Dyson V7 Motorhead - Reviews

Type/soort
handstofzuiger
Kleur(en)
grijs, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Dyson V7 Motorhead op Kieskeurig.nl.

Ramona 25-03-2019

Makkelijk in gebruik en lekker licht

Geschreven voor: Dyson V7 Motorhead

Ideaal om even snel de stofzuiger door je kamer te halen. Lekker licht, dus geen gesjouw meer met een zware, lompe stofzuiger de trap op. Stofreservoir zit wel vrij snel vol, dus dat is even wennen, maar het legen gaat super makkelijk. Enige kleine minpuntje is dat je de aanknop vast moet houden tijdens het gebruik. Verder super apparaat! En snel om te toveren tot goede kruimeldief!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • weinig geluid

Minpunten

• aanknop vast moeten houden

Dyson Benelux 26-03-2019

Hallo Ramona,

Bedankt voor uw review. Het is fijn te lezen dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Het is een machine dat inderdaad makkelijker erbij te pakken is en het is niet zwaar. Dit zijn een van de dingen die we inderdaad erg vaak horen. Ook het opzuigen van dierenharen op stoelen en banken zijn gemakkelijk te verwijderen. IWij wensen u nog heel veel plezier met uw aankoop en graag wil ik u ook uitnodigen om een review te plaatsen op de Dyson facebook site: https://www.facebook.com/pg/DysonBenelux/reviews/

Vriendelijke groet,

Errol - Dyson Benelux