Philips QC5115 - Reviews

Voeding
netstroom
Kleur(en)
zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QC5115 op Kieskeurig.nl.

5,9

• Slecht

André 22-01-2019

Levensduur goed

Geschreven voor: Philips QC5115

We hebben dit apparaat 3 tot 4 jaar in ons bezit, en het apparaat heeft ons nooit in de steek gelaten. De motor begint nu na deze periode wat te haperen, daarom tijd voor een nieuwe. Voor mensen die draadloos niet belangrijk vinden, een prima keuze. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Mesjes zijn nog steeds scherp na enkele jaren gebruik. De volgende wordt weer een Philips.

Pluspunten

• levensduur
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• is niet draadloos

rz112 29-09-2011
  • Product jaar of meer in bezit

4,2
Na en jaar gebruik zijn de mesjes stomp. Ze zijn te vervangen (handyman) maar dat kost je wel zo'n 20 euro. Dus duurder dan de prijs waarvoor ik het hele apparaat heb gekocht. Philips Customer Care kan je ook niet helpen. Slechte keus dit apparaat

toontje 2010 27-07-2011
  • Product jaar of meer in bezit

5,5
Een matig apparaat,weinig vermogen,en echt een goedkope constructie
Het opzetstuk bleef na een kleine 6 maanden niet meer op de klikbare plaats zitten,dit komt door de slappe constructie.
En de mesjes waren ondanks zelflijpend,no oil uiteindelijk wel bot geworden.
Dus einde verhaal.

In ogenschouw genomen dat ik voor de prijs,wel het geld eruit heb gehaald,weet ik nu waar ik op moet letten.

Ga voor een beter model motor vermogen en stevigheid.