De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher VC 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Miranda 09-11-2022

Handig en klein.

Geschreven voor: Kärcher VC 3

Ik vind het een handig en praktisch klein apparaat. Makkelijk mee te nemen naar bijvoorbeeld de zolder of in de auto. De zuigkracht blijft goed, ook al zit de bak bijna vol. Een ieniemini minpuntje is dat de snoer niet zo lang is. Maar ach, als dat alles is.

Pluspunten

• Klein
  • zuigkracht blijft goed
  • Licht
  • Makkelijk schoon/leeg te maken

Minpunten

• Snoer is niet zo lang

Arno1000 04-11-2018

Goedkoop is duurkoop, dat blijkt wel weer..

Geschreven voor: Kärcher VC 3

Omdat ik dit keer eens geen trek hadden om 200-300 euro voor een Siemens, Miele of Bosch stofzuiger uit te geven, dachten ik, ik kijk eens verder, er moeten tegenwoordig vast andere merken zijn die ook prima voldoen. Het snoer van deze stofzuiger is erg kort, dus in huis moet ik standaard met een verlengsnoertje werken. Op zich geen probleem, ik had al gelezen dat het snoer erg kort is t.o.v. andere merken. Ik heb de machine nu 2 maanden, en het viel mij op dat er krassen op mijn marmeren vloeren kwamen. Ik begreep niet waar dit vandaan kwam...maar het werd me al snel duidelijk. Binnen 2 maanden is de onderkant van de zuigmond dermate versleten dat het wieltje compleet verrot is, en de zuigmond dus met het plastic de grond raakt. Toen ik de zuigmond beter bekeek, is het hele systeem van de zuigmond eigenlijk gewoon troep om zomaar te zeggen. Ik heb nu mijn oude Miele zuigmond er weer op gedaan met was passen en meten, en nu werkt het wel weer. Maar dit is natuurlijk niet normaal voor een nieuwe stofzuiger. Ik zal er nog wel werk van maken om te zien wat Karcher er zelf van vindt... Dus ik zou zeggen heb je een vloer waar je zuinig op bent en je wilt geen krassen....dan vooral niet kopen!

Pluspunten

• Licht

Minpunten

• Slechte zuigmond, binnen 2 maanden kapot
  • erg kort snoer, standaard verlengsnoer nodig