Duux Globe Tafelventilator (Zwart) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Duux Globe Tafelventilator (Zwart) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

k*******@p******** 01-06-2021

In feite werkt de ventilator heel goed maar doordat alle draaiende delen van plastic zijn worden ze statisch geladen tijdens het draaien en trekken veel stof aan. Het reinigen van deze ventilator is echter onmogelijk, wat een gemiste kans voor Duux is.
Carrinthe 20-06-2021

Je kan een schroef losdraaien aan de achterkant waamee je de hele kap er af haals. Daarna kan je hem gewoon schoonmaken. https://youtu.be/aLHNsBxLqco

Johan 11-08-2020

Stille ventilator

Op zoek naar een kleine ventilator kwam ik de Duux tafelventilator Globe tegen. Gezien de positieve reviews op meerdere sites en de mooie vormgeving deze ventilator gekocht. De ventilator is echt stil, natuurlijk hoe hoger de blaasstand, des te meer geluid maar niet hinderlijk, is mijn mening. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Blaaskracht
  • Stil
  • Vormgeving

27072019 27-07-2019

Duux globe tafel ventilator

Zeer stil mooi design met afstandsbediening. wij hebben hem vandaag gehaald bij mediamarkt zeer tevreden echt een aanrader

Pluspunten

• Stil

Minpunten