ETNA VWV147SWIT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV147SWIT op Kieskeurig.nl.

7,6

4 persoons huishouden 17-09-2021

Smalle vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

Fijn zo'n vaatwasser 45cm breed voor een kleine keuken en alles past erin met een gezin van 4 peronen super blij mee

Pluspunten

• Small
  • Alles past erin
  • Redelijk stil
  • Snel klaar

Officiele reactie van Atag 20-09-2021

Beste heer / mevrouw,

Dank u wel voor uw review. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de werking en ruimte van de vaatwasser. Wij wensen u nog jaren plezier met uw aankoop.

Groet,

Marijke Webcareteam ETNA

k**h@o**e.nl 12-09-2021
Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

van ouds al bekend merk en goed en betrouwbaar hij is stil en zuinig in gebruik
Officiele reactie van Atag 13-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor het schrijven van deze review. Fijn dat u deze vaatwasser aanbeveelt.
Wij wensen u nog veel plezier met uw aankoop!

k**h@o**e.nl 11-09-2021

al van ouds een bekend merk

Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

ik heb de vaatwasser gekocht omdat ETNA al van vroeger een bekent en goed merk was

Pluspunten

• stil
  • zuinig

i**t@l**e.nl 05-09-2021

Vaatwasmachine

Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

De vaatwasmachine werkt goed. Jammer was, dat er geen lijst van meegeleverde onderdelen bij zat.
De afvoerslang was zonder verloopstuk voor de afvoer. zat misschien nog in de doos, maar die hebben ze meegenomen. Ik moet nog alle programma's testen. Bij 1 uur programma is de vaat niet droog.

Pluspunten

• duidelijke uitleg van waarom glansspoelmiddel
  • duidelijke uitleg waarom vaatwaszout

Minpunten

• geen lijst van onderdelen

Officiele reactie van Atag 06-09-2021

Beste heer / mevrouw,

​Bedankt voor uw genomen tijd om deze review te schrijven. De gegeven feedback zullen wij communiceren met de betreffende afdeling, zodat wij ons kunnen blijven verbeteren. Wij wensen u veel plezier met uw vaatwasser.

Marijke Webcareteam Etna

s**g@x**l.nl 05-09-2021

Pech vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

Na 1 maand deed hij het niet meer. Hier voor ook een ETNA vaatwasser gehad 10 jaar nooit een probleem gehad. Als ik weer een nieuwe vaatwasser moet kopen geen ETNa meer !!!

Officiele reactie van Atag 06-09-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat uw vaatwasser zo snel defect was, dat is natuurlijk niet de kwaliteit die wij willen bieden. Is er al een monteur bij u langs geweest? Wanneer wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen, kun je een mail met jouw NAW-gegevens sturen naar webcare@atagbenelux.com..

Marijke Webcareteam Etna

y**e@g**l.com 17-08-2021

compacte vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

Ik heb een kleine keuken en daarom gekozen voor een compacte vaatwasser. Deze is echter onverwacht ruim gebleken in het gebruik. Vooral doordat de bovenste lade in hoogte verstelbaar is kan er veel in. Met mijn driepersoons (volwassen) huishouden kan ik goed de vaat van een hele dag erin kwijt.

Pluspunten

• verstelbare bovenste lade
  • veel programmamogelijkheden

Officiele reactie van Atag 18-08-2021

Beste heer/mevrouw,
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen deze mooie review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de ruimte van deze vaatwasser en de vele programma mogelijkheden.
Nog veel plezier gewenst met uw aankoop!

p**5@g**l.com 08-08-2021

Eens een ETNA, altijd een ETNA

Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

We waren opzoek naar een vaatwasser, smalle uitvoering, welke zou passen in onze keuken. Na het internet afgestroopt te hebben kwamen we uit bij het merk ETNA, al jaren een bekende binnen de familie in diverse keukens. Zij hadden de vaatwasser welke we zochten. Het bestellen ging makkelijk, de prijs was aantrekkelijk en een paar dagen later werd hij al geleverd. We hebben hem zelf aangesloten wat een zo gepiept was en draait nu dagelijks naar volle tevredenheid. Kortom, wil je gaan voor gemak en betaalbare kwaliteit, kies dan voor een ETNA en niet alleen een vaatwasser, maar ook voor alle andere apparatuur bevelen we ETNA aan.

Pluspunten

• makkelijk aan te sluiten
  • betaalbare kwaliteit
  • makkelijk te bedienen
  • ook kleine vaatwasjes kan je instellen
  • maakt niet veel herrie

Officiele reactie van Atag 09-08-2021

Beste p**5@g**l.com,

Dank je wel voor je mooie review, deze cijfers en woorden doen ons goed! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over ETNA apparatuur en kwaliteit.
We wensen je heel veel plezier met je aankoop.

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA

Daan 21-03-2021

Ideale vaatwasser, makkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA VWV147SWIT

Hele fijne vaatwasser die erg makkelijk te bedienen is. Ook het inruimen van de vaatwasser is makkelijk door de ruime korven en grote ruimte. Voor mij alleen is deze vaatwasser groot genoeg. Ik ben er heel erg blij mee.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Erg stil
  • Droogt goed

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste Daan,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de vaatwasser en deze aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!