Dyson Digital Slim Extra

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Digital Slim Extra op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frans 02-12-2018

Slechte acuduur

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Acu hooguit 10 minuten actief.
De onderdelen moeizaam los te krijgen te verwisselen.
Daardoor gebruikt onvriendelijk.
Prijs / kwaliteit is niet goed
Dyson Benelux 03-12-2018

Beste Frans,

Bedankt voor uw review. De batterijduur van onze snoerloze machines is afhankelijk van de stand waarin u deze gebruikt. Zonder gemotoriseerde hulpstukken op de normale stand zou een V6 tot 20 minuten mee moeten gaan, op de max-modus 6 minuten.
Wanneer de max-mouds aanstaat zou de max knop belicht worden. U kunt het uitzetten wanneer de machine aanstaat om door op de max knop te drukken.

Als u ons verteld welke onderdeel moeizaam los te verwisselen is helpen wij u graag hoe u het beste kunt los maken. Voor de beste advies en begeleid wil ik u vragen om telefonisch (gratis) in contacten komen met onze helpdesk. Onze specialist helpen u graag verder.

Helpdesk Dyson Nederland: 0800 0206203
Helpdesk Dyson Belgie: 0800 39208

Malwina
Dyson Benelux

Noel 26-11-2018

accu meteen leeg

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

De accu ging eerst bijna 45 minuten mee, tegenwoordig (een jaar later) halen we de 20 minuten amper.
Dyson Benelux 03-12-2018

Beste Noel,

Bedankt voor uw melding. Bij Dyson zijn altijd op zoek naar de beste oplossing. Zou u ons kunnen vertellen welke machine u precies heeft? Dan kunnen wij de gebruik overzicht van uw stofzuiger doorsturen.

Als u namelijk wel een V6 heeft, is de gebruiksduur van de batterij zonder gemotoriseerde hulpstukken op de normale stand: 20 minuten. De max-modus 6 minuten.

Ik adviseer u om in contact te komen met onze specialiste van de helpdesk via een gratis telefonisch nummer:

Helpdesk Dyson Nederland: 0800 0206203
Helpdesk Dyson Belgie: 0800 39208

Malwina
Dyson Benelux

Tratsaert 20-11-2017

Gemakkelijk in gebruik, snel opbergen mooi design

Leuk om mee te werken
Mooi design, vrij groot reservoir
Maar batterij snel leeg, kop iets te licht om gemakkelijk onder voorwerpen te gaan
Vrij veel lawaai
Je moet al de duurdere versies kopen die langer gebruiksduur aankunnen als je grondig wil stofzuigen

Pluspunten

• Lightweighted

Minpunten

• Lawaaierig
  • Snel leeg

Hans Bakker 09-09-2017

Stofzuigen met plezier

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Om in het vervolg geen lastige snoeren om je heen te hebben tijdens het stofzuigen hebben we gekozen voor een krachtige steelstofzuiger. Zowel laminaat als vloerbedekking zijn probleemloos te stofzuigen. Een trap stofzuigen is een verademing. Nooit meer een zware stofzuiger meezeulen. Geen stofzuigerzak meer maar een zeer handig te legen reservoir. Andere hulpstukken zijn met 1 klik te koppelen. Nadien makkelijk op te hangen aan de lader zodat hij ieder moment gebruiksklaar is.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • krachtig
  • zeer handig
  • doorzichtig stofreservoir
  • handige oplader en tevens bevestigingspunt

Minpunten

• geen

Digital Slim 08-09-2017

handig en altijd bij de hand

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

handig voor kleine oppervlakte zoals dagelijks de keuken schoon te maken. Handig weg te zetten en op te laden

Pluspunten

• handig weg te zetten
  • geen gedoe met kabel

Jessy 07-09-2017

Top stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Dit is een top stofzuiger, erg handig voor mensen met spier problem vanwege het gewicht. Er zit een goede zuigkracht in en is eenvoudig in het gebruik.

Pluspunten

• Gewicht
  • Zuigkracht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Accuduur
  • Prijs

sv 07-09-2017

SUPER

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Heel wendbare stofzuiger, vlot rond de stoelen en tafel te gebruiken. Het onmisbaar hulpje in de keuken zonder telkens kabels te moeten oprollen. Is snel opgeladen.

Jolien 05-09-2017

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

gemakkelijk in gebruik , had op voorhand een beetje schrik voor de batterijduur maar krijg op 20 minuten gemakkelijk de gelijkvloers gestofzuigt , met de opzetstukjes ook zeer gemakkelijk om de trap te stofzuigen omdat je niet meer de hele tijd met een snoer en een zwaar apparaat aan het werk bent.

Angele 04-09-2017

Krachtig, compact, lichtgewicht en easy to use

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Al vaker gekeken naar een (snoerloze) stofzuiger van Dyson maar blijft toch een hele uitgave. Echter met wat korting en een cashback actie toch overstag gegaan en geen spijt van. Kleine krachtige stofzuiger die je makkelijk pakt voor in huis maar ook voor de auto op de oprit. makkelijke weg te hangen met evenzo handige accessoires. Ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• klein
  • krachtig
  • compact
  • handige accessoires

Minpunten

• ophangbeugel niet voor alle accessoires

S P 02-09-2017

Steelstofzuiger Digital slim extra

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Deze stofzuiger overtreft alle andere. Het is zo makkelijk de stofzuiger er even bij te nemen en voor je het weet heb ik heel mijn huis gedaan. Geen gedoe meer met kabels of slangen.... Zeer interessant opbergsysteem met juiste tools... Over de prijs heb ik even moeten nadenken maar achteraf gezien, ik had hem veel eerder moeten kopen. TOP product aangenaam verrast!! Well done DYSON

Pluspunten

• licht gewicht
  • geen kabels of slangen meer
  • goede zuigkracht
  • compact opbergsysteem
  • mooi design

Minpunten

• voorlopig geen minpunten

Ilse 30-08-2017

super handig!

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Super handige krachtige stofzuiger.
Handig met steel en als "kruimelzuiger".
Zuigt goed op zowel vloerbedekking als harde vloeren.
Accu net niet genoeg voor 3 verdiepingen maar je komt een heel eind.
Laad snel op.

Pluspunten

• snoerloos
  • handig in gebruik

Minpunten

• accu had net iets langer mee mogen gaan

Hil 30-08-2017

Handig toestel

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Zeer handig toestel om dagelijks te gebruiken. Veel power, goeie zuigkracht en behoorlijk lange autonomie.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Perfecte zuigkracht
  • Behoorlijk lange autonomie

Minpunten

• Klein opvangrecipiënt
  • Voet draait niet zo soepel als stofzuiger

Louise 26-08-2017

Ideale stofzuiger

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Wij hebben er lang over nagedacht om deze stofzuiger te kopen omdat het best een flinke uitgave is. Echter nu er een cashback actie was toch maar gedaan. Inmiddels zouden we niet meer anders willen. Met een klein dametje hier in huis en een hond is het toch wel super handig. Je pakt hem snel even als je wat ziet zonder dat je eerst het hele rattaplan uit de kast hoeft te trekken. We hebben hem opgehangen zodat je hem kunt pakken wanneer je wilt. Het enige nadeel vind ik dat hij toch wel aardig wat lawaai maakt en dat je op het ophangsysteem maar plek hebt voor 2 borstels om op te hangen terwijl er 3 bijgeleverd worden???

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • geen snoer
  • gewicht

Minpunten

• geluid/lawaai
  • ophangsysteem heeft te weinig plek voor extra's

Peet 24-08-2017

Super machine

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Stofzuigen zonder ergernis, wie kon dat nou ooit denken!? En nu dan stofzuigen met plezier!? Het is gewoon ongelofelijk...

Barry 24-08-2017

Handig in gebruik

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Werkt perfect. Had zelf niet verwacht dat hij zo goed was. Ik pak de steelstofzuiger sneller dan een gewone stofzuiger. Heb zelfs mijn gewone stofzuiger weggedaan. Heb je gestofzuigt en pak je na een half uur weer de stofzuiferer dan zit er weer vuil in de opvangbak. 1 woord FANTASTISCH

Pluspunten

• wendbaarheid
  • licht in gebruik

Minpunten

• verslavende stofzuiger

Maarten 23-08-2017

Enorm handig en goede kwaliteit

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Deze snoerloze stofzuiger is eenvoudig in gebruik en pak je snel uit de kast om alles schoon te houden. Hij is klein en dus licht van formaat en ideaal voor harde / gladde vloeren.

Pluspunten

• Handig
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Moet opgeladen worden

mouradian 21-08-2017

Handig, krachtig en licht

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Stofzuiger en kruimeldief gecombineerd. Handig om snel alles proper te maken zonder met een zware of onhandige stofzuiger te moeten sleuren. Erg krachtig en weegt niet veel. In de familie reeds lange tijd gebruikt en allen zeer positief.

Pluspunten

• licht
  • krachtig
  • combinatie kruimeldief en lange steel
  • gemakkelijk in gebruik
  • gemakkelijk als je verschillende verdiepingen hebt

Minpunten

• geluid
  • batterij

M.J. Spruijt 20-08-2017

Prima accuduur, veelzijdig en makkelijk in gebruik!

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Hele fijne snoerloze stofzuiger. De Dyson Digital Slim extra heeft een prima accuduur, is veelzijdig en makkelijk in gebruik. Daarnaast pak je hem erg snel om wat op te zuigen. Top aankoop!

Pluspunten

• Veel zuidig
  • Prima accuduur (+/-20 min)
  • Makkelijk in gebruik
  • Snoerloos

Eric 20-08-2017

Perfect voor een leven met kleine kinderen

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Grote uitgaven maar het stofzuigen is een verademing nu! Wij hebben drie kleine kinderen die natuurlijk de gehele dag door van alles laten vallen wat betreft kruimels en andere etenswaren. Waarvoor je voorheen de gehele stofzuiger moest pakken en aansluiten kunnen wij nu gewoon even snel de snoerloze pakken die dus ook als een kleinformaat te gebruiken is waardoor het nu een gewoonte is geworden het gelijk op te zuigen. Als je klaar bent hang je hem weer terug in de houder en wordt hij gelijk weer opgeladen. Hij is ook zeer ligt en heel erg wendbaar. Het geluid had nog wel wat zachter gemogen.

Pluspunten

• Comfort
  • Bereikbaarheid

Minpunten

• Geluid
  • Batterijduur

marjo 19-08-2017

Draadloos

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Super fijn apparaat, compact met een enorme zuigkracht. Ruim de tijd om alles te stofzuigen door de goede accu/ batterij.

Pluspunten

• Draadloos
  • Compact
  • Voldoende accu
  • Goede zuigkracht
  • Fijne assesoires

AB 19-08-2017

goede zuigkracht

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

de voordelen zijn dat de stofzuiger snoerloos is en geen stofzak nodig heeft
het nadeel is echter dat de batterij langer zou moeten meegaan (zuig tijd van +/- 15 minuten na volledig opgeladen te zijn)

Dominique 18-08-2017

Handig, licht.....

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Dit is de beste aankoop in jaren. Na een heelkundige ingreep te hebben ondergaan in 2003 ben in dwarsverlamd.
Dankzij de Dyson Dig Slim Extra die zeer licht en uiterst wendbaar is ben ik terug in de mogelijkheid mijn steentje bij te dragen in het huishouden. Daarenboven moet ik vaststellen dat daar waar onze traditionele sledestofzuiger zijn werk gedaan heeft er met de Dyson toch nog stofresten en vooral de hondeharen in de opvangbak terechtkomen. Een echte aanrader.

Arjen 17-08-2017

Goede zuigkracht, perfect!

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Product gekozen vanwege de vervanging van een elektrische kruimeldief. We hebben al jarenlang een Dyson stofzuiger en vanwege die kwaliteit hebben we gekozen voor de snoerloze stofzuiger.
Het is een product met een zeer goede zuigkracht, ook uitstekend voor het stofzuigen van de auto.
Voor de registratie was het wel lastig om het serienummer te vinden echter hiervoor dien je het stofreservoir geheel te verwijderen (dit zou beter met een plaatje uitgelegd kunnen worden in de handleiding).
We hopen om ook met deze stofzuiger jarenlang plezier te hebben!

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Snelle levering

Minpunten

• Lokaliseren van het typeplaatje tbv registratie.

Hans 17-08-2017

Dyson digital flexi extra

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

Wij hadden altijd al een Dyson stofzuiger en kruimeldief. Sinds enige tijd de kruimeldief vervangen voor een digital slim flexi, bevalt buitengewoon goed! Daarom nu ook een digital slim extra erbij aangeschaft, zodat er minder met de grote stofzuiger gesleept hoeft te worden. Kind kan nu de was doen :-)
Top stukje gereedschap!

Pluspunten

• klein
  • licht gewicht
  • geen snoer
  • geen slang (schade aan meubilair)
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• behoorlijk lawaai
  • rekening houden met krachtige lucht uitstoot

Marcia Fiona 16-08-2017

Enorme zuigkracht, indrukwekkend

Geschreven voor: Dyson Digital Slim Extra

licht gewicht en zoveel hulpstukken in keuzemogelijkheden. Zuigt zoveel fijne stoffen die je zelf niet ziet.
't huis wordt pas echt stofvrij en schoon/gezond.

Pluspunten

• licht gewicht
  • veel toepassingsmogelijkheden

Minpunten

• borstelhaartjes komen los bij het schoonmaken
  • snel accu leeg, moet ik nog wennen