Bosch MSM66110 - Reviews

Afneembare voet
Kleuren
grijs, wit

Marco 04-12-2016 Product paar maanden in bezit

slipt al na twee maanden door

Van Bosch verwacht je heel wat, echter deze mixer slipt al na twee maanden door. Het zit hem in het onderste gedeelte waar de mesjes in zitten. Ik heb een email gestuurd aan Bosch maar daar krijg je niet eens antwoord op je email laat staan dat ze je willen helpen.

Jolanda 07-02-2016 Product maand in bezit

Hele fijne staafmixer. Ligt prettig en stevig in de hand.
Maakt weinig geluid met mixen en de twee standen zijn heel prettig.

Staafmixer 03-02-2016 Product paar weken in bezit

Werkt perfect en doet waar ik deze voor nodig heb. Fijn dat er een staafmixer is zonder allerlei accessoires die ik toch niet gebruik

Staafmixer 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Staafmixer zonder teveel accessoires. Precies wat ik zocht. Staafmixer is makkelijk schoon te houden en vanwege de stalen voet extra stevig. Tijdens gebruik een redelijk geluid. Staafmixer maalt/hakt wat wenselijk is

Goede keuze doet wat hij moet doen 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Er zit niet meer op dan ik wil/nodig heb, eenvoudig te bedienen, lijkt degelijk.
Prettig dat de stang met het draaiende gedeelte eraf kan om te reinigen. ( ook handiger op te bergen)
Hij is wel wat zwaar. Prima aankoop. Al meerdere malen gebruikt.

Horlof 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk simpel apparaat, doet wat 'ie moet doen zonder poespas; alleen de staafmixer en maatbeker in de verpakking. 2 standen zijn in ieder geval voor mij voldoende voor een staafmixer, verder ligt 'ie lekker in de hand met veel grip en is het apparaat makkelijk schoon te maken. Goede keus.

Gerwo 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ideaal voor het pureren van de hapjes voor mijn kleindochter en natuurlijk ook voor de boerenkool, en andere stamppotten.

Harriet 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een hele fijn, stil, sterk en handig apparaat. Hij mixt/ hakt perfect, ligt goed in de hand en is makkelijk af te koppelen en schoon te maken. Ik ben er super blij mee!

frank peeters 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

We zijn erg tevreden over de functies van het product. Het werkt goed en maakt weinig overbodig geluid.

David 16-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik vind het een fantastisch product. Doet wat het moet doen goed! het apparaat maalt snel fijn. Ook de twee standen zijn erg handig. Altijd weer tevreden met een Bosch!!!!!

Edwin 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

Stevig aanvoelend maar toch niet zwaar in de hand. krachtige messen maar redelijk stil in gebruik. Afwerking netjes en van goede kwaliteit

Ruijun 14-01-2016

It has great quality! Very easy and robust to use! Two modes for different food mixer. Comfortable handle!

JS 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

RVS voet, een mes wat tot nu alles haarfijn 'blendert'.
Handige beker erbij en lang snoer.
Hopelijk net zo duurzaam als mijn vorige Bosch

Louis 13-01-2016 Product paar dagen in bezit

basic functies, heel snel en makkelijk te bedienen en schoon te maken, degelijk en prijsgunstig apparaat.

Staafmixer MSM66110 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een simpele staafmixer die geen gebruiksaanwijzing nodig heeft. Doet wat hij beloofd, en doet dat goed. Hij heeft twee standen, en dus ook maar twee knoppen. Er is een fijne langwerpige kom meegeleverd waarin je niet alleen kunt mixen, maar ook je recept in kunt bewaren. Daarbij zit er voor het bewaren ook een deksel bij - heel erg handig! Alles kan ook nog eens in de vaatwasser. Al met al dus een erg goede prijs-kwaliteit verhouden.

Marjolein 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima staafmixer voor een prima prijs. Fijn dat er een beker bij zit. De staafmixkop laat los dmv knopjes in plaats van een draaisysteem en is dus wat meer keuken-vandalisme proof, zogezegd.

Kuipers 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte staafmixer! Simpel in gebruik, degelijk gemaakt, goed schoon te houden, (relatief) stil. Turbo-stand komt ook vaak van pas. Meer vraag ik niet van een staafmixer.

Miloshevska 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een zeer handige en krachtige staafmixer. Ook super gemakkelijk dat het onderste deel in de vaatwasser kan! Hij is daarnaast ook nog een super stil. Ik moet alleen nog op zoek naar de andere accessoires.

Erik 07-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooiapparaat stille en krachtige motor.Makkelijk te demonteren om schoon te maken.Zeker een aanrader.Bijvoorbeeld voor het maken soep.Al een paar keer gedaan met prima resultaal

Wenda 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

De staafmixer is zeer stil in gebruik, ligt goed in de hand, doet wat ie moet doen. Had eerst een goedkoop huismerk, maar die was na een paar keer al kapot. Goedkoop is duurkoop. Dus nu gegaan voor een duurdere, en wil geen andere meer!