De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko BDFN26640XC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Nina 04-12-2022

Bevalt prima!

Geschreven voor: Beko BDFN26640XC

Ik mocht deze vaatwasser testen via review
Mijn vorige vaatwasser was na 15 jaar aan vervanging toe en ik was blij verrast met alle opties op deze Beko vaatwasser. Vooral de uitstelfunctie, zodat de vaatwasser 's nachts kan draaien met een lager stroomtarief.
Dat de deur van de vaatwasser bij veel programma's automatisch open gaat, zodat de vaat goed kan drogen, vind ik zelf geen fijne functie. De keuken was heel erg vochtig de volgende ochtend.
Ik heb alle wasprogramma's getest. Het half uur programma is prima voor servies dat niet echt vies is, anders gaat het met een half uurtje niet goed schoon. Alle andere programma's, ook die van een uur, kunnen het vuil wel goed verwijderen.
De besteklade bovenin was even wennen. Geen bestekbakje in het onderste rek betekent meer plek voor pannen en borden en dat is heel erg fijn.
Het bovenste rek van de vaatwasser heb ik meteen een stand hoger gezet, zodat grote pannen onderin passen. Voor mokken en glazen blijft er voldoende ruimte over.
De RVS look is mooi en eenvoudig schoon te maken.
Het geluid van de vaatwasser valt reuze mee. Veel stiller dan ik gewend was.
De grootste plus vind ik dat hij automatisch uit gaat, zodra hij klaar is.
Conclusie: een echte aanrader!

Pluspunten

• veel programma's om uit te kiezen
  • uitstelfunctie
  • gaat automatisch uit na afloop
  • rekken op verschillende standen te plaatsen
  • bestekrekje bovenin

Minpunten

• deur die automatisch open gaat (vocht in ruimte)

Bianca 22-11-2022

Top vaatwasser

Geschreven voor: Beko BDFN26640XC

Vaatwasser ziet er mooi uit met rvs look, is heel makkelijk schoon te maken, ziet er geen vingers op.
Heeft heel veel programma’s, die je ook werkelijk gebruikt. Even snel, extra hygiënisch, traywash voor de ovenplaten, en in deze tijd het belangrijkste eco programma. Alles wordt ook echt goed schoon en droog. Omdat je kan instellen dat deur automatisch opengaat aan het einde van het programma is de vaat ook echt heel goed droog, deze functie maakt echt een verschil. De rekken zijn echt op alle mogelijke manieren in te stellen, bovenrek in hoogte en heel veel rekjes zijn neerklapbaar. Ook zitten er speciale steunen in voor de bakplaten. Ik moest wel even wennen aan de besteklade, uiteindelijk wel handig maar anders dan een bestekmandje. Kritiek puntjes zijn de bijgeleverde gebruiksaanwijzingen, in alle talen, zou in deze tijd toch niet meer nodig hoeven zijn, en de gebrekkige gebruiksaanwijzing dat zou toch echt wel verbeterd kunnen worden.

Pluspunten

• Eco programma
  • Uiterlijk
  • Stille prosmart inverter motor,

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing

m***************@h********** 14-11-2022
Geschreven voor: Beko BDFN26640XC

ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Het is een mooie vaatwasser met een nette uitstraling. Veel variatie in wasprogramma´s en genoeg ruimte om alles in kwijt te kunnen met 6 personen. Bovenin de vaatwasser zit een besteklade waar al het bestek handig neergelegd kan worden en het niet aan elkaar kleeft zoals soms in een bestekmandje. Het in hoogte verstelbare wasrek maakt dat je onderin hele grote pannen ook kwijt kunt. De afwas is extra snel klaar door de fast+ functie en met de self dry functie opent de deur automatisch zodat het stoom weg kan en de afwas droog is .
Met de uitstelfunctie kan je de vaatwasser op elke tijd laten draaien die je wilt, heel handig om het s´nachts aan te laten gaan en s´ochtends de afwas klaar is. De vaatwasser maakt heel weinig geluid dankzij de prosmart inverter motor. Je hoort niet eens dat hij draait en het allerbelangrijkste de afwas is blinkend schoon.

Pluspunten

• stille motor
  • automatisch deur openen
  • besteklade

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

m**************@g******** 07-11-2022

Mooie vaatwasser

Geschreven voor: Beko BDFN26640XC

Uiterlijk is echt prachtig.
Vergeleken met mijn oude is hij heel stil. Ik zet hem normaal s'nachts aan en moet dan alle deuren dicht houden wil ik m niet horen, dat hoeft nu dus niet meer.
De progamma's zijn er genoeg, uitgestelde start is ook nieuw voor mij maar gebruik ik eigelijk niet. Ik zet hem altijd op automatisch progamma. Het verbaasde mij dat dan automatisch de deur open klikt zodat de warmte weg kan. Wat een uitvinding.
De bovenste lade kan je verstellen in hoogte en dit gaat eigelijk heel erg simpel.
Wel vind ik de lades wat gammel verlopen en de handleiding wat onduidelijk. Voornamelijk de progamma's staan niet erg duidelijk aangegeven wat wat is. Ondanks de rvs look en kinderhandjes is hij heel makkelijk schoon te maken zonder strepen, en laat geen vingerafdrukken na.
Door de besteklade kan er een stuk meer vaat op de onderste lade. Al verkies ik zelf de bestekmand over de lade, toch net iets handiger vind ik zelf. Al met al een prima vaatwasser met vele opties en makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• Rvs look
  • Deur automatisch open

Minpunten

• besteklade
  • wat onduidelijke handleiding

Joyce_fsm 30-10-2022

Beko BDFN26640XC vaatwasser

Geschreven voor: Beko BDFN26640XC

onze nieuwe vaatwasser zoo blij prachtig strak model.
We hebben nu enkel week in gebruik .
Wat een verschil met onze oude
Hij is heel stuk zachter tijdens draaien van programma’s
Ook uit gesteld programma is nieuw voor ons
echt grote plus aan de vaatwasser hij nu ochtend klaar.
We vinden allemaal de bestekla boven in
Erg fijn en mooi overzichtelijk makkelijk in gebruik
Door bestekla is meer ruimte onderin dus ideaal met groot gezin.
De verschilde programma’s zijn makkelijk en overzichtelijk
Ik vind wieltjes wel iets minder waardoor soms wat stroef kan rollen .
Kortom prima vaatwasser voor mooie prijs

Pluspunten

• Stil
  • Bestekla
  • Uitgesteld programma