De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss E786E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,1

Wim 23-05-2021

Niet kopen

Geschreven voor: BaByliss E786E

In principe een prima apparaat, maar het opzetstuk is een prul. Na zes keer lijmen heb ik de BaByliss weggegooid.

Pluspunten

• Instelbaar

Minpunten

• Opzetstuk

Jeroen 26-10-2020

Mooi, maar niet goed.

Geschreven voor: BaByliss E786E

Een tondeuse die niet scheert is niet heel handig.
Even wat genuanceerder: de haren gaan vaak langs de messen. Hele stukken worden hierdoor overgeslagen. Hierdoor moest je meerdere keren langs hetzelfde stuk. Onhandig. En hij wordt ook erg warm, niet zo prettig.
Tja, verder is het wel een mooi ding, tevreden zoemend en prettig qua gewicht. Maar ja.. hij moet het wel goed doen, anders is heb je er niets aan.
We hebben hem ingeruild voor een Philips HC5630/15, ik hoop dat deze beter is. Even wachten tot we weer haar hebben.

Pluspunten

• mooi, lekker licht
  • goede prijs
  • hoopgevend schuifsysteem

Minpunten

• verwerkt de haren niet goed, slaat delen over.
  • is zijn geld niet waard
  • valt tegen

Martijn 14-04-2020

Goedkoop is duurkoop

Geschreven voor: BaByliss E786E

Dit is HET voorbeeld van goedkoop is duurkoop.
Wat een onhandig opzetstuk.
Met het opzetstuk op de kortste stand blijven er nog steeds langere haren achter.

Wat mensen schrijven over vormgeving kan ik niets mee. Het apparaat moet goed functioneren.

Pluspunten

• Goedkoop

Minpunten

• Opzetstuk is niet handig
  • Blijven haren achter

Doenies 11-11-2019

Top!

Geschreven voor: BaByliss E786E

Handig, simpel en makkelijk in gebruik. De Babyliss men tondeuse maakt niet erg veel geluid en gaat soepel over je hoofd of baard bij het scheren. Nadeel is alleen wel dat het ijzeren plaatje onder de mesjes erg warm wordt en dat is een beetje wennen bij het scheren van je baard. Het is even wennen. Verder niet heel erg hinderlijk ofzo. Ik zou het product wel aanraden!

Marijn1983 11-11-2019

Babyliss tondeuse

Geschreven voor: BaByliss E786E

Mooie vormgeving, ligt goed in de hand en heel makkelijk om gebruik. Helaas kunnen de haartjes niet korter dan 2mm (of helemaal eraf). Hierdoor blijven de haartjes net te lang.
Batterij ook niet denderend. Zolang hij aan de oplader ligt werkt hij prima, wanneer je zonder lader scheert is hij een stuk minder krachtig.
Niet heel enthousiast over dit product.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Kan niet korter dan 2mm
  • Geen goede batterij

Tanaka 06-11-2019

Beetje lomp en onhandig, doet wel wat hij moet doen

Geschreven voor: BaByliss E786E

Ik heb de tondeuse nu enkele weken in gebruik, wat in mijn geval betekent dat ik hem een keer of 7 à 8 heb gebruikt. Op zich doet de tondeuse wat hij moet doen, maar juist omdat ik hem zo vaak gebruik is hij niet gebruiksvriendelijk genoeg. Qua verpakking en toebehoren is alles prima: er is een kwastje en wat olie meegeleverd, waarmee je het apparaat goed en simpel kan onderhouden. Het opzetstukje ging er in het begin vrij gemakkelijk op, maar ik heb de laatste keren toch meer moeite dit – simpel als het is – voor elkaar te krijgen. Eenmaal aan het scheren merk ik dat ik het plastic vrij hard aan mijn hoofd vind aanvoelen. De haren blijven wel mooi voor een groot deel hangen ‘ín’ de tondeuse, waardoor je na afloopt vrij gemakkelijk kunt schoonmaken. Hij is aan de bovenkant enigszins lomp, waardoor je moeilijk bij de haren achter je oor kunt komen en die toch met een schaartje gekortwiekt moeten worden.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • doet zijn werk
  • ligt goed in de hand
  • haren blijven hangen in tondeuse

Minpunten

• niet nauwkeurig genoeg af te stellen
  • gedoe om opzetstuk vast te zetten

Den82 06-11-2019

Mwa

Geschreven voor: BaByliss E786E

Inmiddels heb ik de tondeuse een paar weken in gebruik en al met al valt hij helaas tegen.
Als je het kammetje gebruikt en deze tussentijds wilt legen dan moet je het volledige kammetje eraf halen en terugplaatsen. Voor mij komt dit neer op een keer of 4-5 tijdens een sessie.
Zonder kammetje zal het een prima ding zijn. Het kammetje en olie zijn wel fijn voor de reiniging

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Verschil tussen standen te groot
  • Niet makkelijk te legen