Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGSK3 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGSK3 op Kieskeurig.nl.

visser7884 17-02-2018

Veel stiller!

Geschreven voor: Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGSK3

Deze stofzuiger gekocht, omdat de oude (miele black pearl) 80 db is en mij veel te luid tegenwoordig. Toen ik deze aanzette, was ik ontzettend blij verrast over hoe veel minder geluid deze maakt. En nog veel minder met de extra stille stand. Heel fijn! En hij zuigt nog beter schoon ook (betere reinigingsklasses). Alleen op tapijt/kleedjes moet ik de stand van de stofzuiger zelf ook echt veranderen naar tapijt. Dat kon voorheen op dezelfde stand, maar dan alleen met de borstelharen van de stofzuigermond ingetrokken. Verder heeft hij weer alle fijne dingen van Miele: de stootrand, gemakkelijk veranderen van de stofzuigermond van hard naar tapijt, fijn handvat, verstelbare hoogte van de steel, fijne accessoires. Hij lijkt ook beter achter je aan mee te komen.

Pluspunten

• stil
  • stootrand
  • fijne steel/handvat, uitschuifbaar
  • hopelijk duurzaam
  • extra stille stand

Minpunten

• stand veranderen is knop drukken ipv draaien
  • stofzakken en filters zijn weggooi

Helga 17-07-2018

Stil

Geschreven voor: Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGSK3

Stofzuiger is zeer stil. Laatste keer in een winkel een AEG stofzuiger laten aansmeren. Wat een waardeloos ding. Op basis van goede ervaring uit verleden dus weer een Miele stofzuiger aangeschaft. Wat een genot. Degelijke materialen en koppelingen. Praktisch in gebruik. Groot bereik.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Groot bereik
  • Degelijke materialen
  • Degelijke koppelingen
  • Goede zuigkracht op harde vloer

Minpunten

• Zuigkracht op vloerkleed

Willem 08-12-2018

Stille goede zuiger met lang snoer

Geschreven voor: Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGSK3

Voldoet aan verwachting. Is echt veel stiller dan anderen. Wieltjes rijden zeer licht over parket, maar niet over eigen snoer. Voor parket beveel ik niet de algemene zuigmong aan

Pluspunten

• Lang snoer
  • Opbergvak hulpstukken

Minpunten

• Wieltjes rijden niet over eigen snoer
  • Dure extra parket zuigmond

Aafke 18-11-2018

Prima stofzuiger met 1 minpunt

Geschreven voor: Miele Complete C3 Silence EcoLine - SGSK3

Tevreden met de stofzuiger alleen het snoer is ontzettend vervelend. Het zit constant vast onder de wieltjes. Ze hadden hier aan moeten denken.