Tefal K30431 RVS Isoleerkan - inhoud 1.0L - zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal K30431 RVS Isoleerkan - inhoud 1.0L - zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jell 06-03-2021

slechte kan, niet kopen!!

Dit is gewoon een rot thermoskan, kan het helaas niet anders zeggen.
1) koffie blijft helemaal niet lang warm
2) door de warmte stijgt de druk in de kan: druk je knop om koffie in te schenken ploft de lucht inclusief koffiedruppels in het rond, dit kan je helaas ook niet 'voorzichtig' doen.
3) hij lekt bij en gebruik veel langs de schenktuit en er blijft altijd koffie achter tussen de draaidop.

Weet niet of 'made in China' een oorzaak mag zijn maar Tefal denkt blijkbaar toch niet aan "alles".

Minpunten

• blijft niet warm
  • lekt
  • mengsel van koffie en warme lucht ploft er uit

John 20-01-2020

redelijk warm

We hebben al diverse isoleerkannen gebruikt. Deze gekozen voor vorm en direct te schenken zonder te draaien.
Hij koelt toch sneller af dan verwacht. Had al het gevoel dat het zou zijn want de dop (van staal) voelt warm aan. Dit komt van de warmte van het water.
Voor rest is het mooi en handzaam kan.

Pluspunten

• mooi vormgeving
  • handzaam

Minpunten

• blijft niet lang goedwarm/heet