Dyson Digital Slim Extra - Reviews

Model stofzuiger
steel
Draadloos

Beoordeling op basis van 74 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Marijke 14-07-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, handig op te bergen

Geweldig apparaat, daar waar mijn vorige ( ook dure ) stofzuiger alle kattenharen op het tapijt liet liggen, kreeg de Dyson Digital Slim Extra alles weg ! Bovendien lekker makkelijk zonder snoer, lichtgewicht en supersnel klaar !

Pluspunten

• Snoerloos
  • licht
  • handig op te bergen
  • neemt weinig plaats in

Minpunten

• stofreservoir zit snel vol

Hans Bakker 09-09-2017 Product paar weken in bezit

Stofzuigen met plezier

Om in het vervolg geen lastige snoeren om je heen te hebben tijdens het stofzuigen hebben we gekozen voor een krachtige steelstofzuiger. Zowel laminaat als vloerbedekking zijn probleemloos te stofzuigen. Een trap stofzuigen is een verademing. Nooit meer een zware stofzuiger meezeulen. Geen stofzuigerzak meer maar een zeer handig te legen reservoir. Andere hulpstukken zijn met 1 klik te koppelen. Nadien makkelijk op te hangen aan de lader zodat hij ieder moment gebruiksklaar is.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • krachtig
  • zeer handig
  • doorzichtig stofreservoir
  • handige oplader en tevens bevestigingspunt

Digital Slim 08-09-2017 Product paar dagen in bezit

handig en altijd bij de hand

handig voor kleine oppervlakte zoals dagelijks de keuken schoon te maken. Handig weg te zetten en op te laden

Pluspunten

• handig weg te zetten
  • geen gedoe met kabel

Jessy 07-09-2017 Product paar dagen in bezit

Top stofzuiger

Dit is een top stofzuiger, erg handig voor mensen met spier problem vanwege het gewicht. Er zit een goede zuigkracht in en is eenvoudig in het gebruik.

Pluspunten

• Gewicht
  • Zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Accuduur

sv 07-09-2017 Product paar weken in bezit

SUPER

Heel wendbare stofzuiger, vlot rond de stoelen en tafel te gebruiken. Het onmisbaar hulpje in de keuken zonder telkens kabels te moeten oprollen. Is snel opgeladen.

Jolien 05-09-2017 Product paar dagen in bezit

gemakkelijk in gebruik

gemakkelijk in gebruik , had op voorhand een beetje schrik voor de batterijduur maar krijg op 20 minuten gemakkelijk de gelijkvloers gestofzuigt , met de opzetstukjes ook zeer gemakkelijk om de trap te stofzuigen omdat je niet meer de hele tijd met een snoer en een zwaar apparaat aan het werk bent.

Angele 04-09-2017 Product paar weken in bezit

Krachtig, compact, lichtgewicht en easy to use

Al vaker gekeken naar een (snoerloze) stofzuiger van Dyson maar blijft toch een hele uitgave. Echter met wat korting en een cashback actie toch overstag gegaan en geen spijt van. Kleine krachtige stofzuiger die je makkelijk pakt voor in huis maar ook voor de auto op de oprit. makkelijke weg te hangen met evenzo handige accessoires. Ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• klein
  • krachtig
  • compact
  • handige accessoires

Minpunten

• ophangbeugel niet voor alle accessoires

S P 02-09-2017 Product paar weken in bezit

Steelstofzuiger Digital slim extra

Deze stofzuiger overtreft alle andere. Het is zo makkelijk de stofzuiger er even bij te nemen en voor je het weet heb ik heel mijn huis gedaan. Geen gedoe meer met kabels of slangen.... Zeer interessant opbergsysteem met juiste tools... Over de prijs heb ik even moeten nadenken maar achteraf gezien, ik had hem veel eerder moeten kopen. TOP product aangenaam verrast!! Well done DYSON

Pluspunten

• licht gewicht
  • geen kabels of slangen meer
  • goede zuigkracht
  • compact opbergsysteem
  • mooi design

Minpunten

• voorlopig geen minpunten

Ilse 30-08-2017 Product paar dagen in bezit

super handig!

Super handige krachtige stofzuiger.
Handig met steel en als "kruimelzuiger".
Zuigt goed op zowel vloerbedekking als harde vloeren.
Accu net niet genoeg voor 3 verdiepingen maar je komt een heel eind.
Laad snel op.

Pluspunten

• snoerloos
  • handig in gebruik

Minpunten

• accu had net iets langer mee mogen gaan

Hil 30-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handig toestel

Zeer handig toestel om dagelijks te gebruiken. Veel power, goeie zuigkracht en behoorlijk lange autonomie.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Perfecte zuigkracht
  • Behoorlijk lange autonomie

Minpunten

• Klein opvangrecipiënt
  • Voet draait niet zo soepel als stofzuiger

Louise 26-08-2017 Product paar weken in bezit

Ideale stofzuiger

Wij hebben er lang over nagedacht om deze stofzuiger te kopen omdat het best een flinke uitgave is. Echter nu er een cashback actie was toch maar gedaan. Inmiddels zouden we niet meer anders willen. Met een klein dametje hier in huis en een hond is het toch wel super handig. Je pakt hem snel even als je wat ziet zonder dat je eerst het hele rattaplan uit de kast hoeft te trekken. We hebben hem opgehangen zodat je hem kunt pakken wanneer je wilt. Het enige nadeel vind ik dat hij toch wel aardig wat lawaai maakt en dat je op het ophangsysteem maar plek hebt voor 2 borstels om op te hangen terwijl er 3 bijgeleverd worden???

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • geen snoer
  • gewicht

Minpunten

• geluid/lawaai
  • ophangsysteem heeft te weinig plek voor extra's

Peet 24-08-2017 Product paar dagen in bezit

Super machine

Stofzuigen zonder ergernis, wie kon dat nou ooit denken!? En nu dan stofzuigen met plezier!? Het is gewoon ongelofelijk...

Barry 24-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handig in gebruik

Werkt perfect. Had zelf niet verwacht dat hij zo goed was. Ik pak de steelstofzuiger sneller dan een gewone stofzuiger. Heb zelfs mijn gewone stofzuiger weggedaan. Heb je gestofzuigt en pak je na een half uur weer de stofzuiferer dan zit er weer vuil in de opvangbak. 1 woord FANTASTISCH

Pluspunten

• wendbaarheid
  • licht in gebruik

Minpunten

• verslavende stofzuiger

Maarten 23-08-2017 Product paar dagen in bezit

Enorm handig en goede kwaliteit

Deze snoerloze stofzuiger is eenvoudig in gebruik en pak je snel uit de kast om alles schoon te houden. Hij is klein en dus licht van formaat en ideaal voor harde / gladde vloeren.

Pluspunten

• Handig
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Moet opgeladen worden

mouradian 21-08-2017 Product paar dagen in bezit

Handig, krachtig en licht

Stofzuiger en kruimeldief gecombineerd. Handig om snel alles proper te maken zonder met een zware of onhandige stofzuiger te moeten sleuren. Erg krachtig en weegt niet veel. In de familie reeds lange tijd gebruikt en allen zeer positief.

Pluspunten

• licht
  • krachtig
  • combinatie kruimeldief en lange steel
  • gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk als je verschillende verdiepingen hebt

Minpunten

• geluid
  • batterij

M.J. Spruijt 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Prima accuduur, veelzijdig en makkelijk in gebruik!

Hele fijne snoerloze stofzuiger. De Dyson Digital Slim extra heeft een prima accuduur, is veelzijdig en makkelijk in gebruik. Daarnaast pak je hem erg snel om wat op te zuigen. Top aankoop!

Pluspunten

• Veel zuidig
  • Prima accuduur (+/-20 min)
  • Makkelijk in gebruik
  • Snoerloos

Eric 20-08-2017 Product paar weken in bezit

Perfect voor een leven met kleine kinderen

Grote uitgaven maar het stofzuigen is een verademing nu! Wij hebben drie kleine kinderen die natuurlijk de gehele dag door van alles laten vallen wat betreft kruimels en andere etenswaren. Waarvoor je voorheen de gehele stofzuiger moest pakken en aansluiten kunnen wij nu gewoon even snel de snoerloze pakken die dus ook als een kleinformaat te gebruiken is waardoor het nu een gewoonte is geworden het gelijk op te zuigen. Als je klaar bent hang je hem weer terug in de houder en wordt hij gelijk weer opgeladen. Hij is ook zeer ligt en heel erg wendbaar. Het geluid had nog wel wat zachter gemogen.

Pluspunten

• Comfort
  • Bereikbaarheid

• Batterijduur

marjo 19-08-2017 Product paar dagen in bezit

Draadloos

Super fijn apparaat, compact met een enorme zuigkracht. Ruim de tijd om alles te stofzuigen door de goede accu/ batterij.

Pluspunten

• Draadloos
  • Compact
  • Voldoende accu
  • Goede zuigkracht
  • Fijne assesoires

AB 19-08-2017 Product paar weken in bezit

goede zuigkracht

de voordelen zijn dat de stofzuiger snoerloos is en geen stofzak nodig heeft
het nadeel is echter dat de batterij langer zou moeten meegaan (zuig tijd van +/- 15 minuten na volledig opgeladen te zijn)

Dominique 18-08-2017 Product paar weken in bezit

Handig, licht.....

Dit is de beste aankoop in jaren. Na een heelkundige ingreep te hebben ondergaan in 2003 ben in dwarsverlamd.
Dankzij de Dyson Dig Slim Extra die zeer licht en uiterst wendbaar is ben ik terug in de mogelijkheid mijn steentje bij te dragen in het huishouden. Daarenboven moet ik vaststellen dat daar waar onze traditionele sledestofzuiger zijn werk gedaan heeft er met de Dyson toch nog stofresten en vooral de hondeharen in de opvangbak terechtkomen. Een echte aanrader.