Tefal InfinyForce HB9438 3-in-1 Staafmixer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal InfinyForce HB9438 3-in-1 Staafmixer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marie 21-11-2020

Helemaal top

Wat een ontzettend fijn apparaat is deze staafmixer. Het eerste wat me opviel was het mooie design. Hij voelt stevig, robuust en degelijk. Ook de bijgeleverde assecoires zien er goed en degelijk uit. Het gebruik van de staafmixer vind ik geweldig. Ik gebruik hem vooral nu voor het maken van soep. Een hele uitkomst met een peuter in huis die weigert groente te eten. Met soep kan ik hem nog wel eens foppen. Het is een krachtig apparaat. De sterkte kun je eenvoudig instellen, de turbo knop werkt erg fijn. Het resultaat is super. Het is snel gepureerd, zelfs grof gesneden groente en stukken kippenvlees is voor dit apparaat geen enkel probleem. Het schoonmaken is ook nog eens zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Het onderste deel kan in de vaatwasser, kind kan de was doen. Het motor gedeelte is gemakkelijk schoon te maken met een doekje. Het snoer heeft ook een fijne lengte, je hebt wat bewegingsruimte. Al met al: een geweldig fijne staafmixer om in huis te hebben.

• prettig in gebruik
  • krachtig
  • goed te reinigen
  • degelijk

Mrktp 20-11-2020

Krachtig en snel

Een krachtige motor heeft deze staafmixer zeker weten! Makkelijk je eigen snelheid bepalen. Mooi design en fijne accessoires. De hakmolen is perfect voor een fijn uitje. Ik mis een anti sliprandje onder het bakje waardoor hij weg wil glijden tijdens het gebruik. Alles kan in de vaatwasser. Ideaal

Pluspunten

• Krachtig
  • Snelheid

Minpunten

• Geen anti slip randje onder het bakje

Inge88 19-11-2020

Behulpzame keukenhulp

Een fijne keukenhulp met een mooi design. De hakmolen heeft scherpe mesjes waardoor hij in no time uien snippert of geraspte kaas maakt, de staafmixer om snel gladde soepen te maken en de mixer tool is ideaal om beslag te maken of om slagroom/eiwitten te kloppen.
Ik vond het doseren van de snelheid wel wat lastig en daarnaast kreeg ik bij de eiwitten kloppen na verloop van tijd lamme vingers, aangezien je de 2 knoppen constant ingedrukt moet houden.

Het is fijn dat (bijna) alles in de vaatwasmachine kan, wat bij mijn vorige staafmixer niet het geval was, waardoor ik altijd veel tijd kwijt was met het reinigen.

• reinigen
  • veelzijdigheid

Minpunten

• snelheid lastig te bepalen
  • knoppen niet vastzetten

JoaB89 18-11-2020

Fijne mixer!

De staafmixer is gemaakt van metaal waardoor hij een mooi en robuust uiterlijk heeft. Het metaal verkleurt niet waardoor hij er schoon uit blijft zien.
De mesjes zijn scherp en in korte tijd mixt hij gladde sauzen en soepen. Het doseren van de snelheid is wel wat lastig.
De bijgeleverde accessoires zijn ook erg handig en gemakkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Geen verkleuring
  • Scherpe mesjes
  • Werkt goed

Minpunten

• Snelheid lastig te doseren

NielsM 17-11-2020

Fijne solide staafmixer

Ik heb deze staafmixer gekozen omdat hij gedeeltelijk van metaal is en daardoor goed tegen warmte kan en niet verkleurt. Alle onderdelen voelen solide aan en zijn gemakkelijk schoon te maken. Heel prettig is de traploze snelheidsregeling. Ik gebruik de hakmolen vooral om uien te snipperen. En de mixer tool is prima geschikt om beslag te maken of om slagroom te kloppen. Een fijne veelzijdige keukenhulp!

Pluspunten

• Traploze snelheid
  • Sterke motor

Minpunten

• maatbeker lijkt goedkoop plastic

Kathleen 17-11-2020

Krachtige staafmixer

Het is een krachtige staafmixer die doet wat hij moet doen. Even wennen aan de bediening omdat je twee knoppen in moet drukken.

Niet alles kan in de vaatwasser (wat op zich logisch is, maar net als het deksel van het potje vind ik wel jammer). Daarnaast vind ik het snoer aan de korte kant en zou hij iets stiller mogen zijn. Ook zou het potje iets groter mogen zijn.

Pluspunten

• mooi design
  • krachtig

Minpunten

• luid
  • kort snoer

Flick 17-11-2020

Onmisbaar in de keuken

Ik heb de hakmolen en staafmixer nu een paar keer gebruikt. De traploze snelheid is even wennen, maar is eigenlijk erg makkelijk. Mijn oude apparaat had een draaiknop op de bovenkant, waardoor je niet makkelijk een andere snelheid kan gebruiken tijdens het gebruik. De hakmolen werkt goed. Je kan er zelfs een teentje knoflook lekker klein mee snijden. Hij maakt ook een stuk minder lawaai dan het oude apparaat wat ik had. Makkelijk schoon te maken en voelt erg robuust aan. Onmisbaar in de keuken. Kortom een echte aanrader.

Pluspunten

• veelzijdig
  • traploze snelheid
  • makkelijk schoon te maken
  • veel accessoires

Minpunten

• geen

LadyAngel1989 16-11-2020

Ik ben overtuigd

Mijn ervaring is geweldig! Het pureren gaat zo makkelijk. Ik had zelf een staafmixer van het Kruidvathuismerk. Prima ding, dacht ik. Maar nu ik het verschil merk, ben ik om. Deze Tefalstaafmixer is binnen no time door de groenten heen, terwijl ik met mijn oude staafmixer er minimaal 5-10min over deed. Bij deze kost het me nog geen eens een minuut. Wat een gemak. Ik heb zelfs al twee dagen achter elkaar verse soep gemaakt. De extra dingen die erbij zitten, zijn voor mijn gevoel niet eens nodig. Deze staafmixer is super en heeft mij overtuigd. Goed geluidsniveau en heel makkelijk te reinigen in de vaatwasser.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Pureert snel en goed
  • Goed geluidsniveau