Tefal Droogstrijkijzer FS4020 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Droogstrijkijzer FS4020 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Marij, 58 jaar 24-06-2019

Klein, snel en handig.

Compact strijkijzer. Staat bij mij in een hoekje van de vensterbank. Gauw even een dikke molton op de tafel leggen en strijken maar. Snel, goedkoop en handig. Gelukkig dat er nog eenvoudige droogstrijkijzers te koop zijn. Voor mij geen gedoe met bijvullen, ontkalken etc.

Pluspunten

• compact
  • snel te gebruiken
  • handig
  • goede prijs-kwaliteit verhouding

Minpunten

• geen

Hans Niemeijer 29-03-2018

goed strijkijzer

Als je met stoom wil strijken kun je net zo goed een vochtige doek gebruiken. Tot 1 april 2018 is hij bij Blokker 20% goedkoper tegen inlevering van oud strijkijzer. Dat hoeft er geen van Tefal te zijn. Ik betaalde daardoor EUR 14,39!!!!

Nixan 11-10-2015

Prima strijkijzer! Doet wat het moet doen.
Weegt lekker licht en strijkt plezierig.
Geen gepruts met water, geen gedoe met stoom en kalk.
Als iets erg gekreukt is neem ik er de plantenspuit bij:
werkt uitstekend.
Snoerlengte is ongeveer 1.90 m. Ook handig is dat je het snoer om het handvat kunt winden.

tuinhek 17-08-2015

Waardeloos strijkijzer!!!
Nadat ik dit product gekocht had uitgeprobeerd, viel niet mee te strijken door de stroeve zool
Kon niet retour naar Mediamarkt omdat het na vijf minuten proberen een "gebruikt strijkijzer" was
Weggegooid geld
Nu een Philips gekocht, wat prima bevalt