Honeywell Lyric T6R Slimme draadloze thermostaat - Reviews

Slimme meter
Verlicht display

Sander 10-11-2016

waardeloos toestel....

ik ben al 1,5 week bezig met consumentenservice om mijn Lyric aan "de praat" te krijgen.
Zelfs het gewone klokprogramma werkt niet, laat staan dat bediening via de App lukt.
Iedere keer weer krijg ik een foutmelding dat er een "Registratiefout" is. Consumentenservice beloofd van alles, maar weet ook niet wat er mis mee is. Begin van de week had ik zelfs een medewerker aan de lijn die zei "het apparaat is zo nieuw dat wij zelf nog niet weten hoe het werkt".............
Gelukkig komt vanmiddag de installateur een ander merk thermostaat monteren.........
Honeywell.......bedankt voor niks !!

Pluspunten

• Beloofd veel
  • ziet er gelikt uit

Minpunten

• maakt niet waar wat wordt beloofd
  • slechte service
  • veel te beknopte handleiding

Wilfred 09-02-2017

Deze ervaring kan ik niet delen, alles wat honeywell beloofd doet de thermostaat gewoon. 3 weken in gebruik, na 1 dag 1 keer een instelling gewijzigd, (laag aan-uit regeling uitgezet en op de ketel de minimale temperatuur op 35 graden gezet om de ketel minder vaak aan uit te laten gaan) en ben vanaf dat moment continue online.
Echt geen kennis van de cv werking? laat iemand met kennis van zaken helpen de thermostaat te installeren.
De app trekt de batterij leeg van mijn telefoon, is al wel iets beter na de laatste update van deze app.

Hhk 01-05-2018

Lyric T6r

Aangeschaft vanwege de mogelijkheid te bedienen via smartphone.

Waardeloos systeem. Meerdere malen per week en soms zelfs per dag een nieuwe verbinding maken met smartphone omdat deze op miraculeuze wijze verbroken wordt.
Soms is het niet eens mogelijk een nieuwe verbinding tot stand te brengen.

Na veel getob terug naar mijn isense thermostaat.
Dure grap voor iets dat niet naar behoren werkt. Je zou wat anders verwachten van een merk als honeywell.

Pluspunten

• Draadloos

Minpunten

• Duur
  • Verliest erg vaak connectie
  • Soms onmogelijk verbinding tot stand te brengen

Wilfred 10-02-2017

Duidelijk scherm, geen batterij meer, doet wat ie beloofd.

Ik was op zoek naar een opentherm thermostaat en waarom dan geen smart thermostaat met wifi? De prijs verschilt niet veel met de chronotherm, maar die heeft dan wel een lcd scherm probleem.
Installatie verliep prima, heb wel enige kennis (is ook wel nodig) heb je die kennis niet vraag een handige vriend/kennis te helpen om teleurstelling te voorkomen. gebruik de thermostaat 3 weken zonder problemen, instellen een eitje op de app, een paar instellingen (installateur instellingen) moeten op de thermostaat zelf.
Wat wel opvalt is dat een thermostaat ongeveel 1.5 meter van de vloer gemonteerd moet worden waarna het scherm bij de draadloze versie slechter is af te lezen. (helt achterover, dit kan beter!, b.v. adapter voor wandmontage vertikaal)
App gebruikt nog steeds te veel van de batterij, is na een update wel al beter.

Pluspunten

• installatie
  • werking
  • geen batterij
  • vind hem wel mooi (smaak)
  • functies en instellen

Minpunten

• niet zo draadloos
  • scherm bij vaste montage niet te verstellen
  • batterij gebruik app