Robert 08-05-2026
Algemene score
9.0
Heel fijne stofzuiger, ik had een uitstapje gemaakt naar een ander merk maar toch weer terug naar de Miele.
Het bedieningsgemak en de wendbaarheid zijn voor mij heel belangrijk. En dat de hulpstukken heerlijk onder handbereik zijn is voor mij ook een pluspunt.
Pluspunten
- Bedieningsgemak
- Zuigkracht
Minpunten
- Prijs van de stofzakken