Bosch PSM 100 A - Reviews

Stofafzuiging
stofzak
Max. toerental onbelast
26000 tpm

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,6

WRutten 22-07-2015 Product paar weken in bezit

ook al is het lang niet het zwaarste model in de serie, geen problemen met de power.
als je de tijd neemt en niet te hard drukt op het te schuren oppervlakte kun je een mooi resultaat krijgen. let wel dat je niet een kant opduwt, dan focus je snel op 1 van de 3 hoekjes.
sowieso heel gemakkelijk in gebruikt, totaal niet zwaar en ligt fijn in de hand.
opvangbakje werkt ook best goed. zal altijd wel wat langs blijven gaan. stofzuigeraansluiting nog niet gebruikt.
duurzaamheid kan ik niet veel over zeggen, heb hem daar nog niet lang genoeg voor.

Eikhoudt 09-05-2017 Product paar dagen in bezit

Lichtgewicht, makkelijk hanteerbaar

Goede kwaliteit schuurmachine, het overtreft mijn verwachtingen. Ik heb nooit met plezier geschuurd ( en al heel veel) en met dit apparaat schuur ik wel met plezier. Hij werkt super, makkelijk wendbaar en door zijn lichte gewicht goed langdurig achter elkaar met plezier te gebruiken. Het schuurpapier blijft goed kleven en is makkelijk te wisselen. Top product!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Precies

Hjalmar71 08-05-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer handzame schuurmachine

Machine ligt perfect in de hand en het wisselen van schuurpapier is zeer eenvoudig. Door de vorm van de schuurmachine, kom je ook in de hoekjes.

Pluspunten

• past perfect in de hand
  • Makkelijk wisselen van schuurpapier
  • afvoer van stof

Minpunten

• snoer ipv accu,maar is ook voordeel,geen lege accu

BabyH 07-05-2017 Product paar dagen in bezit

Handig voor kleine, moeilijke oppervlakten

Een fijn apparaat om lastige, kleine oppervlakten mee te schuren. Minder geschikt voor grote oppervlakken, het schuurpapier zit dan snel vol. De handgreep is wel wat fors voor een vrouwenhand. In de twee schuurbladen zit een licht hoogteverschil, bij het schuren gaat het schuurpapier daardoor snel kapot.

Pluspunten

• Goed in kleine, lastige hoekjes

Minpunten

• Hoogteverschil in 2 schuurbladen
  • Forse handgreep voor kleinere handen

Annika68 02-05-2017 Product paar weken in bezit

Handzaam, stil en redelijk trillingsvrije schuurmachine

De Bosch PSM 100A is zeer geschikt voor aflak klusjes en kleinere schuurprojecten, door de vorm van de zool zijn alle hoekjes makkelijk bereikbaar en door het afzuigsysteem kan dit zonder al te veel stof te veroorzaken. Voor het grote zwaardere werk adviseren we een zwaarder model, hier schiet de PSM 110A tekort in kracht. De machine is lekker licht, ligt fijn in de hand, maakt minder lawaai dan de machines die wij gewend zijn, en brengt weinig trilling over naar de hand/arm (getest door iemand met reuma).

Pluspunten

• licht, handzaam
  • stil
  • stofvrij

Minpunten

• mist kracht voor zwaardere klus
  • koffersluiting gaat moeilijk dicht

roel r 21-11-2015 Product paar dagen in bezit

5,3
Ik weet niet waarvoor ze dit apparaat hebben ontworpen, misschien voor de modelbouw? Zelfs met grof schuurpapier 80 een oud verflaagje lekker voorbereiden voor een nieuw verflaagje is een tijdrovende klus en een mager resultaat. Wat wel naar behoren werkt is de stofafzuiging, het stofbakje is zeer moeilijk te openen, denk aan je vingers!