De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QC5115 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,7

James fré 09-03-2022

Tonduese zelf is goed, bedrading niet.

Geschreven voor: Philips QC5115

Bedrading omhulsel komt los van de stroomdraden
Tonduese is oké, de instel lengte (van de haren) breekt af.

Fenama 10-10-2021

QC5380/32 aan vervanging toe.

Geschreven voor: Philips QC5115

Na 7 jaar trouwe dienst heeft mijn hairclipper de moed opgegeven.
Iedere 14 dagen deed hij trouw zijn dienst maar nu zijn toch uiteindelijk de mesjes versleten waardoor hij zijn snelheid niet kan behouden. Hij mag nu gaan uitrusten.
Ik heb een vervanging gevonden in de vorm van de HC9450/15. Hopen dat deze ook zo lang meegaat.

Babak.sh 12-04-2021

Tondeuse

Geschreven voor: Philips QC5115

I have used it 4 times . Its so sharp an easy to work . Just has a problem, there is no number between 0 and 3.

MBOX 25-01-2021

Ziet er mooi uit maar.....

Geschreven voor: Philips QC5115

Na twee knipbeurten wilde ik mijn haar nogmaals knippen maar toen ik de tondeuse aanzette deed hij niets. Ik had de tondeuse na gebruik opgeladen en zo opgeruimd.
Ook toen ik hem aansloot op het stroom kwam er geen reactie. Dus hij is na twee knipbeurten overleden. Dus maar weer een nieuwe kopen,ondanks dat ik voor deze een Philips tondeuse heb gehad die het tien jaar goed heeft gedaan ,ga ik nu maar voor een ander merk.

MBOX 25-01-2021

Helaas overleden

Geschreven voor: Philips QC5115

Na twee keer gebruik wilde ik de derde keer mijn knippen en toen deed de tondeuse niets,helemaal niets, ik heb hem opgeladen opgeborgen en het resultaat was “ koop een andere”. Ik heb nu maar een Braun gekocht had ik en ik hoop dat ik daar iets langer mee doe.!!

philippe NICOLAS 11-01-2021

pratique .. pas cher ..

Geschreven voor: Philips QC5115

En ces temps de confinement c'est un outil bien pratique; pour la finition dans le cou on demandera à un proche

EOJL 16-11-2020

Na een halve scheerbeurt de oude botte tondeuse weer gepakt.

Geschreven voor: Philips QC5115

Jaren een tondeuse gehad voor de helft van deze prijs, helaas werd die bot. Nu een echte philips besteld. Een lichtgewicht tondeuse, met lange snoer en zonder opzetstukken. Dit klopt, maar hij scheert op de kortste stand (3mm) voor geen meter. Daarnaast een enorm groot opzetstuk als je op de kleinste stand scheert, waardoor je bijna niet op kleinere plekken kunt komen (achter de oren enzo). Na een halve scheerbeurt heel snel weer de oude botte tondeuse gepakt. Deze beveel ik je zeker niet aan.

Minpunten

• scheert bijna niet op kleinste stand
  • te grof opzetstuk
  • moeilijk te sturen op krappe plekken

MDV. 08-10-2020

Wel en niet tevreden

Geschreven voor: Philips QC5115

In het begin erg tevreden over het product maar al snel begon de tondeuse kuren te vertonen, de scheerkop werd niet aangedreven waardoor ik me dus niet kon scheren, na tig keren openen van de scheerkop en het aandrijfwieltje goed geplaatst te hebben kon ik weer scheren, dit gebeurde meermaals.

Douceur 27-08-2020

Produit de qualité !

Geschreven voor: Philips QC5115

Très bon rapport qualité prix. Facile d'utilisation. Depuis qu'on a ce produit, mon mari ne veut plus aller chez le coiffeur. Je recommande vivement !

Bokram7 26-05-2020

Helaas valt dit product tegen.

Geschreven voor: Philips QC5115

De uitstekende tanden van het opzetstuk zijn niet stug genoeg en wijken uit waardoor je haren niet gelijkmatig worden afgeschoren. Jammer!

Brabhar 07-05-2020

uitstekend

Geschreven voor: Philips QC5115

Uitstekende tondeuse prettig in de hand liggend en veel mogelijkheden wat betreft de in te stellen haarlengte. Kortom voldoet geheel aan de eisen welke ik gesteld had aan dit product.

Visch 24-12-2019

Helaas niet meer verkrijgbaar

Geschreven voor: Philips QC5115

Jarenlang met groot plezier gebruik gemaakt van deze tondeuse. Ligt heel prettig in de hand en doet wat het moet doen. Maar aan alles komt een eind. De motor is er mee opgehouden. Zou dolgraag exact dezelfde willen aanschaffen, maar helaas niet meer in het assortiment. Zie nu alleen nog maar van die lompe apparaten en heb geen ide wat een goed alternatief is.

André 22-01-2019

Levensduur goed

Geschreven voor: Philips QC5115

We hebben dit apparaat 3 tot 4 jaar in ons bezit, en het apparaat heeft ons nooit in de steek gelaten. De motor begint nu na deze periode wat te haperen, daarom tijd voor een nieuwe. Voor mensen die draadloos niet belangrijk vinden, een prima keuze. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Mesjes zijn nog steeds scherp na enkele jaren gebruik. De volgende wordt weer een Philips.

Pluspunten

• levensduur
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• is niet draadloos

Toon46 05-05-2017

Dit product kwam te vroeg aan zijn einde

Geschreven voor: Philips QC5115

Op zich een goed apparaat maar na een paar jaar gebruik begon het regelmatig te haperen. Ik heb de tondeuse kop binnen de garantietermijn vervangen. Korte tijd later begaf de motor het. Wat mij betreft is de levensduur te kort.

procman4 22-04-2017

Prima

Geschreven voor: Philips QC5115

Naast wat kleingeld en een gouden pen, was dit deze haartrimmer het ENIGE dat inbrekers meegenomen hebben. :-(

Laptop, fototoestel ... niet.

Het zegt genoeg, hé !

carbumel 09-08-2015

parfait pour son utilisation

Geschreven voor: Philips QC5115

Simple et efficace. Nettoyage facile, charge rapide, utilisation simple et pièces robustes. Boîte de rangement pratique.

RaMaIV 10-06-2015

Voldoet niet aan onze verwachtingen.

Geschreven voor: Philips QC5115

Wij gebruiken dit product om hoofdhaar te millimeteren. De kop dient veelvuldig te worden schoongemaakt door het haar er uit te kloppen alvorens er terug kan geschoren worden. Erg vervelend.
Esthetisch wel een mooi toestel.

Pettie 12-05-2015

Een super tondeuse

Geschreven voor: Philips QC5115

Laad snel op (in een uur weer vol)
Glijd makkelijk door het haar
Ligt goed in de hand
Haarlengte makkelijk in te stellen
Scheerkop afspoelbaar onder de kraan
Zit verpakt in mooi opberg tasje

Syll58 12-05-2015

Een super tondeuse

Geschreven voor: Philips QC5115

Laad snel op (in een uur weer vol)
Glijd makkelijk door het haar
Ligt goed in de hand
Haarlengte makkelijk in te stellen
Scheerkop afspoelbaar onder de kraan
Zit verpakt in mooi opberg tasje

LucLu 02-04-2015

Précis, solide, efficace, nettoyage aisé

Geschreven voor: Philips QC5115

C'est ma 4ème tondeuse, les 4 étant de marques différentes. Celle-ci surpasse les autres en tout point !