Rapoo WL K2600 Touchpad Keyboard - Reviews

Paul van Adam 26-01-2018

Prima draadloos toetsenbord voor (Android) Smart TV

Prima draadloos toetsenbord voor (Android) smart TV met USA layout (= grote linker shift en smalle enter toets). Perfect voor 10 vingers blind typen. Waar Logitech in NL alleen de UK toets layout levert (met kleine linker shift met " / " ernaast. Mis ik steeds de shift-toets).
Eerst de IT Works KC08 geprobeerd. Maar die stelde zeer teleur (slechte verbinding en dubbele toetsaanslagen), dus snel omgeruild voor dit Toetsenbord. En die werkt prima in mijn eerste ervaringen. Prettige bediening en probleemloze connectie met de Android TV, incl. de Android toetsen.
== Dit toetsenbord kan ik iedereen aan bevelen. Met vergelijkbare kwaliteit en degelijkheid als logitech denk ik, na de eerste indrukken in gebruik.

Pluspunten

• Goede draadloze verbinding met Android TV
  • Prettige toetsaanslaag - 10 vingers blind geschikt
  • Qwerty USA lay-out & gewoon op batterijen
  • Prettig touch pad, met div. functies
  • Compatibel met Android functie toetsen TV

Minpunten

• Geen ledjes voor aan/uit, caps lock, etc
Geschreven voor: Rapoo WL K2600 Touchpad Keyboard

Paul van Adam 26-01-2018

Ter aanvulling:
Logitech levert in NL dus, zover ik weet, alleen de UK-toetsen layout (met kleine linker shift en grote Enter toets). Waarbij de afbeeldingen op internet en doos vaak niet kloppen. Dus wees daar alert op als je een Logitech bestelt.