Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim) - Reviews

Opslag
64 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 47 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Koen 20-03-2018

Beste camera en prachtig geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Dit is de beste camera die ik ooit bij een smartphone heb ervaren. Met name foto’s in het donker zijn echt van goede kwaliteit. Daarnaast is het geluid echt verbeterd ten opzichte van de S8 met name voor gamen en Netflix ideaal.

Pluspunten

• Camera

Kees 19-03-2018

Kosten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / paars / (dualsim)

Overdreven duur terwijl het gewoon een geüpdate Galaxy S8 Plus is. Samsung is 1 vna de fabrikanten die nauwelijks de besturingssoftware regelmatig en meer dan 2 keer in de twee jaar opdate. Meer tekst kan ik niet schrijven omdat het dan ook geen meerwaarde heeft net als de Samsung Galaxy S9

Pluspunten

• Een nieuw toestel maar geen meerwaarde

Minpunten

• Geen meerwaarde aan kwaliteit
  • Veel te duur voor een geupdate Galaxy S8+.

bert2004 31-03-2018

Jammer dat Kieskeurig reviews laat verpesten door een enkeling met ongefundeerde onderbouwing. Ik kan kort zijn, elke nieuwe uitvoering is gewoon weer beter. Er maakt geen telefoon betere foto’’s dan deze. Zo zonde dat zo’n cijfer verpest wordt door een enkeling.

EKO Vega 16-05-2018

Ik begrijp niets van deze reactie. Hij is duidelijk een verfijning en verbetering van de S8 en komt in diverse vakbladen als uitermate goed uit de bus. Bij de Consumentenbond is hij zelfs als allerbeste toestel getest. En dat voor een redelijke prijs in verhouding tot alles wat hij biedt. In deze prijs en zelfs veel hoger vindt je geen betere telefoon.

FastFrog 24-06-2018

Deze review zegt meer over de jezelf dan over de het toestel.

Caitlin 03-05-2018

Fantastische camera, super batterij en helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik ben werkelijkwaar zo onder de indruk van de Samsung Galaxy S9. De camera overtreft alle verwachtingen, maar ik moet nog wel een beetje oefenen met de slow-mo functie. Daarnaast gaat de batterij super lang mee en heb ik de draadloze charger op m'n bureau staan op werk, waardoor ik eigenlijk altijd een volle batterij heb. Al met al echt mega blij met deze telefoon en een super upgrade van mijn iPhone 6.

Pluspunten

• camera
  • batterij
  • scherm

Minpunten

• oefenen met slow-mo

SanneMe 16-09-2018

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Na jaren overgestapt van iPhone naar Samsung. Nog geen moment spijt gehad. Eindelijk bevrijd van IOS. De camera is geweldig.

Ardina 11-07-2018

Groot mooi model

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Mooi toestel gemakkelijk maakt mooie foto's alleen 1 klein min puntje is dat slow motion bij t filmen vind ik persoonlijk zelf niet zo goed werken als dat ze op de reclame laten zien.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Minpunten

• Slow motion vind ik niet zo goed werken

Daijo 05-05-2018

Beste Phone op de Market

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Niets op aan te merken, uitstekende gsm. Ik heb deze aangeschaft nadat ik mijn 4 jaar oude Samsung Galaxy s5 per ongeluk heb laten vallen, waardoor het scherm aan diggelen was. Het toestel werkt perfect zoals verwacht. ik hoop wel dat de batterij bij deze iets beter is en dat het toestel niet soms uitvalt na termijn zoals bij mijn galaxy s5 het geval was wanneer hij de 15% batterij passeerde. Maar voorlopig geen problemen met de batterij gehad, dus alles ok :) Prijs/kwaliteit: Goed

Pluspunten

• Fraai design
  • Goede Camera
  • Prachtig scherm
  • Mooi geluid
  • Blokkeert niet

Minpunten

• kwetsbaar scherm
  • Super slowmostand werkt niet goed in donker licht

Thom 21-03-2018

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Helemaal blij met deze aankoop! Camera is boven verwachting en ook het scherm is erg mooi. Ook is het geluid top voor het kijken van films met Dolby Atmos.

Pluspunten

• Camera
  • Scherm

Patrick 8124 16-11-2018

Geweldige kenmerken top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Super fijn toestel blijft me verbazen iedere keer weer. Zeer blij met deze aankoop.
Mijn vrouw wil er ook graag 1 van de Sint... dus.......

Alblnws 10-01-2019

Mooi toestel voor een mooie prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Vandaag ook mezelf een S9 cadeau gedaan. Eerste indruk is goed. Voelt goed, ziet er goed uit en ook de foto's zien er top uit. Vorige week iemand ook de S9 cadeau gedaan voor zijn werk. Hij is er ook erg blij mee. Mooie telefoon voor een mooie prijs.

anik 10-01-2019

Leuke nieuwe snufjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Paar weken geleden de s9 aangeschaft en ben er superblij mee.. Elke dag leer ik weer nieuwe tips en weetje over dit prachtige toestel

Pietje95 10-01-2019

Geweldige mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb al heel veel samsung mobiels gehad en altijd tevreden geweest. maar dit is wel echt een mobiel met een haarscherp beeld en zoveel verschillende functies

Westland 10-01-2019

Mijn Galaxy S9 is een TOP aankoop.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ik vind het een super mooi toestel met vele fantastische functies.Heel mooi model.Camera is geweldig. Echt een aanwinst !

EllyGerbes 10-01-2019

Jemig wat een mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Het toestel lijkt kleiner maar is net iets groter dan mn s7. De kleur (lila) is mooi en elegant. Moest even wennen aan het feit dat de knoppen in t scherm zitten maar werkt goed en went snel. Maakt ook super foto's! Blij mee!

Thom77NL 10-01-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Heb het toestel een aantal dagen in mijn bezit. Het design is écht heel mooi. De prestaties zijn super. Toestel reageert snel. De afmetingen zijn erg prettig (niet te groot). Over de accuduur kan ik nog niet zo veel zeggen. De vingerafdrukscanner op de achterzijde is even wennen, maar werkt heel goed. De scherpte en helderheid van het scherm zijn erg goed. De camera maakt goede scherpe foto's. Kan iedereen dit toestel aanraden.

Shanna2504 10-01-2019

Wat een gaaf toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Nu 2 dagen in huis. Wat een mogelijkheden ik blijf nieuwe dingen ontdekken. Camera is echt top. Blij met mijn aankoop

Vera123 09-01-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Een geweldig toestel met veel mogelijkheden. Hij is erg snel en heeft een goede batterij die lang meegaat. Ben er erg tevreden mee!

Patries 09-01-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Ook ik ben nu in het bezit van de Samsung S9 wat een toptoestel.

Ontzettende mooie fotocamera erop met heldere mooie foto's.
De vingerafdruk toets net onder de camera is ook erg handig.
Duidelijk mooi beeldscherm en van alle gemakken voorzien.

Nadeel:
De gladde achterkant van het toestel, dit is natuurlijk makkelijk op te lossen met een hoesje.
Het toestel loopt aan de zijkanten wat schuin af, daar heb je met bepaalde spelletjes spelen nog wel eens last van, maar ja als dat alles is ;)

Ik ben er blij mee :)

Jordy 32 09-01-2019

Samsung Galaxy s9

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Sinds kort in het bezit van een Galaxy s9 en werkt weer als van ouds. Super makkelijk in gebruik en een mooie uitstraling erg blij mee.

Raul072 09-01-2019

Overstap vanaf iPhone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Blij met mijn Galaxy S9. Prachtig scherm. Snel geïnstalleerd en werkt super! Mooie foto’s ook! Aanrader voor iedereen die twijfelt om over te stappen vanaf iPhone.

Erick 09-01-2019

Fantastisch toestel, lichtjaren verder dan de S7!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S9 64 GB / zwart / (dualsim)

Zeer volledig en flexibel in opties en functionaliteit. Geweldig scherm en camera. De batterij laadt bijzonder snel op en is zuinig in gebruikt. Ik ben er super blij mee en ga er mee spelen totdat ik een ons weeg :-)!