traag reageren waardoor de kinderen te vaak op de knop drukken.
Al met al een leuke moderne lamp die goed past in nagenoeg elke interieurstijl.

Pluspunten

• Eenvoudige installaie
  • Kleurtjes

Minpunten

• Extra functies niet overtuigend
  • Trage reactietijd

S.C.koster 18-03-2022

Spot wit full color

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Een mooi design. Makkelijk te bedienen en veel keuzes. Helaas een kleine diameter voet zodat het niet over een plafond doos kan of iig niet nettjes.
Deze had groter gemogen.

Pluspunten

• Mooi
  • Strak
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Te kleine voet
  • Geen timer

S.C.koster 21-03-2022

Wel een timer...kan mijn revieuw niet meer aanpassen.

StephanieCorner 18-03-2022

Subtiel maar doeltreffend

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Nette, frisse en subtiele spot. vraagt niet teveel aandacht in de ruimte waar die hangt. Is dimbaar en dus makkelijk om de sfeer aan te passen. Fijn dat het bedienbaar is met google home en dat we tijdschema's kunnen maken, handig als je met vakantie bent. Nadeel is dat de kinderen de lampen niet (goed) kunnen bedienen. soms mis je dan het gemak van de lichtschakelaar

Pluspunten

• dimbaar
  • subtiel
  • tijdschema's

Minpunten

• niet bedienbaar door kinderen

Kabouterjacky 18-03-2022

te klein voor de wandkontaktdoos aan het plafond.

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Leuk, mijn spotje is binnen! Hoi hoi hoi! Dus direct de plafonniere van het plafond geschroefd en de spot er op.. huh?? hoe kan dat? hij past helegaar niet. En nu?
hij hangt nu in de slaapkamer als wandspot naast het bed. Ook lekker, om te kunnen lezen of het lichtje zacht te zetten. Maar ja, dan moet de telefoon ook mee naar boven. En dat is hier in huis verboden.

Pluspunten

• dimbaar
  • kleuren wijzigen

Minpunten

• past niet
  • wifi ontvangst is slecht zonder versterker €€€
  • bij de ACTION hebben ze soortgelijk te koop €€€

ivoha 17-03-2022

Betaalbare smartlights

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Onlangs 2 verschillende armaturen geïnstalleerd van Wiz. Ik heb ze gebruikt als wandspots en ze verlichten het plafond. Het design van de lampen is simpel, maar modern. Het bevestigen ging heel makkelijk, het koppelen in de app was ook binnen enkele seconden gepiept. Daarna zijn de opties zeer uitgebreid. Van koud wit tot warm wit, van steady on tot knipperen. Deze zijn vervolgens eventueel in scènes in te stellen, zodat je met één druk op de knop of één commando via een Google slimme speaker gelijk de juiste sfeer in huis krijgt. Overigens zijn er al heel veel verschillende voorbeeld sfeermakers vooraf ingesteld, wat erg handig is (probeer ze zeker allemaal uit). Daarnaast is het mogelijk om bij het aan en uit klikken van de schakelaar (mocht je dat al doen) hier ook 2 verschillende scenes in te stellen, waardoor de schakelaar aan de muur dus uiteindelijk ook nog functioneel kan zijn. Echter zijn er nog meer handige mogelijkheden zoals timers, programmeringen etc. zodat je ook als je niet thuis bent de verlichting kunt bedienen. Het enige wat ik nog niet weet of het mogelijk is, is of je 2 spots in 1 armatuur tegelijk kunt bedienen zonder ze ieder afzonderlijk in te stellen. Hopelijk kan dat ook nog. Verder ben ik zeer tevreden. Deze lampen doen zeker niet onder voor de nog duurdere merken!

Pluspunten

• Nette prijs
  • Veel licht
  • Veel opties

t************@h********** 17-03-2022

Erg blij mee

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

De lamp was snel te bevestigen aan de muur en ook het installeren ging heel makkelijk. Erg leuk dat de app voorgeprogrammeerde sferen/kleuren heeft. Makkelijk in gebruik.

n***********@h********** 17-03-2022

Goede lamp!

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Ik vind dit een goed spotje. Het voelt wat goedkoop, maar het is goed materiaal. En het belangrijkste; het licht wat er vanaf komt is goed!

Pluspunten

• goed licht

Mysteriewoman 17-03-2022

Strakke spot met Wifi

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Mooie strakke, tijdloze, design spot, welke bij vele interieurs past. Oogt degelijk aan, en kan alle kanten opgedraaid worden zodat je het licht goed kunt richten op de plaats waar jij wilt. Het ophangen gaat gemakkelijk als je een beetje handig bent. Ook het installeren van de app was zo gebeurd. Daarna zoek je de lamp, voeg hem toe en geef hem de naam die je wilt. De mogelijkheden in de app zijn ongekend. Je kunt de spot dimmen, maar ook de helderheid van het licht aanpassen. Van bijv. daglicht naar romantisch warm. Je kan de sfeer aanpassen naar de wens van het moment vanuit je luie stoel. Of laat ze aan gaan op de tijd en duur die jij wilt. Erg handig.

Pluspunten

• verstelbaar
  • dimbaar
  • veel licht
  • vele mogelijkheden

Minpunten

• geen

Charlotte88 17-03-2022

Mooie lamp!

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

Een mooie lamp, gaat mooi op in het interieur, het bevestigen was even een klus. Er zitten schroefjes bij maar die hebben een coating en daardoor zijn ze te dik om door de voorgeboorde gaatjes te krijgen. verder geeft de lamp mooi licht en luistert goed naar de commando's, gemakkelijk aan te sluiten op Google home.

M*******@p******** 16-03-2022

Ideaal!

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

De Wiz opbouwspot is ideaal. Je kunt deze makkelijk monteren en instellen met de Wiz app. Je kunt er verschillende kleuren op instellen en makkelijk dimmen of feller zetten.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Duidelijke handleiding

MaCo 16-03-2022

Leuke spot bij elk sfeertje

Geschreven voor: WiZ IMAGEO 1x draaibare spot

De lamp voelde bij het uitpakken al fijn licht aan, dus prima!
Het ophangen ging gemakkelijk, behalve de schroefjes aan de zijkant. Die krijg ik er niet helemaal in. Maar; de lamp werkt perfect, is gemakkelijk te koppelen aan de wiz app en met die app ook handig te bedienen. Noem maar een sfeertje en de lamp heeft er een passend licht bij. Top dus!

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Handig te bedienen via de app
  • Veel verschillende lichtkleuren

Minpunten

• Schroefjes draaien niet goed vast