Philips GC8962 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
8 bar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8962 op Kieskeurig.nl.

asiek1910 04-01-2019

Mooi strijkijzer!

Geschreven voor: Philips GC8962

Het Philips PerfectCare Expert Plus strijkijzer is het beste dat ik reeds gebruikt heb. Het ligt comfortabel in de hand, is licht en gemakkelijk in gebruik. De zelfregelende temperatuur is super handig! Een absolute aanrader!

Pluspunten

• Licht
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Temperatuur regeling

NStO 23-06-2020

Stoomgenerator werkt perfect!

Geschreven voor: Philips GC8962

Al meerdere jaren maken wij gebruik van een stoomgenerator, echter iedere keer van een ander merk dan Philips. Bij al deze merken waren wij niet tevreden, waarbij wij nu overgeschakeld zijn naar de Philips PerfectCare Expert Plus Stoomgenerator GC8962/40: In alle opzichten: ZEER TEVREDEN!

Mar11273 15-04-2020

Stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8962

Het is de allerbste stoomgenerator tot nu toe maakt weinig herrie stoomt perfect en is lichtgewicht met makkelijk uitneembaar water resouvair

YvonneAS 26-01-2020

Heerlijk

Geschreven voor: Philips GC8962

Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen over strijken. Maar met dit apparaat is het geen vervelende klus meer. Je glijdt over de stof en het resultaat is mooi glad gestreken kleding en beddengoed

Mukkie 30-08-2019

Beloofd niet wat gezegd word

Geschreven voor: Philips GC8962

Na één keer gebruik,vraagt hij om ontkalkt te worden en na een paar dingen gestreken te hebben komt er bruin vocht uit de strijkijzer,met resultaat dat het weer gewassen moet worden.
Voor mij een echte miskoop,ben zeer teleurgesteld in deze strijkijzer.

Anoniem 26-06-2019

Super Stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8962

Het is totaal niet te vergelijken met het vorige strijkijzer. De stoomgenerator is een geweldige opvolger. Over elk detail is nagedacht zoals het ontbreken van extra knoppen voor de temperatuur. Ik begon strijken leuk te vinden. Het gemak waarmee het apparaat te gebruiken is. Een veel beter resultaat en tevens in veel kortere tijd. Het strijken van een overhemd is eenvoudig geworden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Vrouw64 25-06-2019

Super, heel blij mee

Geschreven voor: Philips GC8962

Heel licht, eenvoudige bediening, echt handig dat geen verschil in temperatuur ingesteld hoeft te worden voor verschillende stofsoorten zoals bv katoen of zijde. Nog handiger dat het strijkijzer gewoon op de strijkplank kan blijven staan terwijl je even kleding goed neerlegt.

Polina 22-06-2019

Fantastisch!

Geschreven voor: Philips GC8962

Meteen kan ik zeggen dat ik het niet eens kan vergelijken met ons vorige strijkijzer, Deze stoomgenerator is zo prachtig. In het apparaat was elk detail en elke functionaliteit erg doordacht, ik was bijvoorbeeld blij met het ontbreken van extra knoppen en hopen temperatuuromstandigheden (daarvoor moest je de temperatuur voor elke stof aanpassen, wachten tot deze veranderde.) In de stoomgenerator warmt het op in slechts een paar minuten! Ik begon te merken dat ik niet lui was om meer te strijken, om het met plezier te doen! Het strijken van het overhemd van een man is eenvoudig!
Het strijkijzer zelf is zo licht als een speeltje, maar na de eerste keer is het resultaat uitstekend. Met een gewoon strijkijzer moest je 10 keer op dezelfde plaats doorbrengen om hetzelfde resultaat te bereiken als bij de stoomgenerator! Ik ben heel blij dat ik zo'n assistent heb! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 12-06-2019

Pure stoomkracht

Geschreven voor: Philips GC8962

Voor de meeste mensen is strijken een verschrikking. Dit geldt ook voor mij. Ik laat de wasmand daarom ook regelmatig staan en stel het strijken vaak zo lang mogelijk uit. Na het uitproberen van de PerfectCare Expert Plus Stoomgenerator, ben ik hier wel van teruggekomen. Het strijken hiermee gaat ongelooflijk makkelijk. De bout glijdt echt over het stof dat je strijkt. Je kunt deze als het ware met één vinger bedienen. Het waterreservoir is groot genoeg om een aardige wasmand vol weg te strijken. Als ik had geweten dat dit zo'n gebruiksvriendelijk product is, had ik deze al veel eerder aangeschaft. Echt een topproduct!!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

RonaldHK 11-06-2019

Prachtig lichte strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8962

Wat een geweldige strijkbout.
Met de thuisbasis die je kan vullen met water heb je genoeg voor je complete strijkbeurt
De temperatuur is vooraf geregeld dus geen omkijken naar, geen brandplekken.
Ideale strijkijzer.
Door het basis station Kun je de strijkbout eindelijk veilig terug zetten.
Lekker licht in de hand doordat het water in de thuisbasis zit. Top aankoop! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MDS_ 11-06-2019

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips GC8962

Gemakkelijk in gebruik, prettig dat je geen temperatuur hoeft in te stellen. het ijzer is lekker licht waardoor het makkelijk strijkt. het reservoir is alleen wat groot waardoor je wat ruimte tekort komt op de strijkplank als je het reservoir niet ergens anders kunt neerzetten. ook duurt het vrij lang voordat de strijkbout en reservoir zijn afgekoeld. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

vanduijn73 10-06-2019

strijken wordt bijna leuk!

Geschreven voor: Philips GC8962

strijken is niet mijn hobby, ik ben, of eigenlijk nu, was er nooit goed in, maar met dit apparaat...
Verbrand niets meer! bepaalt zelf temperatuur, strijken van een overhemd is een makkie nu! Zeg ook eerlijk dat ik nog nooit zoveel geld heb uitgegeven voor iets wat ik stom vind! maar het is iedere euro waard!

Rhys 08-06-2019

gebruiksvriendelijke stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8962

De Phillips Perfect Care Expert Plus Stoom Generator is een lichte, gebruiksvriendelijke maar krachtige strijkijzer. De strijkijzer zelf is gemakkelijk in gebruik en zonder de gebruikelijke draaiknop zoals normale strijkijzers (nog wel de stoomknop), het is een elegant apparaat. De basis unit is redelijk groot waardoor er gemakkelijk afneembaar, grote watercontainer aanwezig is.

De stoom- en automatische temperatuurinstelling werken uitstekend. Strijken voelt moeiteloos en neemt niet meer dan een paar minuten in beslag. Daarnaast is de uitvoering zowel geruisloos. Noemende de ontkalkingsfunctie en snel voorverwarmingsfunctie als een aantal andere positieve punten van dit apparaat. Ik denk niet dat ik ooit nog de standaard strijkijzer wil gebruiken.

Ik raad dit product ten sterksten aan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Irina 06-06-2019

Zeer tevreden, strijken gaat veel sneller en makkelijker

Geschreven voor: Philips GC8962

Met deze stoomgenerator is het strijken makkelijker en sneller geworden.
De krachtige stroomtoevoer maakt van het strijken een kinderspel. Eén strijkbeweging is voldoende.Heel geschikt voor het strijken van katoen, met name van beddengoed.
De indruk die ik heb na het gebruik van het apparaat zijn erg positief: de temperatuur is automatisch in te stellen, waardoor je het niet meer zelf hoeft te doen en bang hoeft te zijn dat je je kleding verpest. Het strijken gaat daarvoor een stuk sneller. De stoomgenerator gaat net zo goed om met delicate kledingstukken en met beddengoed, en kinderkleding is zelfs letterlijk in een beweging gladgestreken.
Ik raad dit product aan voor grotere gezinnen en met name voor gezinnen met kleine kinderen.

Anoniem 05-06-2019

Topper

Geschreven voor: Philips GC8962

Zeer simpel in gebruik, en wordt snel warm. Het product heeft en los waterreservoir die tussentijds bijgevuld kan worden. Strijkt ieder materiaal snel glad! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 04-06-2019

Meest ideale nieuwste strijkoplossing

Geschreven voor: Philips GC8962

Deze stoomgenerator is de ideale oplossing voor de berg was die voorheen echt meer dan een uur in beslag nam om weg te werken. Strijken is niet de meest favoriete bezigheid maar door deze nieuwe stoomgenerator krijg ik weer zin om te strijken. Het apparaat wordt snel warm - krijgt de juiste warmte - en de stoom die eruit komt is krachtig maar toch ook voelt het strijken/stomen verder heel licht. Het stoomgedeelte voelt licht aan als ik het vast heb en geen kledingstuk kan hij niet hebben om glad te strijken. Ik kan snel de kledingstukken strijken en het waterreservoir is groot genoeg om een flinke berg was te strijken. Het enige nadeel is dat hij vrij groot is een veel ruimte in beslag neemt op de strijkplank; hierdoor heb ik minder ruimte om (grote) blousen of jasjes te strijken. Ik moet hier nog een handigheid in vinden, ik kan het namelijk op de grond zetten of op een tafeltje, maar dan mag het draad wat langer zijn. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 04-06-2019

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips GC8962

Ik zou dit product zeker aanraden.
- Het is merkbaar lichter dan andere apparaten
- het strijkt ‘dieper’ en voelt krachtiger.

Dit product geprobeerd omdat de voorgaande serie ook a beviel maar dit product is zoveel beter! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mol87 04-06-2019

Onverwacht goed!

Geschreven voor: Philips GC8962

Wat een verademing na jaren een normaal strijkijzer te hebben gebruikt. Het is een fors apparaat, maar toch licht en redelijk handzaam. Kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon en alles gaat vele malen sneller! Geen gedoe met zelf temperatuur instellen en je hoeft niet zo vaak het water bij te vullen. Nooit verwacht, maar strijken wordt bijna leuk op deze manier! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

LV H 03-06-2019

Ik wil niks anders meer!

Geschreven voor: Philips GC8962

Sinds een aantal weken maak ik gebruik van de Expert Plus, en ik moet toegeven, ik wil niet meer terug naar een gewoon stoomstrijkijzer. Het apparaat ligt makkelijk in de hand, is makkelijk te bedienen, mede door de automatische temperatuur instellingen. Voorheen moest ik altijd alles in delen strijken, nu kan ik in een ruk door. De was is dus ook binnen no-time gestreken. Het waterreservoir van het apparaat is afneembaar, dus mocht het nodig zijn kun je makkelijk tussentijds bijvullen, en het is makkelijk schoon te houden. Je hebt er weinig onderhoud aan en veel gebruiksgemak. Het apparaat is makkelijk op te bergen, te reinigen en te gebruiken, een kind kan de strijk doen! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J.Hol 03-06-2019

Handig en licht strijken

Geschreven voor: Philips GC8962

Ik zou het product aan willen aanbevelen omdat het licht handzaam is en geweldig strijkt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]