Tefal Multisnack Snack Collection SW854D - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Multisnack Snack Collection SW854D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

e************@o********** 06-11-2021

Tefal beantwoord niet aan verwachting

We maken veel tosti’s, vorig apparaat weigerde dienst na vele jaren en bij bcc dit apparaat gekocht. (Serie SW02-M)
Op doos staat dat er 3 functies zijn, Pannini, Waffkes en tosti. Bij uitpakken blijkt dat er twee grill ijzers meegeleverd zijn (wafel en Pannini) en dat tosti bij besteld moet worden.
Ook poffertjes bij besteld.
Geen van de ijzers zijn in het apparaat te bevestigen (slot mechanisme functioneert niet)
Samenvattend, misleidende boodschap omtrent inhoud van het geleverde en een ondeugdelijk product. Laatste tefal product

Alex123456789 05-11-2020

Veelgebruikt apparaat

Wij gebruiken dit apparaat niet dagelijks, maar wel zó vaak dat het een vaste plaats, gebruiksklaar, op het aanrecht heeft. Een tosti is bijvoorbeeld dan zó gemaakt (3 minuten na opwarmen), maar ook een hamburger (5 minuten), rundervinken, chipolataworstjes of (niet te dikke) biefstuk grill je met groot gemak in een paar minuten tijd. Dat scheelt dus ook een pan op het kooktoestel.

Wij maken zelden wafels of poffertjes en gebruiken de panini- bakplaatjes voor bijna alles. Ook voor de tosti’s die we met een beetje roomboter aan de buitenkant extra lekker maken. Voor vlees en vis gebruik je geen vetten om te grillen. De bakplaten zijn super duurzaam en kunnen in de vaatwasser. Van de achterzijde krijg je trouwens wel zwarte vingers (roet).

Kortom: een heel fijn, compact apparaat om te hebben.

Pluspunten

• Compact
  • Solide (gaat al heel lang mee)
  • Veelzijdig

JaGo 28-03-2016

waardeloos product, alleen voor tosti's.

Met het tefal tosti ijzer die we reeds 20 jaar geleden hadden gekocht kon je gewoon poffertjes bakken door het apparaat open te zetten. Op een of andere manier houdt innovatie bij Tefal in dat ze het product slechter maken. Ook de temperatuur regelaar ontbreekt. Heb niet de illusie dat je met dit ding iets anders kan doen dan tosti's maken. En dan zijn er wel goedkopere apparaten.