Dyson DC62 Up top

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

ypikulin 02-03-2015

Ik heb deze stofzuiger zeer zorgvuldig en bewust uitgekozen, er zijn geen concurrenten qua zuigkracht en gemak.
Van een product van zo'n hoge prijs verwacht je een soort Mercedes, maar...

1. Mogelijkheden - 9 punten: alles erop en eraan.
2. Gebruiksgemak - 8 punten: het enige wat ik mis is een bredere, langere en meer stevige 'docking station' waar alles in geklikt kan worden inclusief alle accessoires.
3. Vormgeving en kleuren - 6 punten: te agressief wat mij betreft.
4. Duurzaamheid - 1 punt: OBF (out-of-box-failure), geen elektrische contact naar de motorhead, ik moet de volgende dag weer naar de winkel om mijn toestel te ruilen, 1,5 uur kwijt.
5. Overig: op de site kon ik de stofzuiger niet registreren, het serial nummer wordt niet geaccepteerd.

helgatebrake 08-01-2014
  • Product kwartaal in bezit

Ben blij met de Dyson hij is zeer gebruiksvriendelijk en doordat hij snoerloos is, overal makkelijk te gebruiken "van slaapkamer tot auto". Je pakt hem ook sneller dan een grote lompe stofzuiger. Uiterlijk is mooi. Iets stiller had hij wel mogen zijn , het geluid is een beetje scherp. De bijgeleverde hulpstukken zijn ook erg praktisch. Helemaal geweldig zou ie zijn als je de startknop vast kon zetten!

samsun 04-12-2013
  • Product maand in bezit

Hallo,Ik en mijn vrouw gebruiken deze [stof/kruimelzuiger]al ruim een maand en zijn heel tevreden over deze apparaat,zuigt heel sterkt is makkelijk overal meetenemen[trap/boven]is oplaadbaar heeft geen snoer makkelijk te gebruiken handige apparaat en als het vol is is het ook heel makkelijk leeg te maken na het gebruik kan je hem zo ophangen aan zijn oplaad apparaat het opladen gebeurt heel snel zodat je hem weer snel kan gebruiken als je hem nodig heb complementen aan dyson dat hij zo een apparaat geproduceerd heeft,ik zou zeggen aan de mensen die een echte stof/kruimelzuiger nodig heeft blijf niet zoeken hier heb al een heel goede en duurzame apparaat.

fzanden 26-11-2013

Ik heb de Dyson DC62 nu een aantal weken in bezit en hij bevalt erg goed. Hij beschikt over een enorme zuigkracht. Eigenlijk ben je aan het stofzuigen, maar dan zonder snoer. Zeker een aanrader!!

mgalenkamp 13-11-2013
  • Product maand in bezit

Deze Dyson is een fijn apparaat voor kleine klusjes. De batterij gaat niet lang genoeg mee om het hele huis te stofzuigen. Hij is licht en zeer wendbaar. Ideaal om tussendoor even onder en rond tafel te stofzuigen bijvoorbeeld. De vele opzetstukken maken hem voor allerlei verschillende klusjes handig.

lennekevt 18-10-2013

Zeer enthousiast over de Dyson DC62. Licht en zeer makkelijk in gebruik. Met een makkelijk ophang systeem kan het gemakkelijk in een hoekje van de keuken geplaatst worden waardoor het nog makkelijker is om het voor snelle zuig activiteiten te gebruiken ( en is de Dyson altijd opgeladen en klaar voor gebruik ). Ideaal om even snel de keuken of eetkamer weer schoon te maken. Ik heb de Dyson DC62 nu ruim 2 weken in huis en gebruik hem dagelijks. Kan mij voorstellen dat gezinnen met ( jonge ) kinderen in huis dat het helemaal een ideaal product zullen vinden.
kortom zeer tevreden.

Anoniem 08-02-2015

hij zuigt heel goed maar de baterij is snel op naar 8 min ,
dit is al de tweede jammer hij gaat weer retour