Samsung HW-Q950A zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-Q950A zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kevind123 10-02-2022

Helder geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi geluid in combinatieet de achterspeakers.
Ecbt een super ervaring helemaal tijdens het film kijken!

j**r@m**n.com 08-02-2022

Bioscoopgeluid Top!Muziek geluidsweergave minder

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Surroundgeluid bij muziekweergave mag/moet eigenlijk beter.Surroundgeluid bij filmweergave TOP!!!!!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig te instaleren
  • Mooi product

DennisT49 25-01-2022

Q950A (HW-950A_XN puur Geweld en zuiver

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Het geweld en de zuiverheid wat deze soundbar produceert is eigenlijk niet te beschrijven. Normaal ben ik geen persoon voor een soundbar maar meer van de losse componenten in de high-end range. Nou moet zeggen dat ik inmiddels al mijn high-end componenten te koop heb aangeboden... De kracht en zuiverheid van deze soundbar heeft mijn verwachtingen overtroffen en het allermooiste is nog dat ik meer ruimte in de kamer heb gekregen. Geen grote zuilen (met de benodigde kabels) meer geen dikke achter speakers en geen centerspeaker geen kast meer onder de tv voor alle componenten. gewoon de Samsung HW-Q950A-XN aan de wand en klaar. En toch een kleine kanttekening, het uitleesventer zit aan de bovenkant dit valt helaas zittend niet af te lezen. Samsung is er nou geen mogelijkheid om dit paneel in de voorkant te plaatsen?

Tille 24-01-2022

HEEL TEVREDEN!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Ben heel tevreden over deze soundbar, makkelijk aan te sluiten , excellent geluid, mooi van vormgeving!

Anoniem 23-01-2022

Wauw wat een geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Overgestapt van een Pioneer soundsysteem naar de Q-series Soundbar HW-Q950A. Wauw wat een geluid! Geluid loopt mooi synchroon met het geluid van de TV. De verschillende geluidselementen zijn goed in te stellen en het installeren was een fluite van een cent met de draadloze verbinding. Genieten!

Superi0r 23-01-2022

Wat een geluid! Verliefd!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Deze soundbar maakt het verschil! Je hoeft niet meer naar de bios om een film of serie of zelfs een tv programma echt te beleven! Atmos werkt super! De 2 rear speakers zijn echt een toevoeging aan deze set en maken dat je geraakt word van alle kanten met de meest prachtige geluiden. Het instaleren en fine-tunen gaat heel makkelijk met de app! Ik kan mij geen leven meer bedenken zonder deze soundbar. Hij is compleet en echt van meerwaarde, een goede krachtige bass en een juweel om naar te kijken!

Delightit 23-01-2022

Heerlijk geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Het kijken van films en series is sinds deze soundbar echt van een ander niveau. Het geluid is vol en erg levendig. Kort om heerlijk.

D2022 22-01-2022

Topper

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Alles in een pakket. Mooi surround geluid, via de soundbar, subwoofer en 2 achterspeakers. De achterspeakers en subwoofer zijn niet al te groot, waardoor ze niet al te aanwezig zijn in onze woonkamer. De soundbar is wel breed (kan ook niet anders, met al die speakers erin) maar niet breder dan onze tv, waardoor hij ondergeschikt blijft. De afstandsbediening heeft alle basic knoppen op de het geluid te bedienen en bron te kiezen. Eenmaal alles gekoppeld, heb je er verder geen omkijken meer na.

Irrepeer 22-01-2022

Top soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Eerst al een Qled tv gekocht en daar de oude cinema home set op aangesloten. Was niet om aan te horen. Dus toch maar vervangen voor deze complete soundbar. Aansluiten was in een zucht gelukt. Hoewel het wel enige overtuiging nodig had om de afstandsbediening open te krijgen om de batterijen er in te doen. Waarna het nog even uitvogelen was, dat de volume knop omhoog en omlaag gedrukt moet worden ipv ingedrukt.
Maar nu is het genieten van een top surround sound. De bas is indrukwekkend en de tweeters kunnen ook een hoop aan. Wat fijn is dat je zelf nog met de equaliser je muziek smaak het beste kunt laten schallen. Van klassiek tot hardstyle hij kan het zonder vervormen aan.

Anoniem 21-01-2022

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Installatie was een fluitje van een cent uitpakken stekkers erin en spelen maar met de instellingen
Geluid is super zeker als je met de instellingen speelt
Design is mooi alleen jammer dat de haren van de hond er snel opkomen
Enigste minpuntje is dat er voor dat bedrag geen beugels aanwezig zijn voor de rearspeakers
Voor de rest zeer zeker een aanrader

Michael2207 20-01-2022

Echt een top soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Ik kom van een volwaardige Atmos opstelling af en ben ivm gemak en eenvoud overgestapt op een soundbar. Ik dacht dat ik een flinke stap terug zou doen met een soundbar maar niks is minder waar. Echt een topgeluid bij films en series.

Enige minpuntje is het display wat totaal niet te zien, laat staan te lezen is, vanaf de bank. Dit omdat die bovenop zit. Dat is echt wel een serieuze ontwerpfout wat mij betreft.

SPRT 20-01-2022

Beter dan verwacht!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Ik had wat "problemen" met de HW-K950, dusdanig dat het tijd werd om een nieuwe aan te schaffen. Twijfelde eerst om weer een Samsung te kopen, maar toch blij dat ik dat gedaan heb uiteindelijk...
Installatie van deze set was vele malen makkelijker en sneller! Ook de nieuwe functies zoals AutoEq zijn een vooruitgang. Verder mooi vormgegeven. Prima product dus!

Michael Su 20-01-2022

Eerste soundbar

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Dit is onze eerste soundbar en zijn super blij met de aankoop
Maakt het kijken van series en films veel leuker

Jeffrey66 20-01-2022

Wat een mooi geluid!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Vanuit de verschillende goede reviews deze soundbar gekozen. En echt geen moment spijt. Wat een ongelofelijke ervaring als je een Dolby Atmos film aan het kijken bent. Super immersive. Ik vind het persoonlijk een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Comsim37 19-01-2022

Verbluffend deze soundbar ben zeer tevreden mee.

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

De recensies kloppen met de werkelijkheid. Goed geluid en vele instelmogelijkheden ook vind ik het een mooi apparaat om te zien. Opmerking voor surround speaker hier had wat mij betreft een langer snoer bij geleverd mogen worden verder wat mij betreft een aanrader

Ozdemir 19-01-2022

Perfectie tot in de puntjes

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Heb de HW-Q950A/XN gekocht. Een Qled van 75 inch had ik al. Nu is de thuisbioscoop compleet. Binnen 10min. aangesloten en werkend. De finetuning doe ik op mijn gemak als iedereen de deur uit is. Geweldig, een grote blij voor mij..:)

The Butcher 19-01-2022

Samsungwaardig!!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Super verpakt,Super makkelijk te instaleren,Super geluid.Super genieten.
Aanrader!!!
Display jammer genoeg niet aan de voorkant, dat was bij ons bekent.
Prijs/kwaliteit 10

Thom H 18-01-2022

Geweldige Bios ervaring!

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Dit is echt een top Atmos systeem, een en al genieten! Muziek luisteren, film kijken, het is allemaal geweldig. Ik geniet er elke dag in volle teugen van! (De buren ook...;) )

Hmka 18-01-2022

Degelijk en kwalitatief uitstekend

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

In eerste instantie twijfelden wij tussen de Samsung Hw-q950a en de Sonos. Na een luister ervaring in de winkel en de extra's die het bied als je al een samsung tv hebt waren wij meer dan overtuigd. Wat een topproduct. Geen extra afstandbediening en de bioscoop hebben wij in huis gehaald.

Anoniem 17-01-2022

Ook HIFI muziek.

Geschreven voor: Samsung HW-Q950A zwart

Een versterker met grote boxen is niet meer nodig. HDMI 1 en 2 vind ik goed, nadeel er is geen beeld naar de tv: een aangesloten apparaat op deze ingang(en) vereist ook een kabel naar de tv. Gelukkig kan de bas aangepast worden, zodat er geen overheersende gebrul in de kamer komt. De sfeer van het geluid, film en documentatie komt ten goed door de kamer. De duurzaamheid kan ik over enkele jaren beoordelen.