Philips QC5115 - Reviews

Oplaadbaar
Scheren op lichtnet
Werkt op batterijen

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

4,8

• Slecht

TinusT 13-10-2013

Jammer dat de haartrimmer geen standen heeft tussen kaal en 3mm

Scheert als een dolle makkelijk en eenvoudig te bedienen maar kan niet op alle lengtes scheren, zo is er geen stand tussen de 0 en 3mm.

Wettelst 19-08-2013

Licht

De haartrimmer ligt lekker in de hand en is ligt van gewicht. Het scheerresultaat is goed. Over de instelbare geintegreerde kam ben ik minder te spreken, lastig te verstellen en van matige kwaliteit.

visser894 16-06-2013

een negen - Goedkope en prima haartrimmer

De haartrimmer werkt prima.

Hij is klein en licht, en zeer eenvoudig in gebruik. Toch een paar kleine tips voor verbetering:
1 - De instelling van de haarlengte klikt in, maar heeft geen borging. hierdoor kan de ingestelde haarlengte veranderen als men de trimmer hard aandrukt. Een krachtiger inklik of borging zou in een betere trimmer resulteren.
2 - Kleine haartjes slaat het scheermes vaak over waardoor men diverse malen over het haar heen en weer moet gaan. \niet overkomelijk, maar het kan beter.

IjzerenRinus01 18-08-2012

Dit product is prima, en voldoet goed

We hadden eerst problemen met het snoer dat steeds uit het apparaat viel. Het blijkt nu, dat je het er stevig in moet drukken!

Het apparaat bevalt prima, en was niet duur.

Henk1888 28-06-2012

Prima apparaat

Ik heb nogal fijn haar, mijn oude tondeuze had daar moeite mee. Deze Philips pakt alles mee, ben er zeer tevreden over!

pilaam 20-05-2012

Net zo mooi als bij de kapper

Een zeer gebruiks vriendelijk product.
Zelfs voor een eerste maal bijna net zo mooi als bij de kapper.

rz112 29-09-2011
  • Product jaar of meer in bezit

4,2
Na en jaar gebruik zijn de mesjes stomp. Ze zijn te vervangen (handyman) maar dat kost je wel zo'n 20 euro. Dus duurder dan de prijs waarvoor ik het hele apparaat heb gekocht. Philips Customer Care kan je ook niet helpen. Slechte keus dit apparaat

toontje 2010 27-07-2011
  • Product jaar of meer in bezit

5,5
Een matig apparaat,weinig vermogen,en echt een goedkope constructie
Het opzetstuk bleef na een kleine 6 maanden niet meer op de klikbare plaats zitten,dit komt door de slappe constructie.
En de mesjes waren ondanks zelflijpend,no oil uiteindelijk wel bot geworden.
Dus einde verhaal.

In ogenschouw genomen dat ik voor de prijs,wel het geld eruit heb gehaald,weet ik nu waar ik op moet letten.

Ga voor een beter model motor vermogen en stevigheid.