Tefal FV6810 Ultragliss Plus FV6810 Stoomstrijkijzer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV6810 Ultragliss Plus FV6810 Stoomstrijkijzer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Chris 14-11-2020

Prima eenvoudig stoomstrijkijzer

Een mooi strijkijzer die goed stoomt. Heel eenvoudig te bedienen. Geen toeters en bellen. Hou ik van. De stoomstoot is krachtig. Door de vormgeving kom je goed tussen naadjes en knoopjes. Hij staat stevig op de achterkant. Maar die wel groot. Neemt dus plaats in op de plank. Ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Eenvoudig te bedienen
  • Stoomt erg goed

Minpunten

• Te grote achterkant (past niet aan de zijkant)

Marjolein 13-11-2020

Weinig kwaliteit

Doet niks meer dan een goedkoop eigen merk. Is dus erg prijzig in verhouding.
Waterreservoir loopt ook leeg als het ijzer niet recht wordt gehouden

Tampi 13-11-2020

Ik ga dit product weer terug sturen aangezien er water lekt uit de gaten. Verder erg tevreden er over

Rozemarijn 02-11-2020

Fijn strijkijzer

Toen ik het strijkijzer uit de doos haalde, vond ik hem wat zwaar. Maar bij het strijken merk je daar niets meer van. Het strijkijzer glijdt heel soepel over alle stoffen heen. Dankzij de vorm van de strijkzool kom je ook makkelijk tussen knopen en in hoekjes. Het strijkijzer geeft continu stoom af, en warmt heel snel op. De standen zijn duidelijk, zowel voor de temperatuur als de stoom. Zeker de laagste stand doet het beter dan bij mijn oude strijkijzer. Een goed en degelijk product met een stoer uiterlijk.

Pluspunten

• Glijdt soepel
  • Continue stoomafgifte
  • Warmt snel op
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Reservoir vrij snel leeg

Mw kilic 02-11-2020

Uitstekend strijkijzer!

Strijkijzer nu ongeveer 2 weken in bezit.
Mooi design en staat stabiel op de strijkplank. Strijkijzer voelt goed aan in de hand. Een groot gat om water bij te vullen, dus morsen is er niet bij. Het verwarmen kost ongeveer ee halve minuut, top! Het stomen is echt krachtig, dat merk ik in vergelijking met mn vorige strijkijzer. Door het continue afgeven van stoom lijkt het strijken vlot te gaan zonder enige kreuken achter te laten. Er zit wen druppelstop op waardoor je geen vieze vlekken in je overhemden krijgt
Er zit tevens een uitneembare kalkverzamelaar in, echter dit vult zich pas na lange tijd dus of dit werkt kan ik nu nog niet zeggen.
Het strijkijzer glijdt echt soepel over het strijkgoed, ik ga het bijna leuk vinden.
Tot zover heb ik geen negatieve punten aan te merken.

Michiel 31-10-2020

Simpel en doeltreffend!

Wat een verschil met mijn oude strijkijzer!!
Omdat ik niet heel veel strijk, alleen overhemden, heb ik geen dure supersonische stroomgenerator nodig, maar volstaat een simpeler model. En deze doet wat hij moet doen! Glijdt veel makkelijker dan over de was dan het oude ijzer en verwijdert kreuken snel en makkelijk. Ik ben ook erg blij met de stoomstootfunctie, welke ernstigere kreuken als sneeuw voor de zon doet verdwijnen.
Verder is het apparaat simpel en handig in gebruik. Door de brede voet staat hij stabiel rechtop. Als ik even snel wat wil strijken is hij ook zo warm en gebruiksklaar. En dat voor een degelijke prijs. Ik heb grote blij!!

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik
  • Stoomstootfunctie
  • Stabiel
  • Glijdt goed

Minpunten

• Relatief klein waterreservoir

Mt. 29-10-2020

Fijn product.

Uitgetest. Fijn in gebruik. Glijdt makkelijk over de verschillende stoffen heen. Warmt snel op en ligt fijn en licht in de hand.

Pluspunten

• Licht in de hand.
  • Warmt snel op.
  • Stoomfunctie
  • Gebruiksgemak

Judith 23-10-2020

Goede aanschaf, mooi design

Doet wat het moet doen, en ligt goed in de hand. Hij is wendbaar en werkt prettig. Mooi design en staat stevig op de voet als je hem even wegzet. Erg prettig dat hij vanzelf afslaat als je hem even niet gebruikt, hoewel ik daar zelf nooit zomaar op vertrouw. Goede instel mogelijkheden. Stoom is ook te regelen, eveneens aparte sprayknop vooraan. Die knop druk ik zelf wel eens per ongeluk in, dus wat mij betreft had de plaatsing daarvan iets anders gekund.

Pluspunten

• Glijdt fijn over de stof
  • Groot water reservoir
  • mooi design
  • Stevig en robuust

Minpunten

• Waterpeil lastig leesbaar tijdens vullen
  • Sprayknop druk ik soms onbedoeld in