Falcon Eyes Trolley PT50 (295050 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Falcon Eyes Trolley PT50 (295050 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

A. Burger 24-01-2017

Stabiel beeld en makkelijk te verplaatsen

Falcon Eyes PT-50 Statief Dolly Universeel

Afgelopen week kocht ik bij cameranu.nl een ‘falcon eyes PT-50 statief dolly universeel’. Omdat ik houd van goedkoop en kwaliteit kwam ik uit bij cameranu.nl. Ik zag al snel dat dit product hier het goedkoopste was en de verzendkosten gratis(!). Na enig onderzoek in reviews op YouTube heb ik dit product gekocht. Eerder kocht ik ergens anders een steadicam, maar ik kon hiermee niet overweg. Het statief op wieltjes is voor mij een prima oplossing voor stabiel beeld en flexibele beweging. Het product is op de afgesproken tijd geleverd en de kwaliteit is uitstekend. Wel vindt ik het jammer dat bij het verplaatsen van de dolly op laminaat of op andere harde vloeren het geluid van de wieltjes te horen is. Daarnaast moet ook de vloer effen zijn voor het stabiele beeld. Maar het is ideaal voor video beelden zonder geluid. Ik denk dat de dolly het meest tot zijn recht komt op softe vloeren zonder overgangen en drempels. Ook is de camera op het dolly statief een handige manier om de camera snel te verplaatsen in een gewenste hoek.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goede kwaliteit prijs verhouding
  • Stabiel beeld
  • Makkelijk te verplaatsen

Minpunten

• Dremels en overgangen zijn belemmering voor beeld
  • Geluid van de wieltjes over vloer