Braun MQ9138XI - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MQ9138XI op Kieskeurig.nl.

wissinjo 19-08-2021
  • Product gekregen

aanrader

Geschreven voor: Braun MQ9138XI

sterk apparaat , je kunt er heel goed mee pureren en mixen en hakken en kloppen

Petra 24-01-2021

Perfecte staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ9138XI

De staafmixer doet wat hij moet doen.
Hij ligt goed in de hand. Ook de grote en kleine hakmolen zijn handig in gebruik en goed schoon te krijgen.
Wel uit het duurdere segment, maar dan heb je ook wat.
Mijn oude Braun staafmixer is al 22 jaar oud en nog steeds niet stuk, deze heb ik aan mijn dochter gegeven die op kamers gaat wonen.

Pluspunten

• Maak niet veel lawaai
  • Prijs kwaliteit is oké

Govert de Roos 16-01-2021

Stevige en praktische keukenhulp, duurzame kwaliteit

Geschreven voor: Braun MQ9138XI

Ik zocht naar een vervanging voor de kleine mixer en keukenmolen voor het dagelijks maken van dieetvoeding. Dat moet een duurzaam en handig apparaat zijn, eenvoudig is in gebruik en dat goed schoongemaakt kan worden. Onze grote keukenmachine is ons al vele jaren trouwe BRAUN 3210.... Dus over een betrouwbaar merk was geen twijfel

Pluspunten

• degelijke constructie
  • soepele wisseling van hulpstukken

Minpunten

• niet alle onderdelen kunnen in de vaatwasser
  • zwaar

Afra 06-01-2021

Staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ9138XI

prachtig solide onderdelen, stevig handvat, mooie vormgeving en kleur. Een verrijking van mijn keuken.

Martin 04-01-2021

Krachtige aandrijving

Geschreven voor: Braun MQ9138XI

1200 watt aandrijving maakt het werken met deze mixer prettig en snel. Mixer voelt degelijk en stevig aan. Nuttige accessoires. Wel even wennen aan de snelheidsregelaar in combinatie met de i-mode knop.

Pluspunten

• Degelijk, mooi design
  • Snelle mixer

Minpunten

• Hakmolen aan de kleine kant

fam. Tjin 02-01-2021

Krachtige, handige en stille staafmixer

Geschreven voor: Braun MQ9138XI

Heb voor deze mixer gekozen omdat de vorige 18jaar is meegegaan en alleen kapot ging omdat iemand er ijs mee wou crunchen. Daarom nu een model die er voor gemaakt is. Ondanks de 1200Watt draait hij als een 12 cilindermotor. Las ergens dat iemand hem lawaaierig vond, maar dat zal wel met een hard product, ijs of zoiets geweest zijn, wat logisch is met 1200Watt. Hebben er als eerste een smoothie me gemaakt die gladder/fijner was dan ik ooit gezien heb, perfect. De bediening is echt een geheel nieuwe ervaring, vergt weinig kracht is is perfect te regelen. Door de beveiliging is hij echt een aanrader voor een gezin met kleine kinderen.

Pluspunten

• zeer krachtig
  • bediening is perfect te regelen