BaBylissMEN E786E - Reviews

Toepassing
hoofd
Voeding
batterij/netstroom, netstroom, accu/batterij

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de BaBylissMEN E786E op Kieskeurig.nl.

6,5

Doenies 11-11-2019

Top!

Geschreven voor: BaBylissMEN E786E

Handig, simpel en makkelijk in gebruik. De Babyliss men tondeuse maakt niet erg veel geluid en gaat soepel over je hoofd of baard bij het scheren. Nadeel is alleen wel dat het ijzeren plaatje onder de mesjes erg warm wordt en dat is een beetje wennen bij het scheren van je baard. Het is even wennen. Verder niet heel erg hinderlijk ofzo. Ik zou het product wel aanraden!

Marijn1983 11-11-2019

Babyliss tondeuse

Geschreven voor: BaBylissMEN E786E

Mooie vormgeving, ligt goed in de hand en heel makkelijk om gebruik. Helaas kunnen de haartjes niet korter dan 2mm (of helemaal eraf). Hierdoor blijven de haartjes net te lang.
Batterij ook niet denderend. Zolang hij aan de oplader ligt werkt hij prima, wanneer je zonder lader scheert is hij een stuk minder krachtig.
Niet heel enthousiast over dit product.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Kan niet korter dan 2mm
  • Geen goede batterij

Tanaka 06-11-2019

Beetje lomp en onhandig, doet wel wat hij moet doen

Geschreven voor: BaBylissMEN E786E

Ik heb de tondeuse nu enkele weken in gebruik, wat in mijn geval betekent dat ik hem een keer of 7 à 8 heb gebruikt. Op zich doet de tondeuse wat hij moet doen, maar juist omdat ik hem zo vaak gebruik is hij niet gebruiksvriendelijk genoeg. Qua verpakking en toebehoren is alles prima: er is een kwastje en wat olie meegeleverd, waarmee je het apparaat goed en simpel kan onderhouden. Het opzetstukje ging er in het begin vrij gemakkelijk op, maar ik heb de laatste keren toch meer moeite dit – simpel als het is – voor elkaar te krijgen. Eenmaal aan het scheren merk ik dat ik het plastic vrij hard aan mijn hoofd vind aanvoelen. De haren blijven wel mooi voor een groot deel hangen ‘ín’ de tondeuse, waardoor je na afloopt vrij gemakkelijk kunt schoonmaken. Hij is aan de bovenkant enigszins lomp, waardoor je moeilijk bij de haren achter je oor kunt komen en die toch met een schaartje gekortwiekt moeten worden.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • doet zijn werk
  • ligt goed in de hand
  • haren blijven hangen in tondeuse

Minpunten

• niet nauwkeurig genoeg af te stellen
  • gedoe om opzetstuk vast te zetten

Den82 06-11-2019

Mwa

Geschreven voor: BaBylissMEN E786E

Inmiddels heb ik de tondeuse een paar weken in gebruik en al met al valt hij helaas tegen.
Als je het kammetje gebruikt en deze tussentijds wilt legen dan moet je het volledige kammetje eraf halen en terugplaatsen. Voor mij komt dit neer op een keer of 4-5 tijdens een sessie.
Zonder kammetje zal het een prima ding zijn. Het kammetje en olie zijn wel fijn voor de reiniging

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Verschil tussen standen te groot
  • Niet makkelijk te legen