De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Rollei M5-Mini op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Albertus 26-05-2019

stevig statief

Geschreven voor: Rollei M5-Mini

Ik heb na vergelijking van veel statieven gekozen voor de Rollei Compact Traveler Mini M1. De redenen om dit statief te kiezen werden allemaal in de praktijk bewaarheid.
- Het is een klein statief, dat gemakkelijk op tafel gezet kan worden om macro opnamen te maken van objecten zoals munten
- Het is een stevig statief, waarop met gemak vrijwel ieder fototoestel met elke lens geplaatst kan worden. De maximale belasting is 8 kg.
- Het statief komt in een tas, die over de schouder gedragen kan worden, maar ook aan aan andere tas/rugzak/koffer kan worden vastgemaakt.
- Het statief is licht en gemakkelijk mee te nemen
- Het enige minpuntje, is dat het laag is maximaal zo'n 40 cm hoog. Maar daar kies je voor.

Ik heb het statief on-line besteld bij Kamera Express. Levering was zoals beloofd en afgesproken. Prima

Pluspunten

• stevigheid
  • maximale belasting
  • draagbaarheid

Minpunten

• hoogste stand