Bosch ErgoMixx MSM66120 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 157 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch ErgoMixx MSM66120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Sander 18-10-2022

Doet zijn werk prima.

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een mooie en fijne staafmixer wat zijn werk prima doet.

Alleen een min puntje vind ik dat de deksel met aandrijving voor de hakmolen niet in de vaatwasser kan.

S.V. 17-10-2022

Dagelijks gebruik_Top kwaliteit

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de staafmixer al 6 jaar, bijna elke dag. Ik ben super tevreden. Helaas heb ik het mesje van de hakmolen verloren. Nu op zoek naar de bijpasende.

Anna 18-07-2022

Good blender

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Been having Bosch blender before moving countries and got the same again, happy with it for pureeing soup / cutting onion or salsa
The only downside I see is that heavy base tends to fall if you leave it in light-weight bowl, so It dropped on the floor few times and last time even broke so I have order the part now :(. I with the could be ergonomical solution so that it doesn't overweight

Anoniem 15-03-2021

Geweldige Staafmixer

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze mixer MSM66120 is mooi vorm gegeven, ligt lekker in de hand, heeft verschillende toeren en een turbo stand waardoor het allerlei voordelen heeft in de keuken. We zijn er blij mee omdat het degelijk is en er ook nog mooi uit ziet.

Theo B. 15-03-2021

Top staafmixer

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na jarenlang een Philips gehad te hebben bevelt deze mixer stukken beter, geluidsarm, meer snelheden, goede grip en ligt lekker in de hand. Duidelijk een klasse beter.

Theo B 08-03-2021

Top staafmixer

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi en solide uitvoering maar ook geluidsarm en super simpel te bedienen. Grote klasse.

Marjanneke 31-07-2020

Makkelijk en handig

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk en handig in gebruik, ideaal de zuignapjes onder de beker met mes.. Ook schoonmaken is een fluitje van een cent

Kris 18-01-2019

Na 6 weken defect!

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

Na bijna 15 jaar was onze Braun staafmixer kapot gegaan. Deze Bosch met regelbare snelheid, 600w vermogen en metalen voet leek de ideale opvolger. Het vermogen viel vanaf het begin tegen. Eigenlijk staat het apparaat altijd op stand 10 of turbo. Helaas begaf de motor het na 6 weken na een sluiting in het apparaat. Nu een vervangend apparaat gekregen. Ben benieuwd hoe lang deze het doet.

Minpunten

• Vermogen lager dan verwacht
  • Snel defect

Marieke 28-01-2017

Super staafmixer

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

Gisteren binnen - helemaal blij. Hakt goed en soep wordt veel fijner. Zou deze versie nemen (met de hakmolen) ipv de 110 van Bosch.

Pluspunten

• Hakt goed veel standen veel power
  • Kan in vaatwasser (los opzetstuk)

Minpunten

• Deksel Hakmolen kan (toch) niet in vaatwasmachine

Monique 05-01-2017

Prima staafmixer

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

De staafmixer zelf is op zich een prima ding. Ik gebruik hem vooral om de soep te pureren. Al is het soms wel een gepriegel om de mesjes goed schoon te maken. Gelijk onder stromend water en dan gaat het goed.
De hakmolen was bij ons zeer snel (2e keer gebruik!) al kapot. Op de een of andere manier te warm geworden en de deksel is gaan smelten. Allerlei kleine stukjes plastic in het eten!

Pluspunten

• goede mixer

Minpunten

• hakmolen snel kapot

Jessica 16-06-2016
  • Product half jaar in bezit

Hele goede staafmixer

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

Deze staafmixer is ideaal in gebruik. Wij gebruiken onze keukenmachine niet eens meer. Ook heel fijn voor het pureren van babyvoeding. Het enige is dat je voor het echt glad krijgen (wat je bijvoorbeeld bij een sapjesmachine wel gemakkelijker kan) wat meer tijd uit moet trekken. Daar is 'ie natuurlijk ook niet echt voor gemaakt. Hakken van Parmezaanse kaas, gezonde ijsjes maken en komkommersap, dat gebeurt allemaal in een handomdraai. Het enige onhandige is dat je de deksel niet mag onderdompelen. Dan is de rand in de deksel wat lastiger schoon te krijgen/ houden.

jolanda47 18-05-2016
  • Product half jaar in bezit

Geweldige staafmixer

Geschreven voor: Bosch ErgoMixx MSM66120

Heb hiervoor in 10 jaar tijd al 3 staafmixers versleten.
Ik gebruik ze intensief en voel aan dat dit een goede is die (hopelijk) lang mee zal gaan. Degelijk, pittige motor. Schrikt niet van "harde stukjes"! en doet het in feite net zo goed als mijn zware keukenmachine (maar dan natuurlijk voor andere hoeveelheden)
Bonus voor mij is de van zuignappen voorziene mixerbeker. Vaak een zwak punt, de verbinding van de mesjes hierin met de capaciteit van de staafmixer. maar bij deze niet. Noten, kruiden als peper of piment, hoe hard dan ook het wordt vermalen. Maakt even herrie, maar dan heb je wat. Ik maak bv. heerlijke Surinaamse en Indonesische kruidenpasta's in een oogwenk met dank aan dit hulpstuk. Ik verpulver ook gedroogde bananenschillen ermee (zijn werkelijk keihard)
Niet alle onderdelen kunnen in de vaatwasser, maar die zijn zo schoon met sponsje.
Werkelijk top-produkt voor een heel goede prijs.

kimvl 09-02-2016
  • Product maand in bezit

Een degelijk apparaat, iets groter en zwaarder dan ik had verwacht (online besteld). Makkelijk te reinigen. Ook erg handig dat er een stevige plastic maatbeker bij zit, die ook in de afwasmachine kan. Ik gebruik hem bijna elke dag voor babyvoeding.

C de Wit 21-01-2016

De staafmixer is vrij stil en ligt prestige in de hand. De knoppen zijn goed bereikbaar. De handgreep zorgt voor een goede grip. Het apparaat en de accessoires zie er degelijk uit.

Frans 19-01-2016

De staafmixer voldoet volledig aan de verwachtingen.
Erg degelijk en functioneert prima.
Zowel het hakken van groente, noten als het pureren van soepen ging perfect.

Henk 17-01-2016

Voldoet aan alle verwachtingen, makkelijk te bedienen en schoon te maken.Ook de gebruiksaanwijzing is duidelijk.
Echt top product voor wat betreft de prijs/kwaliteits verhouding

Beata 16-01-2016

Het is een heel fijn apparaat gebruik hem bijna dagelijks.Makkelijk en snel in gebruik en goed schoon te maken.Had achteraf spijt dat ik de klopper er niet bij heb genomen. Maar zag dat je die ook nog los kan bestellen en dat ga ik zeker doen.

M Stam 16-01-2016

een fijne staafmixer, niet te zwaar en houdt prettig vast. Ik gebruik de staafmixer voor babyvoeding, en dat werkt prima. Zowel de staafmixer als de hakmolen maakt de voeding heel fijn.
Door de verschillende snelheden, kun je makkelijk variëren in de fijnheid van het voedsel.

M 13-01-2016

6,3
Deksel van het hakbakje gaat erg moeilijk los van het bakje.
Verder een mooi een compleet apparaat.

Marijke 12-01-2016

Het is prettig dat de staafmixer verschillende snelheden heeft en makkelijk schoon te maken is. Eenvoudig te bedienen.