Dyson Digital Slim Multifloor

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 21 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Digital Slim Multifloor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gregory 04-09-2017

Zeer goede zuigkracht en zeer snel en makkelijk klaar

Ik heb dit product gekocht speciaal om mijn parket te stofzuigen. Het is heel makkelijk in gebruik. Weeft niet veel. Ik heb dan ook heel de benedenverdieping op minder dan 10 minuten gestofzuigd. Wat ook heel leuk is dat je overal tussen kan stofzuigen omdat de zuigmond heel handelbaar en relatief klein is. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijk in gebruik
  • mooi design
  • wendbaar

Minpunten

• snel terug op te laden

D.P. van der Waal 30-08-2017

Beste product op stofzuigergebied

Het beste wat ik kon kopen voor het schoonhouden van mijn vloeren etc., steelstofzuiger met geavanceerde borstelmond, draadloos, geen stofzak en een zuigkracht en een behendig voorwerp waar geen andere stofzuiger tegen op kan.
Ik heb een ernstig rugprobleem en kan dankzij deze stofzuiger mijn eigen huis bijhouden, chapeau DYSON

Pluspunten

• gemak
  • sterkte van zuigmond

Minpunten

• wellicht wat duur
  • accuduur bij max

Elke 22-08-2017

Handig en efficiënt toestel

Zeer tevreden over dit toestel. Gekocht owv het draadloos werken en de parket borstel. Ik beveel deze stofzuiger zekere en vast aan!

Pluspunten

• Draadloos
  • Efficiënt,
  • Laadt snel op
  • Bijpassende opzetstukken
  • Alle plekken bereikbaar

Minpunten

• Aan-knop moet zelf ingedrukt blijven
  • Haren blijven vastzitten aan borstel

l teuben 22-08-2017

snoerloze stofzuiger

wij hebben ons hele leven een gewone stofzuiger gehad en nu hebben wij een dyson en de eerste dag haalt de dyson stof uit het tapijt waar we dachten dat onze gewone stofzuiger weg had gehaald maar er zat zoveel stof in de doorzichtige stofvanger dat het een wereld stofzuiger is

Marianne 21-08-2017

Ideale stofzuiger, laagdrempelig, hondvriendelijk

Ideaal apparaat, accuduur prima voor hele appartement, zuigt goed schoon, stofzuigen een een feestje zonder snoer. Stofzuigen ook heel laagdrempelig omdat hij ready to use klaar hangt. Eerste apparaat dat ook de hond accepteert, elke andere stofzuiger werd aangevallen.
Een topper

Pluspunten

• snel even kunnen stofzuigen
  • snoerloos
  • maakt goed schoon

Rovaro 17-08-2017

Snoerloos stofzuigen

Krachtige en compacte zuiger. Veel handige en nuttige hulpstukken meegeleverd. Accu zou iets langer spanning mogen leveren.

Pluspunten

• compact
  • snoerloos
  • makkelijk in gebruik
  • nuttige hulpstukken

Minpunten

• accu relatief snel leeg

Mathias007 16-08-2017

Handig in gebruik.

Perfecte stofzuiger voor alledaags gebruik. De accuduur zorgt ervoor dat wij thuis de hele living en gang kunnen stofzuigen. De stofzuiger laat geen enkel kattenhaartje liggen en stofzuigt alles netjes op. Zeer handig om eindelijk te kunnen stofzuigen zonder snoeren die in de weg zitten! Wij hoeven nog maar 1 keer per maand te stofzuigen met de sledestofzuiger al de rest kunnen we oplossen met deze snoerloze stofzuiger! Perfecte prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Licht om te dragen
  • Goede accuduur
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Veel lawaai

cb 14-08-2017

Zeer handig en gemakkelijk in gebruik

Super in gebruik om vlug iedere dag even snel alles op te kuisen qua kruimels en haar hond, geen gedoe met kabel en zeer compact echt top!

Pluspunten

• handig in gebruik
  • handig in opbergen

Minpunten

• batterij gaat niet zo heel lang mee

Tessa 08-08-2017

Top product

Zowel mijn schoonzus als mijn schoonmama hebben dit product ook. Omdat zij zo positief waren heb ik mij dit ook aangeschaft. Ik gebruik het dagelijks! Het is makkelijk op te bergen, het weegt noet veel en het heeft een enorme zuigkracht. Makkelijk te demonteren en andere mondstukken te gebruiken.
Een topproduct dat in iedereen zou aanraden.

Pluspunten

• Compact
  • Licht
  • Snel opgeladen
  • Verschillende mondstukken beschikbaar
  • Sterke zuigkracht

Minpunten

• Geen verschillende kleuren beschikbaar

Rita de Visser 05-08-2017

Een geweldig apparaat, handig, licht en superkrachtig

Een geweldig alternatief voor een 'gewone' stofzuiger, veel handiger en lichter en enorm veel kracht, zelfs op een Pers is het een ideaal apparaat! Ik zou willen dat ik hem jaren eerder had gehad.

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Licht, hanteerbaar

Minpunten

• Reservoir snel vol

Super handig 02-08-2017

Super handige stofzuiger, prima zuigkracht

toestel is compact met extra borstel voor houten vloer. Super handig formaat . Neemt niet veel plaats in, enkel tegen de muur te bevestigen.

Pluspunten

• Handig
  • goede zuigkracht

Kris 01-08-2017

Handig,sterk en makkelijk op te bergen

Wauw!
Wat een verschil met onze oude stofzuiger. Deze dyson is draadloos, handig, sterk en makkelijk op te bergen.
Je kan 20 minuten stofzuigen en dat is voor mij voldoende om de trappen en wat kamers te doen.
Hij draait makkelijk, is niet te zwaar en ik krijg alles goed schoon.
Voor mij een topproduct!

Pluspunten

• Draadloos
  • Niet te zwaar
  • Diverse kopstukken
  • Geen afvalzak maar een bakje die je kan legen

Minpunten

• 30 minuten of langer (batterij) zou fijner zijn

Felix 31-07-2017

BANGELIJKE ZUIGKRACHT!!!!!!!

Deze steelstofzuiger is echt GEWELDIG de zuigkracht is fenomenaal. Ook is deze zeer licht en zeer compact. Mijn aankoop van het jaar zonder twijfel!!!!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Licht
  • Op 3,5u volledig opgeladen
  • Zeer makkelijke muurbevestiging

Minpunten

• Accuduur max stand is 6min.

chris 30-07-2017

licht en multifunctioneel !

het is een dure aankoop, maar hij is zijn geld waard. De multifunctionaliteit is super, ik hoef niet steeds een andere borstel op te zetten, een degelijke zuigkracht. Mijn andere stofzuigers zijn sedert de aankoop werkloos geworden.

Pluspunten

• licht
  • multifunctioneel

Minpunten

• prijs

Annick 23-07-2017

Super

Heb hem nog maar net en ben er nu al verliefd op! Makkelijk in gebruik, vederlicht, super zuigkracht! Echt een aanrader!

Chris 23-07-2017

Uitstekende zuigkracht

Deze snoerloze stofzuiger werkt uitstekend. Het heeft een goede zuigkracht. Het is makkelijk handelbaar. Wel wat lawaaierig.

Pluspunten

• zuigkracht

Minpunten

• lawaaierig

Anirudh 22-07-2017

SUPER

once of the best in its class. powerful suction and enough for short and easy cleaning. We use it to clean up at the end of day. the weight is just fine for easy cleaning and flexible for far to reach places :-)

Pluspunten

• Easy
  • Powerful
  • Perfect for House

Minpunten

• battery life

Tuijn Resi 20-07-2017

Begrijp niet wat bedoeld wordt met titel

Heb weinig plaats in kast en deze is licht zuigt ongelooflijk krachtig en makkelijk te reinigen werkelijk top klasse

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Zeer krachtig
  • Neemt weinig plaats in
  • Kan ook als kruimeldief gebruikt worden

Minpunten

• Lawaaierig

Jack 03-07-2017

super goede zuiging

Lekker licht van gewicht / accu gaat zeer lang mee, genoeg om de onder verdieping van de woning te zuigen

Stephanie 15-12-2016

Super makkelijk

Zo makkelijk en fijn te gebruiken. Gebruik het bij de kleinste issue zodat niks groot word. Veel laagdrempelig dan een normale stofzuiger. De batterij is ook heel goed.

Pluspunten

• Batterij
  • Zuigkracht
  • Makkelijk
  • Elegant

Hendriksen 29-10-2016

Compact en krachtige snoerloze stofzuiger

Via de actie van dyson heb ik dit product een maand mogen proberen. De stofzuiger bevalt zeer goed. Hij is lekker compact en zuigt goed. Met de max knop nog harder maar dan gaat de accu wel sneller leeg. De duurzaamheid heb ik een goed gegeven maar daar kan ik nog niet heel veel van zeggen omdat ik het pas een paar maanden gebruik. Een stofzuiger die niet goedkoop is maar waar je wel een goed product voor krijgt.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compact
  • Meegeleverde accessoires

Minpunten

• Accuduur
  • Prijs