De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson V11 Absolute op Kieskeurig. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.
Het leek heel wat, maar na een paar jaar onbruikbaar geworden. Om de haverklap ook de cycloon helemaal verstopt, dus moet je oppassen wát je opzuigt, iig geen gemotst grit of binnengelopen zand. Dat is te fijn en verstopt alles.
Langs plinten en muten pakt hij niets mee. Op dit moment blaast hij alles vooruit ipv het op te zuigen dus hij gaat eruit!
Het product is vanaf het moment van aankoop een complete teleurstelling en ergenis. De stofzuiger heeft een slechte zuigkracht, je moet voortdurend controleren of hij wel stof opneemt, en regelmatig blaast hij stof of opgezogen kruimels weer uit.
Het geld absoluut niet waard, een grote ergernis. Hiervoor hadden wij een Dyson met snoer waar we erg tevreden over waren. Na de verhuizing naar een groter huis besloten om te gaan voor de V11. Ik kan er weinig positiefs over zeggen: na het zuigen van een wollen kleed zit ie direct verstopt en moet je met je vinger een stofbol eruit peuren. Kleine steentjes/stokjes/korreltjes (echt minuscuul) zuigt ie niet op maar schiet ie weg door de ruimte. Blaast het vuil aan de voorkant weg voordat je het kunt opzuigen, zodra je ‘m optilt valt er allerlei rommel uit de borstel op de vloer. Onze schoonmaakster nam zelfs haar eigen stofzuiger mee van huis, omdat ze niks kon met die van ons! Je kunt je huis nog beter met een bezem aanvegen dan met dit onding. Slechtste aankoop ooit, 25 euro is al teveel geld voor dit ding.
Prima apparaat , zuigt krachtig praktisch alles op, ook al het vogelzaad van de vogels en alle kattenharen van de katten, wat niet altijd lukt met onze Miele stofzuiger. Iedere dag even een rondje en schoon is het weer. Gebruik wel nog eens per week de gewone stofzuiger, die dan net nog wat meer kracht heeft voor de vloerkleden.
Helaas ging het apparaat na 3 jaar, dus buiten de garantieperiode, kapot. We zijn perfect geholpen door de serviceafdeling van de Dyson en hebben het bovenstuk gratis ontvangen en alles werkt weer als vanouds.
Prima apparaat, prima service!
De stofzuiger valt erg tegen. Zuigt niet zo goed als een stofzuiger met snoer. Pakt ook vuil langs randen en hoeken niet goed mee. Filter geeft heel vaak aan dat reiniging nodig is waarna je 24 uur niet kunt stofzuigen. Na 5 minuten zuigen alweer melding dat filter gereinigd moet worden. Klantenservice vraagt allerlei persoonsgegevens als je belt met een simpele algemene vraag en weet geen oplossing. Haf voor de hoge prijs veel.meer kwaliteit verwacht
Het product is erg duur en als je dan kijkt wat die eigenlijk zou moeten kunnen opzuigen, helaas je denkt het is opgezogen en dan stop je en dan valt alles er weer uit . Haha wat een ding.
Pure ergernis je kan nergens onder en bij.
50 euro is nog te duur want een kruimeldief van blokker neemt nog meer stof op dan dit ding.