Rowenta Cyclonic Animal Care zakloze stofzuiger RO3786

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta Cyclonic Animal Care zakloze stofzuiger RO3786 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Johan van Poelgeest 07-04-2021

Perfecte zuigkracht, maar dat is het enige goede

De Rowenta RO3786 een miskoop, heeft een perfecte zuigkracht maar dat is ook het enige positieve. De verbinding tussen de slang en de stang heeft geen klikverbinding. Schuift dus los in elkaar en laat dus tijdens het zuigen heel snel los. Ging na twee maanden ook nog irritant fluiten. In onze ervaring een miskoop dus. Rowenta gaf als commentaar dat er geen klachten bekend waren. Gekocht 02-02-2020 reeds vervangen door een vergelijkbare van Inventum. Die keuze hadden we gelijk moeten maken.

Inge 27-04-2019

waardeloos na een paar maanden

Goedkoop is duurkoop. De stofzuiger zuigt de eerste maanden goed, daarna loopt er bij bij stof in het motorgedeelte, waardoor de stofzuiger steeds slechter zuigt, schoonmaken betekent de stof uit een gedeelte van de stofzuiger trekken waar je bijna niet bij kunt komen..waardeloos apparaat, heb inmiddels nieuwe Phillips gekocht na pakweg 8 maanden.

Joyce0208 10-09-2018

Fijne stofzuiger!

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken en ben er erg blij mee, ondanks dat het een lichte stofzuiger is en ik een Mieke gewend was.
De voordelen van deze stofzuiger is dat hij makkelijk te bedienen is en licht zodat ook de trap gezogen kan worden!
Het nadeel is dat de steel ietwat aan de korte kant is (ik ben 1.85m)

Pluspunten

• Licht
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Korte steel

Marion 08-09-2018

Fijne, lichtgewicht stofzuiger

Ik heb de Rowenta Compact Power Cyclonic Animal Care zakloze stofzuiger RO3786 mogen testen en vind het een erg fijne stofzuiger!
De stofzuiger weegt erg weinig, waardoor ik nu veel gemakkelijker de trap kan stofzuiger. Voorheen was dat zo'n gezeul met onze zware stofzuiger.
De stofzuiger is ook erg wendbaar en heeft een enorme zuigkracht.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zeer wendbaar
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Geen opbergvak voor de accessoires

Voetjes 30-08-2018

Super stogzuiger

Ik heb deze stofzuiger nu een ruime week in mijn bezit en ben enthousiast! De stofzuiger is niet zwaar en gemakkelijk mee de trap op te nemen. Hij heeft behoorlijk veel zuigkracht, op de gladde vloer zuigt hij zelfs vacuum maar dat is gemakkelijk op te lossen middels het luchtschuifje. Zuigkracht gaat ook niet achteruit als de zakloze bak vol is. Wat ik geweldig vind is dat het meest gebruikte borsteltje in de stofzuigerstang geintegreerd is, heb je dus altijd voor de pak en kun je niet kwijtraken. De overige accesoires zijn ook zeer handig bij bijvoorbeeld het stofzuigen van de auto. Haren van de hond zijn zo verdwenen.
De stofzuigerstang is voor mij lang genoeg (ik ben 1.76). Niet geheel onbelangerijk, de stofzuiger laat (nog) geen huisdierenluchtjes achter. Het enige minpuntje wat ik nu kan bedenken is dat het snoer wel een paar meter langer had mogen zijn.
Voor dit geld een prima stofzuiger!

Pluspunten

• Licht
  • Hoge zuigkracht
  • Borsteltje vast aan stang
  • Zakloos

Minpunten

• Snoer is niet al te lang

Lizzard 22-08-2018

Geen haartje meer te bekennen!

In een druk huishouden met drie kinderen en huisdieren is het zeker nodig om dagelijks te stofzuigen. Onze huidige stofzuiger heeft het na een aantal jaar begeven dus zijn wij ons momenteel aan het oriënteren voor een nieuwe zakloze stofzuiger.

We hebben de Rowenta Animal Care stofzuiger nu een aantal weken in huis en hij presteert boven verwachting. Ten eerste oogt de stofzuiger al erg stijlvol door het strakke design, daarnaast is hij ook heel makkelijk op te bergen omdat hij heel compact is.
Naast het feit dat de stofzuiger er mooi uitziet, presteert die ook nog eens heel goed. De combinatie van een uitstekende zuigkracht en de meegeleverde accessoire set zorgen voor een geweldig resultaat!
De accessoire set bestaat uit verschillende borstels en mondstukken, zodat je voor iedere vloertype of bekleding het beste resultaat kan verwachten. Het fijne aan de verschillende mondstukken en borstels is dat je ze er op kan laten zitten als je ze veel gebruikt. Het is een kwestie van de borstel uitschuiven en je kan heel gemakkelijk en snel een ander oppervlakte stofzuigen.

Rowenta Animal Care stofzuiger is simpelweg een ideale stofzuiger voor gezinnen met huisdieren die regelmatig hun haren verliezen. Met deze stofzuiger is je huis weer spik en span binnen no time!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • (Compacte) design
  • Accessoire set

erik honing 19-08-2018

kleine krachtpatser

sinds kort deze kleine krachtpatser in bezit. Mooi even mn ervaring delen...:
Voor relatief weinig geld deze zakloze stofzuiger gekocht.
Doet t prima naar mn zin.

De stofzuiger zuigt prima. En dat is wel fijn bij een stofzuiger.
Maar dan ook echt. Het is een behoorlijk klein/compacte stofzuiger die evengoed meer dan prima alles opzuigt.
Er zitten een aantal opzetstukken en een parketborstel bij. Altijd handig...

Vind de stofzuiger wel iets aan de rumoerige kant.

Maar om bijvoorbeeld de trap te zuiger is deze weer ideaal: lekker licht en compact, waardoor de trap zuigen weer iets minder gevaarlijk wordt.

Het snoer is helaas wel wat aan de korte kant.

Alle bij elkaar genomen ben ik wel erg blij met deze stofzuiger die een stuk compacter is dan mn oude machine en er niet minder om zuigt.

Wat mij betreft een aanrader

Pluspunten

• krachtig
  • compact

Minpunten

• luidruchtig
  • korte snoetlengte

Sonnetjes 18-08-2018

Lichtgewicht stofzuiger

Stofzuiger nu een weekje in huis en een aantal keer gebruikt. Door de enorme zuigkracht is op laminaat stofzuigen echt niet mogelijk zonder het klepje open te zetten op het handvat. Tapijt daarentegen gaat super. Ook t vuil van de twee katten en hond is zo weg.
Stofzuiger is zeer klein en compact. Makkelijk op te bergen. Vind het persoonlijk wel heel slap materiaal.

Pluspunten

• Compact.
  • Verwijderd huisdier haren
  • Veel hulpstukken
  • Enorme zuigkracht

Minpunten

• Geen power regelaar
  • Slap materiaal
  • Redelijk klein afvalreservoir.

Lydia 26-05-2017

Prima stofzuiger voor kleine prijs

Licht gewicht. Hoge zuigkracht. Mooi design. Niet te groot.
Uitstekend wanneer er huisdieren aanwezig zijn. Stang lang genoeg, je hoeft zeker niet bukkend te stofzuigen! Zeer goeie aankoop!

Pluspunten

• Gewicht
  • Lengte stang
  • Geschikt voor huisdieren
  • Mooie look
  • Niet te groot en goed wendbaar

Minpunten

• Niet ondervonden!