• Best Reviewed feb 2024

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV242CWIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Tevreden gebruiker 26-02-2024

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

We waren op zoek naar een vaatwasser met besteklade en kwamen al snel op de Etna uit.
Na een week in bezit te zijn van dit apparaat zijn we er vol lof over. Genoeg programma's ( je gebruikt er toch vaak maar 1 of 2) en de fijne extra droog optie maken het een compleet apparaat. Gebruikte materialen voelen degelijk aan en de korven glijden soepel in en uit. Ook het instellen van waterhardheid en het gebruik van glansmiddel is kinderspel.

Pluspunten

• Voldoende programma's
  • Besteklade
  • Extra droog functie

Minpunten

• Nog niet gevonden

webcare-7 27-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Vol lof; kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Dat betekent een tevreden klant en dat is nou net waar wij het allemaal voor doen. Klant blij, wij blij! Bedankt voor de enthousiaste feedback.

Wij wensen jullie heel veel plezier met de aankoop.

Femke

r*********@g******** 17-02-2024

Nog wennen aan mijn nieuwe vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Mijn nieuwe vaatwasser is echt heel erg stil wat erg fijn is. Ik vond mijn oude etna wel handiger qua indeling voor alle servies. Ik wilde een witte stille vaatwasser, maar daar was niet veel keuze in want dan wordt alles duurder. Ook zocht ik een waar de wijnglazen goed in kunnen, deze kan het redelijk. Mijn vorige vaatwasser hoefde ik geen glans middel te gebruiken om alles goed te laten drogen, dat moet in deze wel ondanks het deurtje open gaat op het einde van de programma. Ik moet nog wennen dat wel.

Pluspunten

• Stil
  • Wit

Minpunten

• Droogt niet goed, moet glansmiddel gebruiken
  • Indeling niet handig

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met deze stille vaatwasser. Zoals met alle nieuwe apparatuur is het in het begin wennen, ik hoop dat je snel gewend bent.
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

m*********@g******** 15-02-2024

De mogelijkheden qua bediening

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Mooie vaatwasser. Handig met de app. Maakt goed schoon. Goede indeling. Droogfunctie extra drogen voegt niet veel toe tov standaar drogen. Tijdens wassen is hij heel heerlijk stil. Net een weekje in bezit heel tevreden.

Pluspunten

• App bediening
  • Prijs kwaliteit goed
  • Mooie afwerking
  • Verstelbare besteklade

Minpunten

• Extra drogen valt tegen

webcare-7 16-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de functies en indeling van jouw nieuwe vaatwasser!

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel schone vaat toe!

Chris 03-02-2024

Prima vaatwasser goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Ik heb onlangs deze Etna vaatwasser aangeschaft en ik ben aangenaam verrast. Deze vaatwasser heeft mijn verwachtingen overtroffen op verschillende fronten:
Stilte: De Etna vaatwasser is opvallend stil tijdens het draaien van de programma’s.
Prijs-kwaliteitverhouding: Voor de prijs die ik heb betaald, krijg ik veel waar voor mijn geld.
Ruime capaciteit: De vaatwasser biedt voldoende ruimte voor een flinke hoeveelheid serviesgoed. Ik kan gemakkelijk grote pannen, borden en bestek kwijt zonder dat het proppen wordt.
Eenvoudige bediening: De bediening van de Etna vaatwasser is intuïtief en gebruiksvriendelijk. Ik kan snel het juiste programma selecteren en de vaatwasser doet de rest.
Kortom, de Etna vaatwasser is een betrouwbare en stille krachtpatser die zijn geld meer dan waard is. Ik ben blij met mijn aankoop en zou deze vaatwasser zeker aanraden aan anderen!

Pluspunten

• Stil
  • Goede prijs kwaliteit
  • Ziet er mooi uit

webcare-7 05-02-2024

Beste Chris,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent bent over de vaatwasser, dat is waar wij het allemaal voor doen.
Fijn dat hij zo stil en ruim is, en dat hij een makkelijke bediening heeft.

Paul 28-01-2024

Goed in waren niet in it

Wast goed af,
Bediening op de machine eenvoudig een goed op gevoel te doen.

Programma via de app niet te doen.
Daar heeft Etna nog veel te doen.

Crashed na 2e keer gebruik.niet meer goed te krijgen

Pluspunten

• Wassen
  • Handbediening

Minpunten

• App

Beste Paul,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat de vaatwasser alles goed schoon wast en dat de bediening eenvoudig is. Vervelend dat de app 2 keer gecrashed is, mochten wij hierin iets kunnen betekenen horen we dit graag van. Wil je dan je NAW- en contactgegevens samen met een kopie van deze review mailen naar webcare@atagbenelux.com? Dan kijken we graag met je mee.

h*************@g******** 06-12-2023
Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Afgelopen zomer hebben we na enig zoeken en vergelijken een VWV242WIT Etna vaatwasser gekocht. Dit is een economisch gunstige vaatwasser waar we elke drie dagen de complete vaat van een gezin van 4 mee kunnen afwassen. Grote pannen voor vb. soep of stamppot wassen we nog met de hand hoewel ook die in de vaatwasser kunnen maar dan teveel ruimte innemen.

De vaat is niet helemaal (kast)droog na het einde van een programma maar dat zien wij niet als een groot probleem. Hier en daar even met een droogdoek lost e.e.a. op.

Heel af en toe is vb. één lepel nét niet helemaal schoon maar dat wordt duidelijk bij het uitladen en ook dan gebruiken we de droogdoek.

De prijs/kwaliteit verhouding is goed gebleken.

Pluspunten

• voldoende ruimte voor 3 dagen vaat (gezin van 4)
  • goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• vaat nét niet helemaal kastdroog
  • heel soms nog één item nét niet helemaal schoon

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het gebruik van deze vaatwasser. Fijn dat er genoeg ruimte in is en dat je blij bent met de prijs/kwaliteitsverhouding.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je nog veel plezier met het gebruik!

m*********@c******** 02-12-2023
Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Fijn aparaat heel stil en schone vaat ,bediening super. Deze keuze eerder moeten maken. Goede levering een aanbeveling ! Beste koop en mooie prijs. Groetjes Jean

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat de vaatwasser stil is en dat de vaat schoon is.

d**s@g**l.com 23-10-2023
Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Stil, eenvoudige bediening, naar indeling is onhandig. De grote borden kunnen maar aan 1 kant staan ivm sproei arm en de wijnglazen blijven niet staan, die moet ik dus nog steeds met de hand doen, hoogst irritant !

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met de bediening.
We zullen je feedback met betrekking tot de indeling doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling.
We wensen je veel plezier van je aankoop.

T.H.B. 18-10-2023

Super tevreden!

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Wat een fijne vaatwasser! Heel veel ruimte dankzij de besteklade, wast heel schoon en droogt goed. Zelfs plastic zonder vlekken!
Energielabel ook nog eens laag, het is ongelooflijk voor een zeer voordelige prijs.
Nu hopen dat ie het net zo lang uithoudt als onze vorige van een duur merk (15 jaar...).

Pluspunten

• Wast schoon
  • Droogt goed
  • Weinig geluid
  • Veel ruimte

Minpunten

• Wateraanvoerslang te kort, moest verlengd

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review met dit fantastische cijfer! Goed om te lezen dat je tevreden bent met in ruimte en besteklade. Fijn ook dat hij energiezuinig is.
We wensen je vele jaren plezier!

d**4@h**l.com 14-09-2023

Mooi apparaat.
Zeer gebruiksvriendelijk.
Goed wasresultaat.
Veel mogelijkheden.
Fijne bediening met app.

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je blij bent met het gebruik en het wasresultaat van de vaatwasser.

Simoon 07-08-2023

Super vaatwasser, wast goed schoon

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

We zochten een vaatwasser die energiezuiniger is dan vergelijkbare afwasmachines maar toch goed betaalbaar is. We kwamen deze Etna tegen, een merk dat vroeger al heel betrouwbaar was.
We zijn heel erg tevreden over het wasresultaat en wat is deze machine superstil! De deur opent vanzelf aan het einde van het wasprogramma om de stoom eruit te laten. Dat komt het drogen van de afwas ten goede. Een supervondst!

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Besteklade
  • Fluisterstil
  • Keuze programma's

Minpunten

• (Nog) geen

Officiele reactie van Atag 08-08-2023

Beste Simoon,

Wow, een 10! Wij worden bijna verlegen van jouw mooie beoordeling 😊
Wat fantastisch om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw nieuwe ETNA vaatwasser.

Naast dat de machine zuinig en stil is, is het wasresultaat is gelukkig ook goed. Zeker niet onbelangrijk!

We willen je bedanken voor het schrijven van deze positieve review en wensen je vele jaren plezier toe van het toestel!

Lies 02-08-2023

Vaatwasser met lange garantie en groot gebruiksgemak

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Gekozen vanwege de verlengde garantietermijn. Prettige bijkomstigheden zijn: stil, snel, gebruiksgemak.

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Makkelijk keuzeprogramma
  • Deur opent vanzelf voor betere droging
  • 5 jaar garantie

Officiele reactie van Atag 03-08-2023

Beste Lies,

Wat leuk om te lezen dat je voor deze vaatwasser van ETNA hebt gekozen en deze ook goed bevalt!

De verschillende programma's zijn gemakkelijk te kiezen en de deur gaat vanzelf open voor een betere droging. Ook is het toestel lekker stil.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van jouw nieuwe vaatwasser!

n***********@g******** 21-07-2023

kwaliteitsnorm

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

We hebben nu enkele maanden de Etna vaatwasser en zijn goed tevreden. Klachtenvrij en voldoet aan onze wensen. Kwalitatief een goed product voldoet aan de gedane verwachtingen

Officiele reactie van Atag 24-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Janneke 29-05-2023

Echt een topper!

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Top machine, oogt mooi, heerlijk stil, duidelijk display en fijne functies!

Pluspunten

• Stil
  • Fijne functies

Officiele reactie van Atag 30-05-2023

Beste Janneke,

Echt een topper; kijk dat is leuk om te lezen! Hartelijk dank voor de enthousiaste review. Fijn dat de vaatwasser aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen jou veel plezier met de vaatwasser.

Ina 06-04-2023

Miskoop van het jaar!

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Op basis van veel reviews hebben we voor deze vaatwasser van Etna gekozen en wat hebben we daar spijt van!! De vaat wordt niet schoon, de sproeiarm is te kort zodat mokken die op de hoek staan van de bovenste korf ook niet schoon wordt, bestek wordt uit de lade gewipt, borden passen er niet in en we hebben echt normale borden. Omdat de borden niet passen, moet de bovenste korf in de hoogste stand en passen niet alle glazen en mokken erin. Er is een monteur geweest en hij gaf aan dat van deze vaatwasser niet veel verwacht kan worden…..lekker dan! Etna laat ons in de steek, de winkel waar we hem hebben gekocht ook, we hebben dus ‘gewoon’ pech….We zijn in staat om het ding bij het grof vuil te zetten, maar we hebben hem pas 4 maanden!

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Interieur te klein
  • Maakt slecht schoon
  • Bestek wordt uit besteklade gewipt
  • Onderste rek onvoldoende inklapbaar
  • Borden passen er niet in

Officiele reactie van Atag 07-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Vervelend om te lezen dat jouw ervaring met de vaatwasser en onze service zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is. Mochten wij hierin nog iets voor je kunnen betekenen dan horen wij dat graag. Zo ja, zou je dan contact- en adresgegevens met een kopie van de geplaatste review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

noudvanhoorn@gmail.com 02-04-2023

ETNA voor kwaliteit.

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Ik heb bewust gekozen voor ETNA omdat ETNA bekend staat voor kwaliteit, service en daarmede voor betrouwbaarheid. We hebben de vaatwasser nu 14 dagen en zijn v.w.b. kwaliteit zeer tevreden.
Het apparaat is gemakkelijk bedienbaar, borden, pannen, bestek etc. komen helder uit de vaatwasser. Ik kan dit product van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Mooi aanzicht voor de keuken.
  • Gemakkelijk bedienbaar.

Officiele reactie van Atag 03-04-2023

Beste Noud,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt vanwege onze kwaliteit, service en betrouwbaarheid en je blij bent met deze keuze voor de vaatwasser.
We wensen je vele jaren plezier met jouw aankoop.

B*********@o********** 13-03-2023

Echt een aanrader

Super fijne vaatwasser
Zo fijn met een aparte lade voor het bestek en nu kunnen ook mijn grotere borden erin. En alles komt er zo mooi en super schoon uit. Echt een aanrader

Pluspunten

• Super indeling
  • Ruim

Minpunten

• Nig niet tegen gekomen

Officiele reactie van Atag 14-03-2023

beste heer/mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over de vaatwasser. Natuurlijk zijn wij erg blij met zo'n mooie review met maximale reviewscore. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen een blije klant.

Wij wensen u veel plezier met de vaatwasser.

Titi 26-01-2023

Energie zuinig Etna apparaat

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Fijne vaatwasser met diverse programma’s. Maakt de vaat schoon en glanzend en belangrijk . Energiezuinig en laag waterverbruik .

Officiele reactie van Atag 27-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Fijn dat de vaatwasser zo goed bevalt. Jij bent tevreden over het mooie design, het goede wasresultaat en natuurlijk de duurzaamheid.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser!

Sam 1974 19-01-2023

verdiend hogere rating

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Laten we ETNA eens een kans geven was de redelijk onverschillige gedachte bij de aanschaf van de VWV242CWIT vaatwasser in dit geval.
Tot nu toe een keus die de verwachtingen in verhouding tot zijn redelijke prijs verre overtreft, zulk een gladde en nette afwerking met duidelijk display en grote knoppen.
De aanwezigheid van o.a. een besteklade en de automatische deuropening na afloop vind je meestal pas op veel duurdere exemplaren terug.
Verder weinig geluid en een schone vaat, wat willen we nog meer?
3 jaar extra garantie zou mooi zijn en ook dat komt er van ETNA dus ook nog eens bij, helemaal goed dus.
Hopelijk gaat ie wat langer mee dan die 5 jaar maar het voelt vooralsnog oké.

Pluspunten

• besteklade
  • Automatische deuropening

Minpunten

• niet gevonden

Officiele reactie van Atag 20-01-2023

Beste Sam,

Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser. Nog veel fijner vinden wij dat deze jouw verwachtingen overtroffen heeft!

We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en de mooie score en wensen je nog vele jaren plezier toe van de vaatwasser.

n***************@g******** 18-01-2023

Goede vaatwasser met wifi.

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Zeer schoon afwasresultaat. Wifi installeren is gemakkelijk en erg handig. Extra lange garantie van 5 jaar. Alleen vervelend dat je registratie hiervan niet wordt bevestigd via een mail met de registratie gegevens of via een inlog bij Etna.

Pluspunten

• Werking

Officiele reactie van Atag 19-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn te lezen dat de vaatwasser z'n werk doet en dat het met wifi ook goed werkt! De extra garantie in ook mooi meegenomen.
Als je ons een email stuurt met een kopie van deze review en je NAW-gegevens, kunnen we kijken of de registratie goed is aangekomen en hiervan alsnog een bevestiging sturen. Dit mag naar webcare@atagbenelux.com.

Linda 16-01-2023

Vaatwasser met plus en minpunten

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Vaatwasser met high tech snufjes. Via de app te bedienen met veel opties. Wel moet ik erg wennen aan de indeling van de rekjes en de hoogtes van de lades.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Te bedienen met app
  • Veel opties

Minpunten

• Onhandige indeling van de rekjes
  • Borden zijn al snel te groot voor de sproeier

Officiele reactie van Atag 17-01-2023

Beste Linda,

Wij waarden het zeer dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.

Wij wensen jou veel plezier met de aankoop.

H********@k********* 01-01-2023

Fijne vaatwasser. Stil en zuinig. Mooie uitvoering
Met brede besteklade . In hoogte verstelbare bovenlader, ideaal voor grote borden onderin
Een aanraader voor iedereen die een open keuken heeft

Pluspunten

• Besteklade
  • Energie zuinig
  • Stl

Officiele reactie van Atag 02-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het mooie design, het lage geluidsniveau en de handige indeling van de vaatwasser.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Oude man.nl 04-10-2022

Bijzonder aan te raden

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Als 80 jarige ken ik De Etna apparaten al mijn hele leven en ze behoorden altijd tot de beste.
Daarom ook mede om de kwalificatie van de vaatwasser weer voor Etna gekozen.
De eerste indruk na levering was precies wat ik verwachte en omdat ik ook nog totaal kosteloos 5 jaar garantie krijg raad ik dit aan

Pluspunten

• Goed was resultaat
  • Makkelijk in gebruik
  • Weinig lawaai
  • Veel prgramma's

Officiele reactie van Atag 05-10-2022

Beste heer,

Hartelijk bedankt voor de vele jaren vertrouwen in ETNA!
Leuk dat jij opnieuw voor ETNA gekozen hebt bij de aanschaf van jouw vaatwasser.
Wij zijn blij dat deze aan al jouw verwachtingen voldoet.
Ook de extra garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aakoop!

c**********@h****** 28-09-2022

Handig in gebruik, en 5 jaar garantie
Grote lade voor her bestek.genoeg ruimte voor de rest.
Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt dat jij de moeite nam deze review achter te laten.
Fijn om te lezen dat de vaatwasser goed bevalt.
Jij bent tevreden met het gebruiksgemak, de handige besteklade en de ruimte in de vaatwasser.
Ook de 5 jaar garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de vaatwasser.

r***********@g******** 11-09-2022

Erg goed

Geschreven voor: ETNA VWV242CWIT

Ik probeer dit product voor de eerste keer en ik was een beetje aarzelend, maar na de ervaring ben ik zeer tevreden dat het een geweldig product is

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze review en je mooie cijfer. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de vaatwasser.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.