De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Leifheit 72577 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

H 30-12-2017

Erg roest gevoelig

Geschreven voor: Leifheit 72577

Het strijkgedeelte was niet plat, maar stond een beetje bol. Ik vond dat vreemd, maar niet zo'n ramp, en was daar al snel aan gewend.

Ik heb hem nu anderhalf jaar in mijn bezit, en hij is inmiddels onbruikbaar geworden. Alhoewel er 2 jaar garantie op zit, is strijkijzerhouder binnen zeer korte tijd al gaan roesten. Inmiddels is hij dusdanig verroest, dat je er met je vinger doorheen kunt prikken. En dat terwijl ik de stoom-stand uit zet als ik mijn stoomstrijkijzer ik hem parkeer, want dit is bij elke strijkplank een zwak punt natuurlijk.

Ook de onderkant van de strijktafel begint al roestplekken te vertonen. En laatst merkte ik dat de hele onderkant van de strijkplank/hoes drijfnat was. Dat hoort niet te gebeuren bij normaal strijkwerk.

Pluspunten

• Goedkoop
  • stekkerdoos
  • 2 jaar garantie

Minpunten

• blad stond bol bij aankoop (kan toeval zijn)
  • roest ontzettend snel