Philips AquaTouch S5420

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 104 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch S5420 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Hans 25-10-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Waardeloos product. Doet niet waar je hem voor koopt: namelijk glad scheren. Na 20 minuten voel je nog stoppels. Miskoop

Minpunten

• Scheert absoluut niet glad

Speer 25-07-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Bijna waardeloos! Of...., alle waar is naar zijn geld. Ik heb nu 4 van die dingen gehad. Na de eerste koop heb je het idee dat je een maandagmorgen product hebt gekocht. Nog eens proberen. Ik koop er nog één. Helaas, weer hetzelfde probleem. Hoe slecht kan Philips nu zijn? Dat kan toch niet! Oké Philips, omdat jullie een Nederlands bedrijf zijn: nog één keer dan! Na 3 keer 7 maanden elke dag scheren zijn de mesjes bot. Doen niets meer. Je kan beter een hoger bedrag betalen voor een ander apparaat dan 4 keer het bedrag voor dit product!!!

Fred van den Broek 25-02-2019

Redelijk scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Scheert redelijk maar niet zo glad als met Gillette scheermesje.De prijs is goed maar kwalitatief moet die zich nog bewijzen.

Pluspunten

• droog en nat scheren
  • snoerloos

Minpunten

• niet glad resultaat

Tevreden gebruiker 25-06-2018

scheert bijzonder glad

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Vervanging van mijn oude scheerapparaat. Dit scheerapparaat volgt beter de contouren van het gezicht waardoor het gladder aanvoelt.

Pluspunten

• ook met scheercreme te gebruiken
  • makkelijk af te spoelen
  • snel oplaadbaar

Philips aqua touch S5420 06-06-2018

prima product voor je geld

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Gekocht bij Mediamarkt met een €20 philips retouractie en ook nog eens €10 euro goedkoper dan de goedkoopste op 'kieskeurig'! Hij bevalt uitstekend ,gemakkelijk te reinigen, het draaipunt lijkt kwetsbaar(?) als je regelmatig verwisseld met het opzetstuk en het voelt, in verhouding met mijn vorige Philips de williams F1 special edition, anders iets stroever/plakkerig op de huid?

Pluspunten

• handzaam
  • phlips
  • goede accu
  • gemakkelijk te (nat) reinigen

Minpunten

• scheerkoppen voelen stroef aan op de huid

Marco Lucas 13-09-2017

Scheert geen dunne haartjes

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Mooi apparaat. Goede vormgeving, allemaal in orde. Scheert iets beter dan nat. Moet heel lang scheren om een glad resultaat te evenaren.

Te dunne haartjes pakt het apparaat gewoon niet. Heel irritant. In mijn hals heb ik dikkere baardharen waar hij ook moeite mee heeft. Je wordt wel glad, maar het gaat wel moeizaam.
Scheermesje blijft nodig om de dunne of te dikke haren weg te halen.

Eindoordeel: matig/redelijk

Pluspunten

• accuduur
  • vormgeving

Minpunten

• pakt geen dunne én dikke haren
  • glad scheren duurt lang

HD44 10-05-2017

Scheert perfect

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Scheert na een aantal maanden nog steeds super glad. En is gemakkelijk in onderhoud.
Ook na een aantal dagen niet scheren toch een blad resultaat. Tondeuse opzetten voor de bakkebaarden en nekharen is gemakkelijk te monteren.

Pluspunten

• Scheert glad
  • makkelijk schoonmaken
  • Volgt uitstekend de contouren van het gezicht.

Minpunten

• geen
  • geen

Peter 27-01-2017

Gewoon slecht

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Bij een beetje baard scheer je minimaal 5 minuten en je bent nog niet glad, een onvoldoende wat scheerapparaat betreft een echte miskoop.

Minpunten

• scheerresultaat
  • accu duur

Arie 19-11-2016

Arie

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Een geweldig scheerapparaat,pas een paar dagen in bezit maar zeer tevreden hiermee.
Nu nog even nat scheren uitproberen,maar tot nu toe top product.

Tienko 06-10-2016

Wat een scheerapparaat

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Alle verwachtingen worden overtroffen, zie de pluspunten. Zekere aanrader als je op zoek bent naar een scheerapparaat met mogelijkheden.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • vormgeving
  • Accuduur
  • Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• niet gevonden

HD66 01-10-2016

Scheert super glad

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Gebruik de Philips AquaTouch S 5420/06 onder de douche met scheerschuim.
Het scheerresultaat is uitmuntend glad en geen trekkende of rode huid. Wat je wel eens hebt als je een scheerapparaat met scheermesje gebruikt.

Pluspunten

• Scheerresultaat glad.
  • accuduur gaat lang mee als de accu is opgeladen.

Dennis 30-09-2016

Fijn apparaat, kan hem aanbevelen. Positief verrast

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Ik gebruik de Philips 5000 serie nu een paar weken en ben uitermate tevreden. Mijn oude klassieke Philips model heb ik jaren tevreden gebruikt maar nu ik deze nieuwe generatie gebruik voel ik pas het verschil. Bijneemt klassieke serie had ik vaak bij een baardje van een paar dagen last van happen en pijnlijk scheren. Echter is de 5000 serie een stuk wendbaarder en vormt beter om de contouren van het gezicht. Hiermee scheert hij comfortabel en durf ik ook met een baardgroei van een paar dagen gewoon direct met het apparaat te scheren. Hij scheert ook een stuk sneller en gladder dan mijn oude model. Door het veer mechanisme van de kop is het leegmaken van de kop eenvoudiger en doe ik dit nu dagelijks. Helaas kun je bij dit model niet scheren wanneer deze aan de laadsnoer hangt. Voorlopig nog geen last van gehad maar ik kan mij voorstellen dat dit lastig is wanneer je halverwege bent en de batterij op zou raken. Met mijn oude Philips model kon ik dit wel. Maar deze heb ik dan ook al een jaar of 8 en moest dan ook vaker aan de lader. Vorige week ook voor het eerst nat geschoren na een paar dagen een baardje te hebben laten staan. Zeer frisse ervaring om dit op mijn gemakje in bad te kunnen doen. Kan het apparaat zeker aanbevelen.

Groet,

Dennis

Pluspunten

• Scheert glad
  • Confortabel
  • nat scheren mogelijk
  • batterij gaat lang mee
  • volgt contouren van gezicht goed.

Minpunten

• kan niet scheren tijdens opladen

Rene Gerritsen 28-09-2016

lekker glad!

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Bij de test de 7000 serie gekozen als voorkeur en de 5000 ontvangen. Dat was even jammer, want ik gebruik momenteel al een shaver die redelijk lijkt op de 5000. Toch driftig uitgepakt en de 'strijd' met het baardhaar aangegaan. Ik grbuik momenteel een baardtrimmer die mijn baard zon'n 3mm laat staan. Eerst de tondeuse erop geklikt en de grootste hoeveelheid haar geschoren, daarna de scheerkop erop en de rest met water een (scheer)zeep geschoren. Het moet gezegd, na maanden met baardgroei te hebben gelopen en daarna 'cold turkey' ineens alles eraf, was ik wel een beetje bang voor jeukerige, rode uitslag. Maar, niets aan de hand! een gladde kop en geen centje pijn. Mooi resultaat dus. Rest natuurlijk dat deze 5000 serie erg lijkt op mijn Senso touch die ik al een tijd heb. Had veel liever de 7000 uitgetest, maar ik ben erg tevreden met het resultaat van deze stoere shaver!

Pluspunten

• nat en droog

Daniel Breuers 26-09-2016

Scheerapparaat Philips chrooming

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Ik heb hem een paar weken mogen testen en over het algemeen zeer tevreden het enige is dat ik vind dat als je hem bij droog scheren gebruikt ik niet zoveel verschil merk dan een ander degelijk scheerapparaat bij nat gebruik is het een heel goed apparaat en zeker de moeite waard

Peter 26-09-2016

Goed produkt met goede eigenschappen

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Ik heb het scheerapparaat een aantal weken uitgeprobeerd. In eerste instantie scheerde mijn oude Philips apparaat beter. Maar de tweede keer scheren was het resultaat vele malen beter dan bij het oude apparaat. Mijn huid moest er dus gewoon aan wennen en is ook minder geïrriteerd. Verder ligt het apparaat lekker in de hand en volgt de contouren van je gezicht erg goed.

Pluspunten

• gewicht
  • geluid

Paul 23-09-2016

scheert lekker

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Het scheerapparaat scheert goed en is erg stil. Ik had hiervoor ook een Philips scheerapparaat maar deze scheerde niet zo goed en maakte, in vergelijking, veel meer lawaai. De kop vind ik persoonlijk erg groot hierdoor ligt hij niet zo fijn in de hand. Wat ik jammer vind is dat de precisie trimmer niet in het apparaat zit maar een los onderdeel is. Het schoon maken gaat zeer gemakkelijk.

Pluspunten

• goed scheren
  • stil
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• scheerkop erg groot
  • trimmer los onderdeel

HuPe70 22-09-2016

Scheert snel en glad bij niet te zware baardgroei

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Dit apparaat test ik nu een aantal weken naar tevredenheid. Bij een baard van meerdere dagen heeft de S5420 er toch wat meer moeite mee. Ik had daarom graag een type met turbo-functie willen testen. De aparte trimmer vind ik geen probleem. Ik ben wel benieuwd hoe lang het dagelijks wisselen van scheerkop en trimmer goed blijft gaan. Dit zal Philips goed getest hebben.......al met al tevreden!

Marcel 22-09-2016

Glad resultaat

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Fijn scheerapparaat met een goede prijs/kwaliteit-verhouding.
Over de levensduur kan ik nog niets zeggen, maar het voelt degelijk aan.
Scheert soepel over de huid en is ook nat te gebruiken.

Pluspunten

• prijs
  • scheerresultaat

bart 21-09-2016

Philips AquaTouch S 5420

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Erg makkelijk apparaat waarmee je droog, maar ook nat kunt scheren. Ligt goed in de hand.
Het enige nadeel is dat het "trim" gedeelte apart bevestigt moet worden.

Pluspunten

• droog en nat scheren

Minpunten

• los trim gedeelte

Manuel 21-09-2016

Middelmatige prestaties

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

De 5000 series nu vijftal weken mogen testen en heb een middelmatig gevoel, De shaver scheert echt superglad op makkelijke stukken, Ook totaal geen last gehad van huidirritaties of andere vervelende dingen. Maar op de kaaklijnen en adamsappel heeft hij de grootste moeite, In deze weken heb ik een aantal keren het langer laten groeien om te kijken wat de shaver hiermee kan. de philips had daar toch wel de nodige moeite mee. Dus met de trimmer korter gemaakt (was 3 a 4 mm). Daarna ging het al een stuk beter. Het komt er dus al op neer dat je meerdere apparaten nodig hebt of een duurdere shaver met extra opzet stukken om het eerst te trimmen voordat je kan scheren. Schijnbaar is de 7000 series ook voor zwaardere baard groei en heeft meer opzet stukken misschien was dat meer een match geweest.

Pluspunten

• Lange Accuduur
  • Zeer glad soms
  • Makkelijk schoon te maken
  • Nat te gebruiken

Minpunten

• Weining opzet stukken
  • Lastig bij kaaklijnen

Rkl-Note3 21-09-2016

perfect scheerapparaat voor de lichtere baardgroei

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

heb het product nu een aantal weken en vind het design en gebruikers gemak een groot pluspunt, vooral het natscheren en het onder de kraan schoonmaken is een welkome mogelijkheid. ook de precisietrimmer welke meegeleverde word, werkt goed en is snel wisselbaar met het scheerhoofd. echter ik heb een iets zwaardere baardgroei en daar heeft ie een probleem mee.

Pluspunten

• natscheren
  • precisietrimmer
  • prijs

Minpunten

• zwaardere baardgroei

JaMiRi 14-09-2016

prettig apparaat, voor een gunstige prijs

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

enige tijd geleden werd ik door Insiders uitgenodigd om de Philips S5420 enige tijd thuis te gaan uitproberen. na deze thuis te hebben uitgepakt en de bijgeleverde informatie te hebben door genomen, ben ik er mee aan de slag te gaan.
Nu ben ik niet iemand die zicht iedere dag scheert maar ik pak in de regel 2 á 3 keer per week het apparaat en dan meer 2 dan 3 keer.
Gewoon de luie scheerder!
De eerste keer heb ik het apparaat droog geprobeerd en zo als ik al zei hij doet wat hij moet doen scheren en pijnloos, dus geen getrek aan haartjes, ook had ik weinig irritatie wat ik met mijn oude apparaat wel heb. (Philips speed XL)
De tweede keer was een nieuwe manier van scheren voor mij, elektrisch maar dan met scheerschuim, het apparaat gleed over mijn hoofdhuid als een curlingssteen over de ijsbaan.
Voor mensen met een gevoelige huid is dit zeker aan te bevelen, maar de huid heeft natuurlijk ook gewenningstijd nodig aan het apparaat.
De derde keer heb ik mij weer droog gescheerd en ook nu ondervond ik geen tot zeer weinig irritatie.
waar ik minder enthousiast over ben is het kliksysteem, de scheerkop kan je er aftrekken en dan kan je er een kop met een precisietrimmer op plaatsen, leuk bedacht, maar hoe stevig is dit systeem vraag ik mij (stiekem) af?
Buiten dan kliksysteem durf ik dit apparaat dan ook zondemeer aan te bevelen aan een ander.

Pluspunten

• scheert glad
  • weinig irritatie
  • groot scheerhoofd
  • scheert daardoor snel
  • gebruik met scheerschuim

Minpunten

• kliksysteem wisselbarekop

Georgsee 01-09-2016

Goede scheerapparaat, handzaam, geen irritatie meer

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Ik vind het scheerapparaat de S5420/06 een topper, handzaam, makkelijk te reinigen, volgt de gezichtscontouren goed.

Pluspunten

• makkelijk in de hand
  • goed te reinigen
  • geen irritatie meer

Minpunten

• korte oplaad duur.

arie71 31-07-2016

prima apparaat

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

het apparaat ligt lekker stabiel in de hand en de scheerkoppen volgen lekker en vloeiend je huidlijnen en geven een prima en glad resultaat. ik gebruik m nu een maand en heb m nog niet opnieuw hoeven opladen. hij is ook makkelijk schoon te maken door m simpelweg onder de kraan af te spoelen.

4broekies 29-07-2016

Valt tegen

Geschreven voor: Philips AquaTouch S5420

Na eerste keer scheren al flink last van huidirritatie. De resultaten vallen tegen tov hetgeen beloofd wordt in de reclame van het apparaat.