Philips QC5115 - Reviews

Voeding
netstroom
Kleur(en)
zwart, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips QC5115 op Kieskeurig.nl.

5,9

• Slecht

Bokram7 26-05-2020

Helaas valt dit product tegen.

Geschreven voor: Philips QC5115

De uitstekende tanden van het opzetstuk zijn niet stug genoeg en wijken uit waardoor je haren niet gelijkmatig worden afgeschoren. Jammer!

André 22-01-2019

Levensduur goed

Geschreven voor: Philips QC5115

We hebben dit apparaat 3 tot 4 jaar in ons bezit, en het apparaat heeft ons nooit in de steek gelaten. De motor begint nu na deze periode wat te haperen, daarom tijd voor een nieuwe. Voor mensen die draadloos niet belangrijk vinden, een prima keuze. Prijs kwaliteit verhouding is zeer goed. Mesjes zijn nog steeds scherp na enkele jaren gebruik. De volgende wordt weer een Philips.

Pluspunten

• levensduur
  • prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• is niet draadloos

trimmer 02-12-2013

prima kwaliteit/prijsverhouding

Geschreven voor: Philips QC5115

is makkelijk in gebruik vooral het feit dat je geen losse kammen nodig heb maar dat deze traploos zijn in te stellen

Greg2489 02-12-2013

Très bon produit

Geschreven voor: Philips QC5115

Très content d'avoir acheter ce produit que j'ai depuis plus de 1 ans maintenant je le recommande à tous !

TinusT 13-10-2013

Jammer dat de haartrimmer geen standen heeft tussen kaal en 3mm

Geschreven voor: Philips QC5115

Scheert als een dolle makkelijk en eenvoudig te bedienen maar kan niet op alle lengtes scheren, zo is er geen stand tussen de 0 en 3mm.

Scheerkop 24-09-2013

Zeer goed

Geschreven voor: Philips QC5115

Zeer stevig toestel, licht en handig, stille werking, gemakkelijk te gebruiken door gekanteld ontwerp van scheerkop. Veel beter dan de "merkloze" die ik vroeger gebruikte.

Wettelst 19-08-2013

Licht

Geschreven voor: Philips QC5115

De haartrimmer ligt lekker in de hand en is ligt van gewicht. Het scheerresultaat is goed. Over de instelbare geintegreerde kam ben ik minder te spreken, lastig te verstellen en van matige kwaliteit.

visser894 16-06-2013

een negen - Goedkope en prima haartrimmer

Geschreven voor: Philips QC5115

De haartrimmer werkt prima.

Hij is klein en licht, en zeer eenvoudig in gebruik. Toch een paar kleine tips voor verbetering:
1 - De instelling van de haarlengte klikt in, maar heeft geen borging. hierdoor kan de ingestelde haarlengte veranderen als men de trimmer hard aandrukt. Een krachtiger inklik of borging zou in een betere trimmer resulteren.
2 - Kleine haartjes slaat het scheermes vaak over waardoor men diverse malen over het haar heen en weer moet gaan. \niet overkomelijk, maar het kan beter.

Letoplaatstrepenna 26-11-2012

Strepen op hoofd

Geschreven voor: Philips QC5115

In het begin prima product maar de afstandhouders buigen na verloop van tijd door waardoor hij strepen op je hoofd achterlaat

IjzerenRinus01 18-08-2012

Dit product is prima, en voldoet goed

Geschreven voor: Philips QC5115

We hadden eerst problemen met het snoer dat steeds uit het apparaat viel. Het blijkt nu, dat je het er stevig in moet drukken!

Het apparaat bevalt prima, en was niet duur.

Henk1888 28-06-2012

Prima apparaat

Geschreven voor: Philips QC5115

Ik heb nogal fijn haar, mijn oude tondeuze had daar moeite mee. Deze Philips pakt alles mee, ben er zeer tevreden over!

Patrick1977 20-05-2012

Net zo mooi als bij de kapper

Geschreven voor: Philips QC5115

Een zeer gebruiks vriendelijk product.
Zelfs voor een eerste maal bijna net zo mooi als bij de kapper.

rz112 29-09-2011
  • Product jaar of meer in bezit

4,2
Na en jaar gebruik zijn de mesjes stomp. Ze zijn te vervangen (handyman) maar dat kost je wel zo'n 20 euro. Dus duurder dan de prijs waarvoor ik het hele apparaat heb gekocht. Philips Customer Care kan je ook niet helpen. Slechte keus dit apparaat

toontje 2010 27-07-2011
  • Product jaar of meer in bezit

5,5
Een matig apparaat,weinig vermogen,en echt een goedkope constructie
Het opzetstuk bleef na een kleine 6 maanden niet meer op de klikbare plaats zitten,dit komt door de slappe constructie.
En de mesjes waren ondanks zelflijpend,no oil uiteindelijk wel bot geworden.
Dus einde verhaal.

In ogenschouw genomen dat ik voor de prijs,wel het geld eruit heb gehaald,weet ik nu waar ik op moet letten.

Ga voor een beter model motor vermogen en stevigheid.