De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Honeywell Lyric T6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

Samenvatting

Dit is de derde generatie slimme thermostaat van Honeywell. De thermostaat is te bedienen met iOS en Android-apparaten en ondersteund Apples Homekit. De T6 beschikt over een fraaie app die goed te bedienen is. Via de app kun je schema’s instellen, vakantie-modus aanzetten en gebruik maken van geofencing. Hierbij bepaalt de locatie van je smartphone de temperatuur. Met het lange snoer is dit apparaat overal in huis plaatsbaar. De Honeywell kampt echter wel met verbindingsproblemen en de geofencing werkt niet met een klokprogramma. Daarnaast mist de T6 zone-regeling. De thermostaat is ook te bedienen zonder smartphone of tablet. Het apparaat is erg eenvoudig te installeren.

Pluspunten

Minpunten

+ Geofencing

+ Goedwerkende app

+ Overal plaatsbaar

- Verbindingsproblemen

- Geofencing niet mogelijk met klokprogramma

- Grof Design

t**5@g**l.com 20-10-2023
  • Product gekregen

Simpele, goede thermostaat met een bijzonderheid

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Kreeg thermostaat bij nieuwe ketel. Geen problemen met instellen, ook wifi werkte meteen en de app en de thermostaat werken prima samen. Ook in Google Home werkt de t6.
Stookseizoen net begonnen en kan nog niet veel zeggen over zelflerend vermogen. Merkte wel een bijzonderheid. Als je de t6 op 19 C zet, komt de temperatuur nooit op 19,5 uit, ook niet als de temperatuur wel degelijk is gestegen. Hij springt van 19 naar 20, terwijl de thermostaat een nauwkeurigheid van 0,5 C heeft. 18,5 en 20,5 geeft hij wel aan. Dit geldt ook voor de nachttemperatuur. Als je 16 C instelt, komt hij nooit op 16,5. Misschien is dit een bewuste keuze om pendelen van de ketel te voorkomen.
Verder werkt alles naar behoren.

Pluspunten

• Klein
  • Duidelijk display
  • Installatie (bij mij) zonder problemen

Minpunten

• Bijzonder gedrag rond ingestelde temp.

r********@l****** 24-07-2023

mooi, maar verspilt veel gas

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Het is een mooie thermostaat, die helaas nodeloos veel gas laat verspillen.

Naast het feit dat je tijdens je nachtrust steeds de ketel hoor aanslaan en uitgaan. Dat is niet prettig.
Dat komt doordat deze Honeywell thermostaat minimaal 3x per uur de CV-ketel even kort aan laat slaan, zonder dat dit nodig is vanwege een te lage temperatuur.
Ik heb hierover contact gehad met Honeywell en daar is helaas niets aan te doen., zo werkt deze thermostaat nu eenmaal.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bedieningsgemaak

Minpunten

• verspilt nodeloos gas

Ruud Porck 13-05-2023

Momenteel niet bruikbare thermostaat voor je iPhone of iPad

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Het koppelen van deze T6 thermostaat aan je iPhone lukt niet. Of dat aan de beschrijving ligt of er een ontwerpfout is gemaakt? Ik weet het niet. De Wifi in mijn huis is perfect en alle andere (smart) apparaten waren binnen een minuut verbonden aan de diverse App’s. Van Honeywell verwacht ik snel actie omdat ik op het internet zie dat dit al vele jaren speelt!

Pluspunten

• Behuizing

Minpunten

• Niet te koppelen met netwerk

h********@g******** 26-02-2023

Kost een beetje moeite maar werkt uiteindelijk prima.

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

De thermostaat gekocht om aan te sluiten op een Intergas cv ketel van 2012 (oude thermostaat deed het niet goed meer).
Aansluiten ging prima met wat hulp van internet, de bijgeleverde handleidingen zijn te beperkt.
De verbinding met de app was geen eenvoudige handeling, ondanks redelijke ervaring toch nog wel de nodige moeite gehad.
Nu de thermostaat draait, geofence doet het prima.
Nog wat detailregelingen doen maar dat gaat ook wel lukken.

Pluspunten

• aansluiten op cv ketel
  • overzichtelijke bediening

Minpunten

• lastig verbinden met netwerk
  • kallibratie actuele temperatuur.

Johan 18-01-2023

Waardeloos

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Waardeloos apparaat, dagelijks wifi problemen terwijl de router er naast staat en ALLE andere apparaten perfecte ontvangst hebben.
Tijdens de wifi problemen blijft de ketel continu branden, waardoor al zeker 100-300 m3 gas onnodig verbruikt.
Als je iets wilt instellen op dat ding moet je toegang tot je locatie instellen op je telefoon . Oftewel dat bedrijf verdient (veel) geld met dit toestel omdat je locatiegegevens worden verzameld en verkocht.
Echt een TOP apparaat!! 👎🏿👎🏿👎🏿👎🏿

Minpunten

• Continu Wifi problemen
  • Privacy: locatie moet aan

Alexvr 21-01-2023

Kleine aanpassing nodig hier, onafhankelijk of het nu we of niet goed werkt.

Blijkbaar is de schrijver niet op de hoogte van hoe geofencing werkt.

Je telefoon bepaald hier namelijk. De app van leverancier krijgt enkel door of je in of buiten de ingestelde cirkel staat (het hekje dus fencing).

De leverancier krijgt dus geen gps locaties door die men kan verkopen zoals hier gesteld wordt. Maar enkel een binnen en een buiten in vorm van een simpele 1 of 0.

Overigens is het grote manko bij geofencing dat bij de meeste telefoons de app op de achtergrond actief moet staan om het signaal door te krijgen. En om geheugen van telefoon te besparen wordt app vaak niet goed bijgehouden op de achtergrond. (Bijvoorbeeld met een interval). Dit is een algemeen probleem, komt op meerdere toestellen voor en bij meerdere leveranciers.

wim van immerseel 27-11-2022

Een ramp om hem aan je smartphone te koppelen

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Het instaleren en instellen ging na enig gehannes redelijk goed. Maar degene die de thermostaat gekoppeld kregen zijn gewoon mazelaars. Je wordt er wanhopig van. Wat je moet doen is simpel. Maar hij koppeld niet. Ook al staat hij op verbinden,het lukt gewoon niet. Waarom bij andere apparaten wel. Ik heb Toon gehad. Koppelen zo gebeurd. En nog een paar apparaten. Honywell moet eens bij zich zelf teraden gaan waarom zoveel klanten met het zelfde probleem zitten. Iets in het apparaat is niet helemaal perfect anders waren er niet zoveel revieuws met het probleem wat ik ook heb. Je krijgt er gewoon de pest in en het apparaat maar bij het grof vuil zetten. Misschien is er een makelaar die hem mee naar huis neemt en hem wel aan de praat krijgt.

Pluspunten

• Ziet er fraai uit.
  • Doet op temperatuur instellingen wat hij moet doen
  • Redelijk makkelijk te monteren

Minpunten

• .niet te koppelen
  • Slechte uitleg

f**************@g******** 20-11-2022

Miskoop

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Miskoop. Om de haverklap ligt de Wi-Fi verbinding eruit, waardoor ik op afstand op mijn smartphone bericht krijg dat er geen verbinding is. Andere apparatuur met wifi in het chalet hebben op dat moment geen storing. Het ligt dus aan de ontvanger vlak bij de cv ketel.
Aan hulp van resideo heb je niks.
Dus koop dit apparaat alleen met Wi-Fi bedraad.

Pluspunten

• Vormgeving thermostaat mooi
  • Fijn apparaat als de Wi-Fi werkt.

Minpunten

• Valt herhaaldelijk uit
  • Geen ondersteuning van resideo

r********@h****** 13-02-2022

krijg er geen warm gevoel van

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

product ziet er leuk uit, is ook vrij makkelijk te bedienen echter dramatisch om te instaleren en aan te melden, weken mee bezig geweest klanten service is de meest waardeloze die ik ooit heb meegemaakt,
ben geen techneut maar gemiddelde kennis, waarmee je verwacht wel een thermostaatje aan de praat te krijgen, werkt ook alleen op 2.4 G terwijl steeds meer routers op 5.0 G draaien. dus heb je een 5.0 g Router begin er niet aan.
Ook de App is geen aanwinst, simpel en niet overzichtelijk, nee helaas krijg mijn handen niet op elkaar van de lyric T6

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• klantenservice
  • app stelt niks voor
  • aanmelden is drama
  • werkt niet op 5.0 G

JSTM 12-01-2022

Bespaar je de moeite!

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Als 'gewone' thermostaat werkt het, maar daarmee stopt het dan ook. Apparaat speciaal aangeschaft voor de Geofence functie ivm onregelmatige werktijden. Laat deze functie nou net allerbelabberst werken! Altijd! als je van huis rijdt moet je in de gaten houden of de cv wel uitschakelt en dit zo niet als meestal met de hand voor elkaar zien te prutsen door geofence uit/aan te schakelen. Als vanzelfsprekend kom je dus meestal ook in een koud huis thuis.
Met elke update van de app gaat het spul beroerder werken.
Verwacht dat Honeywell compleet zijn handen van dit apparaat af gaat trekken en met iets nieuws komt, maar ik ga vast op zoek naar een merk dat zijn zaakjes wel voor mekaar heeft.

Pluspunten

• App bediening

Minpunten

• Geofence werkt niet!
  • Te duur, zeker als het niet werkt.
  • Wordt alleen maar slechter ipv beter.

reneprijden@gmail.com 30-12-2021

slechte aankoop

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

is niet te doen voor particulier om dit te installeren. Support van Honywell zeeeeer slecht.

Minpunten

• slechte support van Honywell !!!

J**@w********* 17-11-2021

Werkt niet in smart home systemen

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Werkt goed als oude adaptieve thermostaat. Geofence en integratie met Google home , Alexa en Smart Things bijna nooit

Pluspunten

• Intern programma
  • Adaptieve werking

Minpunten

• Geofence doet het bijna nooit
  • Google home, Alexa etc. werkt bijna nooit

s*********@o********** 09-11-2021

Ontevreden over App honeywell home

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Installeren lukte moeizaam en hulp fabrikant was uiteindelijk nodig.
App valt te vaak uit. Geofence ronduit slecht werkend.
Voor de rest een thermostaat die goed afleesbaar is.
Maar door regelmatige uitval App overweeg ik een ander merk aan te schaffen

Pluspunten

• Goed afleesbaar
  • Schema functioneert goed

Minpunten

• Te vaak uitval app
  • Geofence werkt slecht

w*******@n******** 27-10-2021

Geen aanrader

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

hij ziet er goed uit maar wel een aantal flinke minpunten.
- verbinding hapert vaak
- geofencing werkt niet of nauwelijks
- met de comfortinstelling warmt hij veel te vroeg op
- app is een ramp
- klantenservice niet herkenbaar en slechts na heel veel moeite bereikbaar.
Al met al geen aanrader.

Pluspunten

• looks

Minpunten

• Geofencing werkt niet
  • klantenservice onvindbaar
  • app is hopeloos
  • comfortinstelling zet de kachel veel te vroeg aan
  • etc etc

Fred Penders 23-05-2021
  • Product gekregen

Werkt maar niet zoals het zou moeten zijn.

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

De thermostaat werkt maar de reactie van de cv-ketel is te traag. Het lijkt alsof de ketel niet direct wordt aangestuurd. Een halve graad boven de gemeten temperatuur instellen heeft geen zin. De ketel reageert niet.

Pluspunten

• Op afstand bedienbaar
  • Neutraal design

Minpunten

• Traag
  • Geen buitentemperatuur weergave

Peter Verbeek 12-03-2021

Tweede review na half jaar

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Mijn eerdere review klopt nog steeds. Na een half jaar doet hij af en toe nog steeds dingen die ik niet begrijp. Stel het tijdschema gaat naar een andere temp. om 23.00 uur en ik verstel hem voor deze tijd naar een andere temp., dan springt hij niet meer in z'n oude schema.
Soms dus.....
Heb het wel eens gehad dat hij de hele nacht op 22gr. bleef staan.

----------------------------------------------------
Review 22-11-2020:

Het is een van de goedkopere slimme thermostaten, maar om eerlijk te zijn krijg je ook niet een perfect ding voor dat geld. Mooi design dat wel.
Maarrrr... ik had nogal last van de aanwezigheids detectie. Ga even naar de supermarkt kom terug en je huis is alweer kouder, dus deze uitgezet naar een normaal ouderwets tijdschema.
Maarrr..... deze houd hij af en toe zo stug vast dat hij op afstand verstellen soms niet reageert, of de temp weer terug zet. Ik heb zelfs meegemaakt dat hij hem weer terug zet als ik hem met de hand verstel. Dan slaat hij tijdelijk aan zeg maar, en daarna weer op het tijdschema.
Dus of ik doe iets niet goed, of het is een onstabiel ding. Ik vind hem sowieso niet erg gebruiksvriendelijk.

• Bluetooth

Minpunten

• Slechte software
  • af en toe instabiel progamma

Wooter 13-01-2021

Internet aansluiting helemaal ruk

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Gisteren Honeywell T6 slimme thermostaat aangesloten. Nu tenminste weer lekker warm in huis. Was ter vervaning van Toon die eingelijk nooit goe gewerkt heeft ondank veel kosten en eindeloos bellen met Toon helpdesk.
Alleen krijg die T6 niet aangesloten op internet. Schijnt bekend probleem te zijn: kan niet omgaan met Apple iOs 14.3.
Allemaal verkooppraat: super makkelijk aan te sluiten, maar in praktijk lukt het gewoon niet.

Ivo 21-10-2020

Eenvoudige montage, razendsnel ingesteld

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Misschien ligt het eraan dat sommige reviews al van een tijd terug zijn en de software inmiddels wat verder is, maar ik begrijp niks van de opmerkingen dat instellen van deze thermostaat omslachtig is. Je wordt stap voor stap door de installatie geleid. Eerst op de thermostaat zelf, daarna op je smartphone. Zeer intuïtief, ook voor niet technische mensen.

Ook het monteren was zeer eenvoudig. De handleiding geeft duidelijk aan hoe de draden verbonden moeten worden. Als je weet welk volgens welk protocol je cv-ketel communiceert kan er eigenlijk niks fout gaan.

Bediening na aansluiting via de app is makkelijk en overzichtelijk.

Kortom, super thermostaat met voldoende mogelijkheden!

Pluspunten

• Montage
  • Instellen

Frans 07-10-2020

Storing lyric T6 display

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Omslachtig te bedienen in de app.
Wij hebben er twee hangen in twee verschillende panden. Beiden zijn even oud. Nu na 3 jaar en een lange hittegolf verder viel ons het op dat er delen van de displays tijdens de warmte de cijfers deels wegvallen. De thermostaten hangen niet in direct zonlicht en temperatuur is niet boven de 30°C uitgekomen. Zodra de temperatuur weer zakt in de weken erna komen de weggevallen cijfers weer langzaam terug. Helaas is dit buiten de garantieperiode. Gelukkig werken de displays nu weer naar behoren maar dit zou niet moeten gebeuren bij heel warm weer.
Het lijkt een probleem dat vaker voorkomt omdat onze beide thermostaten dit probleem vertonen.
De klantenservice van Honeywell is ook geen klantenservice waar het fijn is om mee te communiceren. Ik zou het product niet aanraden.

Pluspunten

• Op afstand de verwarming aanzetten.

Minpunten

• Omslachtig gebruik kalender.
  • Display storing bij tropische temp.

Joost 17-12-2019

Waardeloos ding

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

De eerste was kapot bij aankoop. De tweede werkt. Maar niet naar behoren.

Nodeloos ingewikkeld programmeren. Terwijl je een app hebt sta je een uur tegen de muur aan te tikken in een kastje.

Dan blijkt de agenda niet goed te programmeren. Als je daarnaast samen geofencing gebruikt, wat best handig zou kunnen zijn als je een onregelmatige baan hebt, werkt het hele ding niet meer. De thermostaat volgt alleen waar ik ben, mijn betere helft zit vaak in de kou.

Als je dan Honeywell helpdesk mailt, wordt er niet gereageerd, sterker nog, het telefoonnummer op de honeywell site is niet correct. Door herhaaldelijk proberen is mijn account geblockt, en ook daar wordt niet op gereageerd.

Ik zou er echt niet een kopen.

Pluspunten

• Mooi apparaatje om te zien.

Minpunten

• Service
  • Programmeren
  • Helpdesk
  • Functies

Peet 11-05-2019

Goed duidelijk afleesbaar makkelijk bedienbaar instelbaar.

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Heb hem aangeschaft omdat ik ook de Chronoterm III heb gehad en deze altijd correct werkte. Had van Eneco de Toon gratis gehad na 1 1/2 jaar eraf gehaald wegens slechte werking op ketel. Deze werk zeer goed kijk naar de tijd van aanvraag en of dit ook word gehaald bij het opwarmen. Als dit niet lukt wegens het weer is omgeslagen naar kouder weer of warmere dagen hij zelf eerder begin of later met het opwarmen dus zelf lerenden is wel zo mooi.

Pluspunten

• Instellingen programmeren
  • Zelf lerenden voor juiste tijd temperatuur.
  • Via wifi eerder of later cv instellingen aanpassen
  • App voor Android goed overzichtelijk menu.

Minpunten

• Nog niet ondervonden werkt zoals het hoort

Harry 01-04-2019

Prima thermostaat!

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Wat een gejammer over de Lyric T6. Ik begrijp het niet. OK, er zijn wat technische acties die je moet ondernemen om het apparaat aan de app te koppelen, maar dan gaat alles ook als vanzelf. Ik heb een Intergas Kompakt Combi HRE 28/24 en had problemen met een ketel die vooral 's nacht zijn eigen gangetje ging. Loeiheet om 4.00 in de ochtend is iets te gortig. De Lyric heeft dit probleem voorgoed opgelost. Met behulp van een blog (https://www.vandomburg.net/bespaar-energie-met-cv-tuning/cv-ketel-instellen-en-afregelen/) heb ik eerst de ketel afgesteld naar mijn specifieke wensen. Daarna heb ik met twee schroeven de module op de muur geplaatst, de oorspronkelijke thermostaat-draad naar de ketel doorgeknipt en bevestigd aan de module. De handleiding is perfect en je moet echt a-technisch zijn om het niet te snappen. Er staan meerdere schema's in voor een aan/uit ketel, een OpenTherm-aansluiting en ook voor stadsverwarming. In de huiskamer heb ik de de thermostaat bevestigd zoals wordt geadviseerd in de handleiding, de module bij de ketel aangesloten op het stopcontact en je krijgt op je Lyric de setup.in beeld. Lees vervolgens de achtereenvolgende stappen ZORGVULDIG. De enige fout die je kunt maken is dat je bij de vraag; welk toestel wil je koppelen aan de te downloaden app op je telefoon of iPad, onder in het scherm van je telefoon vergeet het land te wijzigen. Je krijgt dan namelijk een overzicht van thermostaten, maar daarin ontbreekt de Lyric T6! In het startscherm van de app staat de Lyric T6 niet opgenomen. Als je het land wijzigt in Nederland zie je de T6 in het menu verschijnen. Vervolgens is het een peace of cake.

Pluspunten

• Betrouwbaar
  • Makkelijk programmeerbaar

Minpunten

• Koppeling thermostaat aan app

Slimfreak 13-03-2019

Verdient betere waardering

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Na 3 maanden gebruik nog meer tevreden dan ik al was. Heerlijk apparaat dat eenvoudig en prima werkt, op afstand te bedienen is, en die enkele keer dat er geen verbinding is, volgt snel automatisch een herstel. Ingrijpen is totaal niet nodig. Ik vermoed dat alleen gefrustreerde gebruikers een review hier plaatsen, want behalve dat ik mij helemaal niet kan vinden in de negatieve recenties hier, zie ik dat er op andere sites een gemiddelde score van een 8, meer regel dan uitzondering is. Al met al wordt hier een veel te negatief beeld geschept van een prima product, dat bovendien vriendelijk geprijsd is.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Op afstand te regelen
  • Fraai en duidelijk af te lezen display
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Zorgvuldig installeren kost wat tijd

slimfreak 22-11-2018

Eenvoudige bediening en een mooi, tijdloos ontwerp

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Ik kan mij niet vinden in de meeste reviews waarin wordt geklaagd over de slechte, instabiele WI-FI verbinding. Waarschijnlijk heeft de nieuwe Honeywell-App de meeste klachten opgelost, want bij mij werkt dit in ieder geval probleemloos. De installatie is echt niet moeilijk, maar je moet de gebruiksaanwijzing gewoon goed lezen. Dan doet hij gewoon wat er verwacht wordt: Zorgen dat de ingestelde temperatuur op tijd wordt bereikt en behouden zonder schommelingen. Ik vind hem ook mooi, eenvoudig strak en onopvallend.....maar smaak is iets persoonlijks.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Op afstand te bedienen
  • Klein en neutraal aan de muur

Minpunten

• zorgvuldig installeren

Peter 30-09-2021

Ik heb hem vandaag geïnstalleerd en inderdaad dat koppelen met de WiFi is kut met peren. Dat dat in deze tijd niet makkelijker kan. Ongelooflijk.

Robertus 13-11-2018

Ziet niet dat ik thuis ben.

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Installeren van hardware is erg lastig voor mensen zonder technische skills.
Installeren van software (instellen wifi) gaat erg moeizaam: Blijkt dat het product alleen met bepaalde wifi-frequentie kan werken. Verander dat!
Als ik thuis ben en mijn vrouw van huis, gaat de thermostaat in stand "niet thuis".
Alle functies die thermostaten 20 jaar geleden al hadden werken wel goed (Klokfunctie en temperatuurinstelling).
Zonde van het geld geld en de moeite.

Herbiek 14-02-2018

Niet bepaald "slim"

Geschreven voor: Honeywell Lyric T6

Wij hebben overal in huis vloerverwarming liggen en dat heeft redelijk lang nodig om om te warmen. Deze "slimme thermostaat" zal echter nooit eerder dan een half uur voor het gewenste tijdstip aanspringen. Elke dag is de thermostaat nog minstens een uur na gewenst tijdstip bezig om de gewenste temperatuur te bereiken. Noodgedwongen het tijdstip in het programma maar een uur eerder gezet, maar dat kan niet de bedoeling zijn en dan nog is de gewenste temperatuur niet bereikt. Honeywell support hier over gebeld, maar die kunnen niet aangeven waarom de thermostaat niet eerder de ketel opdracht geeft te beginnen met stoken.

Daarnaast komt het vaak 2 tot 3 keer per week voor dat ik (ook door anderen aangegeven) melding krijg op mijn Android app dat de verbinding met de thermostaat kwijt is (waarschijnlijk communicatie via de Honeywell server)

Ondanks dat ik geen digibeet ben (werk in de IT) vond ik de aanmeld procedure erg omslachtig. Als je de app geen toestemming geeft om je locatie te bepalen, dan krijg je geen koppeling met je Lyric T6. Daarnaast waren er wat meer toestemmingen nodig waarvan mij ontging waarom deze nodig waren voor een correcte werking (word ook niet uitgelegd)

Ook het maken van sprongen van een hele graad in de aangegeven temperatuur heb ik gezien, ondanks de resolutie van 0,5 graad.

Pluspunten

• Duidelijke interface
  • Ziet er fraai uit

Minpunten

• Niet geschikt voor vloerverw. (niet slim genoeg)
  • Aanmeld procedure omslachtig
  • Gegevens lopen via Honeywell server (locatie?)