Bosch MSM66110 - Reviews

rvs
Afneembare voet
Kleuren
grijs, wit

Beoordeling op basis van 122 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marco 24-03-2017

Waardeloze service van Bosch

Mijn staafmixer ging al snel kapot. Een email gestuurd naar Bosch maar denk maar niet dat je een reactie krijgt. Van een kwaliteitsmerk mag je toch wel iets meer verwachten. Maak je eigen afweging of je dit artikel koopt maar houd er rekening mee dat wanneer hij kapot gaat Bosch in ieder geval niet thuis geeft.

Minpunten

• geen service van Bosch

annet 22-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

prima handzame staafmixer

Apparaat heeft twee standen, zeer gemakkelijk af te wassen, er blijven geen vuilresten achter in naadjes, zoals bij een plastic kop, kortom hij doet wat-ie moet doen, en dat doet-ie goed!

Marco 04-12-2016 Product paar maanden in bezit

slipt al na twee maanden door

Van Bosch verwacht je heel wat, echter deze mixer slipt al na twee maanden door. Het zit hem in het onderste gedeelte waar de mesjes in zitten. Ik heb een email gestuurd aan Bosch maar daar krijg je niet eens antwoord op je email laat staan dat ze je willen helpen.

Tozzie 11-04-2016

prima staafmixer

doet uitstekend wat ie moet doen. Wel wennen aan het vacuum zuigen.
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Jolanda 07-02-2016 Product maand in bezit

Hele fijne staafmixer. Ligt prettig en stevig in de hand.
Maakt weinig geluid met mixen en de twee standen zijn heel prettig.

Staafmixer 03-02-2016 Product paar weken in bezit

Werkt perfect en doet waar ik deze voor nodig heb. Fijn dat er een staafmixer is zonder allerlei accessoires die ik toch niet gebruik

Palindroom 31-01-2016

Makkelijk in gebruik en snel schoon te maken

- De staafmixer is makkelijk in gebruik. Twee knoppen voor normaal en turbo stand
- Het schoonmaken is simpel
- Makkelijk te ontkoppelen
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Staafmixer 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Staafmixer zonder teveel accessoires. Precies wat ik zocht. Staafmixer is makkelijk schoon te houden en vanwege de stalen voet extra stevig. Tijdens gebruik een redelijk geluid. Staafmixer maalt/hakt wat wenselijk is

Goede keuze doet wat hij moet doen 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Er zit niet meer op dan ik wil/nodig heb, eenvoudig te bedienen, lijkt degelijk.
Prettig dat de stang met het draaiende gedeelte eraf kan om te reinigen. ( ook handiger op te bergen)
Hij is wel wat zwaar. Prima aankoop. Al meerdere malen gebruikt.

Horlof 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk simpel apparaat, doet wat 'ie moet doen zonder poespas; alleen de staafmixer en maatbeker in de verpakking. 2 standen zijn in ieder geval voor mij voldoende voor een staafmixer, verder ligt 'ie lekker in de hand met veel grip en is het apparaat makkelijk schoon te maken. Goede keus.

Gerwo 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor het pureren van de hapjes voor mijn kleindochter en natuurlijk ook voor de boerenkool, en andere stamppotten.

Harriet 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een hele fijn, stil, sterk en handig apparaat. Hij mixt/ hakt perfect, ligt goed in de hand en is makkelijk af te koppelen en schoon te maken. Ik ben er super blij mee!

frank peeters 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

We zijn erg tevreden over de functies van het product. Het werkt goed en maakt weinig overbodig geluid.

David 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een fantastisch product. Doet wat het moet doen goed! het apparaat maalt snel fijn. Ook de twee standen zijn erg handig. Altijd weer tevreden met een Bosch!!!!!

Edwin 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig aanvoelend maar toch niet zwaar in de hand. krachtige messen maar redelijk stil in gebruik. Afwerking netjes en van goede kwaliteit

Ruijun 14-01-2016

It has great quality! Very easy and robust to use! Two modes for different food mixer. Comfortable handle!

JS 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

RVS voet, een mes wat tot nu alles haarfijn 'blendert'.
Handige beker erbij en lang snoer.
Hopelijk net zo duurzaam als mijn vorige Bosch

Louis 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

basic functies, heel snel en makkelijk te bedienen en schoon te maken, degelijk en prijsgunstig apparaat.

Staafmixer MSM66110 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een simpele staafmixer die geen gebruiksaanwijzing nodig heeft. Doet wat hij beloofd, en doet dat goed. Hij heeft twee standen, en dus ook maar twee knoppen. Er is een fijne langwerpige kom meegeleverd waarin je niet alleen kunt mixen, maar ook je recept in kunt bewaren. Daarbij zit er voor het bewaren ook een deksel bij - heel erg handig! Alles kan ook nog eens in de vaatwasser. Al met al dus een erg goede prijs-kwaliteit verhouden.

Marjolein 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima staafmixer voor een prima prijs. Fijn dat er een beker bij zit. De staafmixkop laat los dmv knopjes in plaats van een draaisysteem en is dus wat meer keuken-vandalisme proof, zogezegd.