Honeywell Lyric T6 - Reviews

Slimme meter
Afstandsbediening

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,3

djokie 11-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooi qua bediening en stijl. Verliest contact internet

Wij hebben deze gekocht om onze stacaravan vorstvrij te houden. Controle via de app echter hij verliest steeds contact met internet en dat is niet te resetten via de app.
Telefoonnummer voor service blijkt een nummer in Amerika te zijn. Als de thermostaat zou doen wat hij beloofd dan zou het een mooi product zijn maar nu is hij waardeloos voor ons.

• Makkelijke bediening
  • Controle via app

Minpunten

• Verliest steeds contact met internet

Herbert 28-02-2017 Product paar maanden in bezit

Honeywell Lyric T6 thermostaat

Mooie, makkelijk te bedienen thermosstaat. Het koppelen aan je android telefoon gaat op zijn minst gezegd erg moeizaam. Pas na meerdere pogingen kwam de koppeling tot stand. Met een iphone heb je dit probleem niet.
De temperatuur uitlezing verloopt slordig. Thermostaat vertoont temperatuursprongen van 1 graad terwijl de resolutie .5 graad is. Met name rond het bereiken van de gevraagde temperatuur vertoond het apparaat dit gedrag. Lijkt mij een sofrware probleem. Beetje jammer en slordig.

Pluspunten

• Mooi ontwerp
  • Makkelijk te installeren
  • Helder display

Minpunten

• Het koppelen aan de app gaat moeizaam
  • Temperatuur uitlezing doet af en toe vreemd

peter 13-11-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat

accuraat, makkelijk te instaleren (op internet genoeg hulp -indien nodig- te vinden, moduleert prima, simpel in te stellen. Ik had een Remeha slimme thermostaat, maar dit werkt prima; ook geofencing werkt 100 %.
Ben blij met deze thermostaat. Trouwens instellen van programma's werkt ook simpel. Opgelet....ik heb de bedrade versie en niet de draadloze versie !!

Pluspunten

• simpel
  • eenvoudig te installeren
  • makkelijk te programmeren

Minpunten

• heb ik niet