Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 151 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

Kees 19-03-2018

Kosten

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.
Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Anoniem 10-11-2018

Perfecte telefoon

Ik vind het een perfect toestel. Snel, een goede camera, waterdicht, echt perfect!

Alleen jammer dat Bixbi (de assistent) nog niet in het Nederlands beschikbaar is.

Anoniem 10-11-2018

Okay

Heb m nu 2 maanden

Het enige wat ik egt vervelend vind is de batterij, en dat je de bixby knop niet kan verandere voor een andere app

Eddy 02-11-2018

Prachtig helder scherm

Heel goede prijs , had hiervoor een J5 . Dit is zeker een grote verbetering .
Prachtige foto's reeds met genomen .

Pluspunten

• Prachtig toestel , supersnel

Dennis 29-10-2018

Goede camera, goed scherm

Bij ontvangst van deze pracht telefoon was ik meteen stocked!
Het apparaat is snel, gebruiksvriendelijk en heeft een hoop features.
Na een aantal maanden ben ik nog steeds bezig met het ontdekken van allerlei software zaken.
Bij het maken van een foto merk je meteen dat je met kwaliteit spul te maken hebt omdat ze haarscherp zijn; Optische zoom, super slowmotion en een variabel diafragma zijn toch wel de top tier functies. Nu ik al een aantal jaar bij Samsung zit merk je toch wel dat de S reeks de toestellen zijn met de meest baanbrekende functies in telefoonland.

Pluspunten

• camera
  • software
  • snel

Thj 28-10-2018

Groot scherm, uitstekende accuduur

Heel blij met Samsung S9+. Uitstekende foto's gebruik limit fototoestel niet meer. Lange accu duur. Prettig scherm

Pluspunten

• Accuduur
  • Foto's

Marie 23-10-2018

Niet zo geweldig!

Ik heb de Samsung s9 nu sinds April/Mei en ben verre van tevreden! De batterij is (terwijl ik bijna niets doe) zeer snel leeg, ook het dure fliphoesje werkt na een update niet meer, het geluid tijdens gesprekken is erg slecht! Dus ik ben echt niet tevreden, ik heb hem al terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar zelfs dat heeft niet geholpen, duur toestel en ik moet nog anderhalf jaar en heb spijt dat ik deze heb genomen! Wel ben ik blij dat er mensen zijn die wel tevreden zijn met het toestel...

Devinio 04-10-2018

Perfecte telefoon

Geen minpunt op aan te merken. Alles is perfect, je verbaast veel mensen met het grote scherm, de goeie camera's, het mooie dolby atmos geluid...

Vetplantje 01-10-2018

Geweldige telefoon

Ik heb dit telefoon al ruim 6mnd in bezit en ben er nog steeds erg blij mee. Heb weinig op of aanmerkingen. Alleen vind ik het wel jammer dat de 360foto niet meer als optie is.

Gido 19-09-2018

Prima

Best prima, maar had er wel meer van verwacht. Hij lijkt kwa uiterlijk veel op de s8 en er is de laatste jaren niet echt heel veel veranderd.

Weldergirl 17-09-2018

Fijne telefoon

Ik ben ondanks dat de S9 niet tegen een stootje kan erg tevreden over de extra functie van de telefoon. Van de camera tot de het voorscherm zeer tevreden!

Natasja7 17-09-2018

Super telefoon!

Ik heb deze telefoon nu een maand en ben er zeer tevreden mee. Dew S9 ziet er niet alleen mooi uit, maar is ook krachtig en snel. Alleen maar pluspunten!

Patrik 16-09-2018

Goede telefoon, ram had iets meer mogen zijn.

Top toestel, wordt niet warm/heet tijdens zware games als pubg of guns of boom. Ram loopt soms wel richting einde met 400/500 over van de 4gb. Al met al een heerlijk toestel. Min punt ram zal naar 2 jaar aan de lage kant zijn en batterij had wel 4000milia mp mogen zijn. Al met al wel heel tevreden.

Jappie 13-09-2018

Geweldig toestel.

Ik ben zeer tevreden over het toestel,maar vind de accu echt slecht en zeker niet te vergelijken met de accu van de iphone X.