Dyson V7 Motorhead

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V7 Motorhead op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Ramona 25-03-2019

Makkelijk in gebruik en lekker licht

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead

Ideaal om even snel de stofzuiger door je kamer te halen. Lekker licht, dus geen gesjouw meer met een zware, lompe stofzuiger de trap op. Stofreservoir zit wel vrij snel vol, dus dat is even wennen, maar het legen gaat super makkelijk. Enige kleine minpuntje is dat je de aanknop vast moet houden tijdens het gebruik. Verder super apparaat! En snel om te toveren tot goede kruimeldief!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • weinig geluid

Minpunten

• aanknop vast moeten houden
Dyson Benelux 26-03-2019

Hallo Ramona,

Bedankt voor uw review. Het is fijn te lezen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Het is een machine dat inderdaad makkelijker erbij te pakken is en het is niet zwaar. Dit zijn een van de dingen die we inderdaad erg vaak horen. Ook het opzuigen van dierenharen op stoelen en banken zijn gemakkelijk te verwijderen. IWij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop en graag wil ik u ook uitnodigen om een review te plaatsen op de Dyson facebook site: https://www.facebook.com/pg/DysonBenelux/reviews/

Vriendelijke groet,

Errol - Dyson Benelux

Robert 08-02-2019

Top ding!

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead

In tegenstelling tot wat hieronder wordt beweerd gaat de accu lang genoeg mee om ons appartement van 90m2 mee stof te zuigen. Je kan hem ook gebruiken als kruimeldief, ideaal. Met de meegeleverde montageset kan hem netjes ophangen. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Accuduur

Ann 30-12-2018

Dyson V7 moterhead

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead

Batterij leeg na 5 minuten op maximale stand en na 5 tot 7 minuten op spaarstand.
Kan je dus niets mee aanvangen. Teruggebracht naar de winkel gezien onbruikbaar.

Minpunten

• batterij leeg na 5 minuten
Dyson Benelux 31-12-2018

Beste Ann,

Hartelijk dank voor uw terugkoppeling, het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent met het apparaat.
Graag vermelden wij dat het apparaat voor algemeen gebruik het beste op de normale stand kan staan gezien de accuduur hierbij langer is.

Het apparaat zal namelijk 30 minuten zonder gemotoriseerde borstel mee moeten gaan en 20 minuten met gemotoriseerde borstel.

Tevens gaat het nieuwe V10 Cyclone nog langer mee dan de V7.

Arjen

S 23-12-2018

Handig om te gebruiken.
Weinig gewicht dus handig te gebruiken.
De accuduur had alleen wel iets langer gemogen

Minpunten

• Accuduur

Lechat Ann 10-09-2018

Niet goed dus neit komen.

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead

Batterij werkt 5 minuten, op lage kracht 6 tot 7 minuten.
Dus teruggebracht en veel duurdere versie gekocht waar batterij absoluut ook niet doet wat men belooft.

Minpunten

• Batterijduur 5 mintuten
Dyson Benelux 24-12-2018

Beste mevrouw Lechat,

Net zoals bij onze andere modellen kunnen we aangeven hoelang de batterij moet meegaan voordat u recht heeft op een vervanging.
Graag ontvangen we per de volgende kanalen uw persoonlijke informatie zodat we dit recht kunnen zetten.
Help@dyson.nl / be
0800 0206203

Mvg,

Bart

Ann Lechat 22-05-2018

Batterij duur maximaal 5 minuten dus waardeloos.

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead

Zeker niet aan te bevelen.
Er wordt beloofd bij aankoop dat het 20 minuten werk maar na maximaal opladen en bij gebruik op gewone stand en deels turbostand maximaal 5 minuten batterij.
Volkomen waardeloos.
Verkoopster beloofde me 20 minuten...
Als trouwe Dyson gebruiker een grote ontgoocheling.
Dyson Benelux 24-12-2018

Beste mevrouw Lechat,

Bedankt voor uw review.

Het spijt ons te vernemen dat u dit ervaart.

Uw V7 zou aan de volgende autonomietijden moeten voldoen:

Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 30 minuten
Met gemotoriseerde hulpstukken: 20 minuten
In de max-modus: 6 minuten.

Indien dit bij u niet het geval, is er sprake van een productiefout en kunnen we dit voor u oplossen.
Graag ontvangen we in dit geval uw schrijven of oproep via 1 van de volgende kanalen:
Help@dyson.nl / be
0800 0206203

Mvg,

Bart

Vervoort 10-05-2018

Battery

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead

Gekocht voor draadloos gebruik.maar batterij gaat 7min en 31 mee.zeker geen 30 min.dit is zeker een minpunt.

Pluspunten

• Genoeg zuigkracht

Minpunten

• Batterij max 7min 31 sec
Dyson Benelux 23-05-2018

Beste Vervoort,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Het spijt me te horen dat u niet tevreden bent over de accuduur van uw Dyson V7 Motorhead.
De gebruiksduur is al volgt:
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 40 minuten
Zonder gemotoriseerde hulpstukken: 30 minuten
Met gemotoriseerde vloerzuigmond: 20 minuten
In de max-modus: 6 minuten.

Het zou kunnen dat u de machine steeds in de MAX stand gebruikt, waardoor er aanzienlijk meer van de batterij gevraagd wordt en deze dus ook minder lang aan een stuk werkbaar is. Onze machines worden in de MAX stand geleverd, het is mogelijk dat u dit daarom niet eerder opmerkte.
De normale stand biedt ruim voldoende zuigkracht voor de dagelijkse schoonmaak, enkel voor hardnekkiger vuil is het aangewezen de machine even in de MAX stand te zetten.

Als het toestel dat niet haalt is er iets mis met de batterij, en wil ik u graag helpen.
U kunt contact opnemen met de Dyson klantenservice via:
Nederland: 0800 0206 203
België: 0800 392 08