Remington MB7050 - Reviews

Toepassing
baard, snor, bakkebaard
Voeding
batterij/netstroom

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington MB7050 op Kieskeurig.nl.

Yaco 07-11-2020

Degelijk en handig

Geschreven voor: Remington MB7050

Ik vind dit een prachtige baard- en haartrimmer. Het ziet er niet alleen mooi uit maar is ook erg degelijk. Ik ben zeer blij met de hoeveelheid opzetstukken. De trimmer ligt prettig in de hand en doet wat het beloofd. Ik ben zeer enthousiast en raad deze trimmer dan ook van harte aan!

Pluspunten

• Degelijk
  • Veel opzetstukken

Joshdegroot 07-11-2020

Mooie allround trimmer

Geschreven voor: Remington MB7050

Dit product heb ik mogen testen en reviewen.
Allereerst ben ik erg blij met het design en alle opzetstukken. Hierdoor is het een ware allround trimmer en hoef ik niet steeds met verschillende apparaten te slepen (ideaal als je van hotel naar hotel moet voor je werk!).
Verder doet het zijn werk prima. Ik heb eigenlijk geen negatieve punten. Voor de prijs die je ervoor betaalt krijg je een degelijk apparaat met vele mogelijkheden. Ik vind het absoluut een aanrader!

Frank 06-11-2020

Fijn apparaat, maar niet de mooiste looks.

Geschreven voor: Remington MB7050

Ik heb dit product gekregen om te testen en een eerlijke review achter te laten.
Het product heeft een luxe uitstraling wat begint met het doosje waarin het komt en wat verder naar voren komt in hoe het product aanvoelt en wat er meegeleverd wordt aan extra's zoals een luxe reisetui, flesje olie en schoonmaakborsteltje. De kleurstelling moet dit luxere ook uitstralen, maar ik ben geen fan van goud. Zwart/zilver had ik bijvoorbeeld veel mooier gevonden.

In gebruik is deze tondeuse erg prettig. Hij ligt fijn in de hand. Het scheerblad is niet te groot en niet te klein, scherp en dankzij de 9 opzetstukjes kan je altijd op de gewenste lengte trimmen. In vergelijking met m'n oude tondeuse pakt deze ook meer haartjes in één keer mee.
De accuduur (300min beloofd) lijkt ook prima in orde te zijn, want ik heb nog 'm nog niet op hoeven te laden op dit moment. En ook prettig: het apparaat is aardig stil.

Zijn er buiten de kleurstelling dan geen minpunten? De opzetstukjes blijven van plastic, en ik weet dat die op een gegeven moment kapot zullen gaan. Of door vallen, of door het (te snel) eraf willen halen, of....

Pluspunten

• Luxe uitstraling en gevoel
  • Veel opzetstukken
  • Lange accuduur

Minpunten

• De kleurstelling
  • Plastic opzetstukken