Philips PerfectCare 6000 Series PSG6026/20 Stoomgenerator

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Loon 24-04-2024

Lekker snel door strijken

Ik hen deze mogen testen. Grootste voordeel is dat hij zelf de temperatuur aanpast. Let wel als je echt katoen of linnen hebt wat flink gekreukeld is moet je de turbo stand aan zetten. De bout is erg ligt wat fijn strijkt. Je kan de bout op het station vast zetten zodat je het makkelijk kan oppakken. Het losse water reservoir is heel handig. Je hoeft dus niet met alles te slepen voor bijvullen.

Paar kleine pin punten als je het zo mag noemen. Je kan de bout niet op z’n kontje zetten. Je moet hem dus steeds terug op station zetten. Duur lang voordat hij opgewarmd is en goed stoom geeft zonder te lekken. En vaker de turbo temperatuur nodig omdat hij niet warm genoeg wordt.

Ondanks dat zou ik deze toch echt aanbevelen maalt her strijken echt veel gemakkelijker, en sneller.

Pluspunten

• Automatisch temperatuur
  • Erg licht

Minpunten

• Kan niet op z’n kontje staan
  • Duur lang voordat ie echt warm is

m************@g******** 15-04-2024

Strijken is nu echt leuk om te doen!

Ik hou van gemak en dat is wat dit product in één wordt beschrijft. Ik heb dit product een aantal weken mogen testen en ik ben er erg tevreden over! Het bespaart zoveel tijd. Niet meer vijf keer over hetzelfde kreukeltje gaan, maar gewoon gelijk in één keer resultaat. In het begin was het even wennen om het stoom uit de strijkijzer te krijgen op het juiste moment. Maar dat is echt een kwestie van gewenning en dat ligt niet aan het apparaat. Het waterreservoir is ook echt ruim, dus je kunt in een keer door. Het snoer is lang genoeg en het is fijn dat je de strijkijzer vast kan klikken op het reservoir. Zo staat het extra stevig als je de stoomgenerator weg zet of als je wat kleding weg moet zetten. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • lengte snoer
  • duidelijke handleiding
  • gewicht strijkijzer
  • ontkalkfunctie

a********@h********** 15-04-2024

Strijken nieuwe stijl

Een compact apparaat en licht in gewicht qua gebruik. Ik ben niet bekend met deze manier van strijken dus het was even wennen. Na een korte opwarmtijd (2 á 3 min) kun je aan de slag. Door het grote, afneembare waterreservoir kun je een behoorlijke tijd achter elkaar strijken. De automatische temperatuurregeling is fijn en daardoor is de kans op schroeiplekken ook zeer gering. Het vrij korte snoer vind ik erg onhandig . Wat ik ook een minpunt vind is de erg goedkope uitstraling van het apparaat en het oogt ook niet zo degelijk. Maar al met al is het een fijn apparaat om de was te strijken met een niet al te grote inspanning.

Pluspunten

• compact
  • lichtgewicht
  • groot , afneembaar waterreservoir

Minpunten

• korte, onhandige snoer
  • goedkope uitstraling

v**************@g******** 15-04-2024

Ik heb onlangs het Philips stoomstrijkijzer mogen uitproberen en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Dit strijkijzer is compact en eenvoudig te gebruiken. Het was gewoon een kwestie van uitpakken en meteen aan de slag gaan. Je hoeft de temperatuur niet in te stellen. En verder zit er alleen nog een knop zodat het apparaat zichzelf kan ontkalken. Super makkelijk. Bovendien is het fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken over het verbranden van oppervlakken, aangezien het ijzer veilig op de strijkplank kan blijven staan. Wat me ook opviel, is hoe snel het strijkijzer opwarmt en hoe krachtig de stoomfunctie is. Zelfs de meest gekreukte kledingstukken werden moeiteloos gladgestreken. Met een stoomkracht van 6,5 bar overtreft dit strijkijzer duidelijk mijn vorige exemplaar met maar 5 bar. Het verschil is echt merkbaar - alles wordt moeiteloos kreukvrij.De snoerlengte van 1,6 meter is meer dan voldoende. Kortom, ik ben zeer tevreden met dit strijkijzer en ik kan het echt aan iedereen aanbevelen.

m******************@g******** 09-04-2024

Fijn apparaat!

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen. Na een aantal weken testen kan ik met zekerheid zeggen dat dit stoomstrijkijzer van Philips een waardevolle toevoeging is voor elk huishouden. Het gebruiksgemak valt direct op; je hoeft niet te puzzelen met temperaturen omdat het apparaat dit allemaal automatisch regelt. Bovendien is het strijkijzer heerlijk licht, waardoor vermoeide armen verleden tijd zijn na een strijksessie. De automatische uitschakelfunctie is een zegen voor vergeetachtige types zoals ikzelf. En laten we het ruime waterreservoir niet vergeten, waardoor je niet voortdurend hoeft bij te vullen.

Hoewel er één klein minpuntje is - het snoer kan soms in de weg zitten tijdens het strijken - wegen de voordelen absoluut op tegen dit nadeel. Al met al kan ik dit stoomstrijkijzer van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar gemak en efficiëntie bij het strijken.