• Test panel 8.3 jan 2022

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

g**************@h********** 10-01-2022
Geschreven voor: staafmixer

Ik heb dit product mogen testen om de hapjes voor mijn dochter te maken. Het is een erg eenvoudige blender. Goed stevig en erg makkelijk in gebruik ook is hij erg fijn in de hand door de ergonomische vorm. Hij snijd en pureerd alles super, dit komt ook door de verschillende snelheids standen. Het schoonmaken is super makkelijk. Gaan lastige kleine onderdeeltjes.

Pluspunten

• De ergonomische vorm
  • Makkelijk schoonmaken

a*********@l****** 07-01-2022

Functioneel en stevig apparaat

Geschreven voor: staafmixer

Ik heb deze blender set mogen testen en ik ben meer dan tevreden. Mixen, bekenden, hakken, kloppen, alle mogelijkheden in 1 apparaat, ideaal! Het apparaat is compact en neemt dus weinig ruimte in. De onderdelen zijn makkelijk uit en in elkaar te zetten. Het materiaal en stevig en solide, en erg makkelijk schoon te maken. Er zitten verschillende standen/snelheden op, hiermee bereid je de ingrediënten precies naar wens. Kortom, dit is een apparaat waarmee iedereen overweg kan!

Pluspunten

• Meerdere mogelijkheden in 1 apparaat
  • Stevig materiaal

a**************@h********** 06-01-2022

Handzaam apparaat

Geschreven voor: staafmixer

Ik ben enthousiast begonnen met het testen van de Tristar hand blender. Het was even puzzelen hoe alles in elkaar pastte. Maar moet zeggen het was goed te doen. Fijn handzaam apparaat. Veel gebruiksmogelijkheden. Ideaal voor het maken van verse tomatensoep. Geen meer met een roerzeef.
Wat ik jammer vind is dat de onderdelen niet in de vaatwasser mogen.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Comfortabel in de hand
  • Veel mogelijk heden

Minpunten

• Schoonmaken
  • Niet in de vaatwasser

Ms 06-01-2022

Mooie hand blender

Geschreven voor: staafmixer

Het is een uitgebreide set bestaande uit een garde, chopper, maatbeker en staafmixer.
De producten zijn makkelijk schoon te maken of kunnen zo de vaatwasser in.
De hand blender heeft een mooi roestvrij staal design.
Het vermogen van de hoogste stand met de staafmixer vond ik helaas tegen vallen, vandaar het cijfer 8. Mijn eigen blender heeft een hoger vermogen waardoor de soep fijner geblend word. Verder zou ik de blender zeker aanbevelen.

• Makkelijk schoon te maken
  • Erg compleet

Minpunten

• Vermogen

m*****************@g******** 04-01-2022

Handige blenderset

Geschreven voor: staafmixer

De blenderset is erg handig in gebruik.
Het feit dat je 1 apparaat hebt voor het blenden en mixen is erg fijn. Het scheelt weer opbergruimte .
Daarnaast is het bijgeleverde bakje ideaal als maatbeker en tegelijkertijd te gebruiken om te blenden.
Omdat het een handblender is kun je je smoothie zo glad maken als je zelf wilt in tegenstelling tot een keukenmachine die niet altijd de randjes meeneemt.
Even in de vaatwasser en alles is weer te gebruiken voor de volgende keer.

Pluspunten

• 2 in 1
  • Heeft weinig ruimte nodig
  • Maatbeker

Minpunten

• Het plastic vd maatbeker is hard en kwetsbaar

Turkan 03-01-2022

Makkelijk te gebruiken hand blender set

Geschreven voor: staafmixer

Ik heb deze set een paar weken mogen testen. Ik pak al snel de verschillende onderdelen erbij tijdens het koken. Met twee kleine kinderen in huis is dat ook wel nodig. Alles moet klein en fijn.
Ik heb vaak de staafmixer gebruikt tijdens eten voorbereiden voor mijn kinderen. De staafmixer heeft verschillende snelheden. En als ik iets snel wil druk ik gewoon op de torbo knop. Ik vind wel dat de staafmixer zwaar is. Je kan hem makkelijk schoonmaken.
De chopper gebruik ik ook regelmatig. Hij heeft scherpe messen. Als je de deksel dichtdoet is er een slot. Als je de bovenste deel van de staafmixer op de chopper doet is er ook een slot. Dit ziet er heel veilig en over nagedacht uit. Je kan de onderdelen makkelijk schoonmaken. Je kan ze ook makkelijk uit elkaar halen en opbergen.
Ik wist niet dat slagroom maken zo makkelijk was. Dat heb ik nu geleerd dankzij de garde en de maatbeker. Echt lekker. En verder lekkere smoothies gemaakt voor onszelf. Grote maatbeker met het aantal mililiters erop. Ik heb hem met plezier gebruikt.

Pluspunten

• met slot
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• zware staafmixer

Denise 03-01-2022

Echt een aanrader!

Geschreven voor: staafmixer

De afgelopen periode heb ik de Tristar Hand blender set mogen uittesten en ik ben erg tevreden!
Het fijne van dit apparaat is dat het stevig in de hand ligt en de snelheid aangepast kan worden.
Daarnaast zitten er de volgende accessoires bij om diverse gerechten te kunnen bereiden:

Chopper
Uitjes fijnsnijden, pesto's of boemboe's (kruidenmengsels) maken was in een mum van tijd gepiept met deze chopper!
Er zit een goede beveiliging in zodat beker goed sluit en er niets kan gebeuren met de messen en er geen gerechten uit vliegen. Daarnaast beschikt de chopper over een antislip, waardoor deze erg standvastig is.

Garde en maatbeker
Echt een toegevoegde waarde! Slagroom is snel en gecontroleerd opgeklopt en de garde past goed in de maatbeker.
Echter is de maatbeker van 700ml wat aan de kleine kant voor het bereiden van slagroom, maar functioneert wel goed in combinatie met overige gerechten.

Staafmixer
De messen zijn vlijmscherp en pureren met gemak door elk gerecht heen.
Omdat je de blender in verschillende snelheden kan instellen, is de laagste stand ideaal om een soep te pureren zonder dat het de pan uit spettert.
De turbostand is juist weer fijn voor heerlijke smoothies :)

De gehele set neemt niet veel ruimte in beslag in de kast en is vaatwasser bestendig, alles komt weer fris en schoon de vaatwasser uit.

Pluspunten

• Aanpasbare snelheid
  • Multifunctioneel
  • Compact
  • Goed schoon te houden

Maartje 02-01-2022

Zeer gebruiksvriendelijke multifunctionele handblender

Geschreven voor: staafmixer

Dit handblender set een periode mogen testen. Het is gemakkelijk in gebruik en heeft verschillende opties. De verschillende onderdelen zijn makkelijk te verwisselen en gemakkelijk te reinigen.
Het set is uitgebreid en beschikt over een staafmixer, garde, chopper en maatbeker met deksel. Het set voelt kwalitatief goed aan en heeft een erg mooi design. Dit aangezien het van RVS is en afgewerkt met zwart. Daarnaast beschikt de chopper over een anti slip laag, waardoor het erg standvastig is.

Garde/ maatbeker
Makkelijk in gebruik en samenwerking met de maatbeker tot max. 700ml. Ideaal voor het opkloppen van slagroom of het maken van pannenkoekendeeg.

Chopper
Soort kleine keukenmachine, waarmee je gemakkelijk koekjes, noten, uien etc. kunt verfijnen. Kan daarnaast redelijk zware producten fijnmaken. Tevens zit er een beveiliging op dat wanneer je de deksel verwijderd de messen niet meer ronddraaien. Fijn compact.

Staafmixer
Motor is wat zwaarder, maar voelt hierdoor kwalitatief goed aan. Heeft een krachtige werking en is voorzien van een regelbare snelheid. Deze kun je op een makkelijke manier onder het gebruik verdraaien. Daarnaast is de motor voorzien van een turbo functie, voor grove ingrediënten te blenden, zoals smoothies, soepen baby fruithapjes.
De handblender heeft een ergonomische vorm, waardoor het fijn in de hand ligt en gemakkelijk te bedienen is. De staafmixer is voorzien van een redelijk lange kabel.

Dit handblender set is multifunctioneel en compact om in de keuken op te bergen. Hierdoor is het een echte aanrader en kan het bij ons niet meer ontbreken in de keuken.

Pluspunten

• Compact, mooi design
  • Multifunctioneel
  • Gemakkelijk te reinigen

i***@m*************** 02-01-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: staafmixer

De handblender set is zeer uitgebreid en zeer goed schoon te maken.
Garde maakt mooie beslag geen klontjes en slagroom was mooi stijf geklopt.
Staafmixer Maakt goeie smoothies en is snel uit elkaar te halen om schoon te maken.
de maat beker is erg handig in gebruik en er kan 700 ml tegelijk erin.
De chopper maakt uien mooi fijn en groente word ook mooi gesneden niet te lang aan zetten anders word het te fijn.
Kortom een mooi complete set met veel mogelijkheden.

Pluspunten

• complete set met veel mogelijkheden
  • Goed schoon te maken

b**********@h********** 30-12-2021

Fijne set, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: staafmixer

Tijdens mijn testperiode ging ik met deze fijne set aan de slag. Vanaf het moment dat ik alles uitpakte zag ik al gelijk dat ik kwaliteit in handen had. Snel alles toch maar even afgewassen en een paar uurtjes later was ik al een zelfgemaakte pesto aan het maken in de bijgeleverde maatbeker. Heel fijne ervaring was het!

Het gemak is dat je verschillende onderdelen hebt die je kan inzetten voor wat je ook maar wilt en die je heel makkelijk kan verwisselen tijdens het kokkerellen. In no time had ik gember en knoflook fijngehakt met de hakmolen en kon ik vervolgens mijn eigen mayonaise maken met de staafmixer. In het weekend de garde ook eventjes uitgeprobeerd voor het mixen van ons pannenkoekendeeg. Ik was bang voor de afwas die zou volgen, maar dat viel reuze mee. Alle onderdelen, ook de bekers, zijn heel makkelijk schoon te maken.

Als ik één nadeel moet benoemen is het de bediening van de knoppen. Ik heb namelijk kunstnagels en kan daarmee de knop niet makkelijk indrukken, dus ik moet wat creatief aan de slag om deze in te kunnen drukken :-)

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Onderdelen verwisselen gaat makkelijk
  • Multifunctioneel

Minpunten

• Knop

n***@h****** 28-12-2021

Een echte aanrader voor in de keuken

Uitpakken:
Al meteen bij het uitpakken van de doos voelde ik dat ik kwaliteit in mijn handen had. Vergeleken met mijn eigen blender had ik een stevige blender in min handen. Met deze blender wilde ik direct aan de slag.

Wat zit er in de doos:
Uit de doos komt een uitgebreide set aan hulpmiddelen, naast de staafmixer zit er een garde, chopper en een maatbeker bij.

Design:
Het design is modern en praktisch, deze stafmixer met accessoires misstaat echt niet op je keukenaanrecht.

Ergonomische vorm:
De Tristar MX-4829 Hand blender ligt bij gebruik lekker in de hand, de knoppen zijn gemakkelijk te bedienen ook tijdens het gebruik.

Gebruiksgemak:
De Tristar MX-4829 Hand blender set is gemakkelijk in gebruik. De verschillende onderdelen zijn gemakkelijk te verwisselen en met één klik aan de motor gezet. In een handomdraai wissel je hierdoor van staafmixer naar garde of chopper. Dit is ideaal als je met verschillende gerechten bezig bent. Bij het bereiden van verschillende gerechten heb ik naast mijn eigen staafmixer een handmixer en een keukenmachine nodig. De Tristar MX-4829 Hand blender set biedt al deze apparaten in één. Het is een krachtig apparaat en kan zelfs de zwaardere klussen aan zoals noten malen en dergelijke waar ik normaal de keukenmachine voor nodig heb. De staafmixer klopt de slagroom moeiteloos op, maar ook pannenkoekenbeslag of een boerenomelet is zo gemaakt. Met de maatbeker in de set is het handig om bijvoorbeeld smoothies te maken.

Schoonmaakgemak:
Het schoonmaken van de Tristar MX-4829 Hand blender set is gemakkelijk en in een handomdraai gebeurt door de losse onderdelen. Veel sneller dan al die losse apparaten die ik normaal gebruik.

Conclusie:
Al met al een echte aanrader voor in je keuken waarin de Tristar MX-4829 Hand blender set niet mag ontbreken. Ik wens je veel (kook)plezier met deze set.

Pluspunten

• Ergonomische vorm
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Veelzijdig
  • Klein maar praktisch

Minpunten

• Niet voor zwaardere klussen in de keuken

Hjalmar 27-12-2021

Fijne compacte keukenmachine

Geschreven voor: staafmixer

Een aanwinst in mijn keuken. Ideaal dat alle onderdelen makkelijk en snel te wisselen zijn. Het apparaat hak/snijd alles snel en goed fijn. Met de mixer is pannenkoekenmix maken zo gebeurd. En een smoothie maken is kinderspel. De blender heeft ruim voldoende kracht om zijn werk uit te voeren en is goed te doseren door zijn regelbare snelheid en de turbo functie. Of je het nu fijn wilt hebben of iets grover. Wel even opletten dat je de deksel er goed op doet, anders komt er door het schenktuitje vocht naar buiten (overkomt je maar één keer als het goed is).De maatbeker die er bij zit is ook erg fijn om mee te werken. En als je klaar bent kunnen alle losse onderdelen in de vaatwasser. Omdat alles los is, neemt het ook niet veel ruimte in en past het makkelijk in een keukenkastje. Voor deze prijs een super apparaat wat je voor diverse klussen in de keuken kunt gebruiken.

Pluspunten

• compact
  • veelzijdig
  • vaatwasser bestendig

Minpunten

• geen