Philips AquaTouch S5420 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 204 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Lesley 26-07-2016

Maakt scheren weer leuk!

De grote pluspunten aan het Philips scheerapparaat waren vooral: de lange accuduur, het gladde scheerresultaat en vrijwel geen irritaties aan de huid.

Ik heb het product inmiddels 3 weken en heb het in die tijd geen enkele keer op hoeven te laden. Ik scheer gemiddeld 5 tot 10 minuten per dag. Hier ben ik dan erg over te spreken. Ik was altijd sceptisch over draadloos scheren, omdat ik altijd dacht dat je de scheerapparaat elke dag moest op laden. Gelukkig is dat bij deze scheerapparaat niet het geval.

Mijn vorige scheerapparaat was nog een oude van Philips, deze scheerapparaat had altijd moeite met het vinden van de haartjes op de onderkant van de kin en de zijkant. Bij dit product past het zich aan aan de oppervlakken van de huid en beweegt daarin mee, waardoor geen haartje gemist word!

Bij mijn oude scheerapparaat had ik al snel last van scheer irritaties aan de onderkant van de kin dit omdat ik een gevoelige huid heb. Bij het eerste scheerbeurt viel al meteen op dat de scheerkop lekker zacht is waardoor je nauwelijks meer iets voelt van het scheren.

Naast de bovengenoemde top punten is het ideaal dat het product tegen water kan waardoor het ook tijdens het douchen gebruikt kan worden. Daarnaast is het product zeer gebruiksvriendelijk, wanneer bijvoorbeeld het product dient opgeladen te worden geeft het een signaal door middel van een tekentje dat brand, hetzelfde geld voor het afspoelen van de scheerkop dan knippert er een lampje met een spoel teken.

Al deze dingen bij elkaar zorgen ervoor dat dit een geweldige scheerapparaat is en ervoor zorgen dat scheren in de ochtend weer leuk word!

wilbert06 22-01-2016
  • Product maand in bezit

Ik heb het scheer apparaat nu een paar weken in gebruik en het bevalt uitstekend.
De scheerkoppen volgen prima de gezicht contouren, de motor maakt weinig geluid en het scheer resultaat is goed.
Helaas is het resultaat nog niet dat van nat scheren met een mesje, maar het komt in de buurt.
Uiteindelijk is elektrisch toch een makkelijkere en snellere van scheren op de vroege ochtend in half slapende toestand.
Prettig is ook dat die eenvoudig schoongespoeld kan worden wat vroeger altijd een lastige klus was.
Kortom veel lof voor dit scheerapparaat.

HD44 10-05-2017

Scheert perfect

Scheert na een aantal maanden nog steeds super glad. En is gemakkelijk in onderhoud.
Ook na een aantal dagen niet scheren toch een blad resultaat. Tondeuse opzetten voor de bakkebaarden en nekharen is gemakkelijk te monteren.

Pluspunten

• Scheert glad
  • makkelijk schoonmaken
  • Volgt uitstekend de contouren van het gezicht.

Minpunten

PSCH 06-01-2016

Als fervent natscheerder ben ik nu dan toch gezwicht voor een scheerapparaat. Maar dan wel één die ook nat mag worden, zodat de scheerbeurt gewoon onder de douche gedaan kan worden. Het gemak van een apparaat met het resultaat van nat scheren, dat was mijn ideaalbeeld!

Het scheerresultaat is prima. Niet zo glad als het resultaat va nat scheren, dat niet. Maar voldoende. Het apparaat ligt makkelijk in de hand, en is gebruiksvriendelijk. Het is jammer dat je de scheerkop er eerst af moet halen voordat je de trimmer kunt gebruiken.
Een mooi apparaat voor een prima prijs!

FBuiter 27-07-2016
  • Product maand in bezit

Fijn om mee te scheren

Bij droog scheren goed en glad scheerresultaat. Onder de douche scheren gaat wat minder maar dit geldt voor scheren meestal.
Weinig geluid. Dat wat je hoort is het scheren van de baard. Is de huid glad dan hoor je niks meer.
Door de flexibele scheerkop kom je goed op alle plekken.
Dus al met al een goed apparaat

astronout 08-12-2017

bijna niet bruikbaar voor linkshandige scheerders

Voor linkshandigen zit de schakelaar helemaal verkeerd.
Tijdens het scheren druk je regelmatig ongewenst de schakelaar in.

Arie 19-11-2016

Arie

Een geweldig scheerapparaat,pas een paar dagen in bezit maar zeer tevreden hiermee.
Nu nog even nat scheren uitproberen,maar tot nu toe top product.

Zjeulke 29-10-2016

Zeer goed

Met een paar woorden philips maakt zij naam waar wat ook betreft scheer apparaten zoals nat en droog scheren.

Jacques01 12-06-2016

Gladheid en bedienings gemak van voorgangers waren beter

In vergelijking met HQ 7360, uitgevallen met defecte accu, scheert de aquatouch minder glad en ik mis de vaste tondeuse. Bij het wisselen naar tondeuse denk ik steeds hoelang dit goed zal gaan mechanisch gezien.
Mis verder de indicatie vol na opladen.
Indien het mogelijk zou zijn om tegen bijbetaling dit apparaat in te ruilen dan zou ik daar direct voor kiezen

henk1953 06-05-2016

fantastisch apparaat, scheert klasse en makkelijk reinigen

mooi ontwerp, heb dit apparaat naast mijn drie jaar oude andere philishave. eentje in mijn reistas omdat ik veel op pad ben en eentje thuis.
Ligt goed in de hand, knap werk om weer een apparaat op de markt te brengen dat net weer iets beter is dan de vorige generatie.

ZwerverDrw 25-07-2018

scheert niet echt glad

ligt goed in de hand, glijdt soepel over het gezicht. na slechts 1 uurtje opgeladen. zou best aan te raden zijn indien apparaat echt glad zou scheren. (zelf alleen droog geschoren).

Anoniem 23-07-2018

Goed apparaat

Apart, sprekend, apparaat.
Door de totaal meebewegende kop gemakkelijker te hanteren dan alle voorgaande modellen (inclusief mijn eerste ' Staaf-model '.
Maar tevens heb ik de -- voorlopige -- indruk dat door dat gemakkelijk meebewegen het bereiken van alle haar-punten iets minder is.
Ik ben tevreden met dit voor mij weer nieuwe apparaat.

Slootje51 21-07-2018

Uitstekend apparaat

altijd al Philips scheer apparaat gehad , nu deze uitvoering.
In het begin was het ff wennen met die bewegende kop, maar dat went heel snel.

dutchie53 19-07-2018

doet wat het moet doen

dit apparaat scheert goed, een volle accu is goed voor 2-3 weken.
losse tondeuze/trimmer is minder handig.

71dirk 19-07-2018

goed scheerapparaat

Ben over het geheel zeer tevreden, maar om de kleine haartjes goed weg te krijgen moet je het apparaat veel bewegen, meer dan ik met mijn vorige gewend ben.

Tevreden gebruiker 25-06-2018

scheert bijzonder glad

Vervanging van mijn oude scheerapparaat. Dit scheerapparaat volgt beter de contouren van het gezicht waardoor het gladder aanvoelt.

Pluspunten

• ook met scheercreme te gebruiken
  • makkelijk af te spoelen
  • snel oplaadbaar

ejames 18-06-2018

gemiddeld

gebruik mijn leven lang al Phillips scheerapparaten. uit reviews lijkt het dat hij zou moeten voldoen aan mijn lichte baard groei, helaas vind ik de motor niet sterk genoeg hiervoor en moet je lang scheren om een glad resultaat te krijgen.
zou hem het liefst inruilen voor een zwaardere type.

PeterS1957 13-06-2018

Een heerlijk scheerapparaat.

Ik was een fervent traditionele natscheerder. Dat ben ik met dit apparaat nog steeds. Het voordeel van de AquaTouch is dat je geen kans op huidbeschadegingen hebt.

Philips aqua touch S5420 06-06-2018

prima product voor je geld

Gekocht bij Mediamarkt met een €20 philips retouractie en ook nog eens €10 euro goedkoper dan de goedkoopste op 'kieskeurig'! Hij bevalt uitstekend ,gemakkelijk te reinigen, het draaipunt lijkt kwetsbaar(?) als je regelmatig verwisseld met het opzetstuk en het voelt, in verhouding met mijn vorige Philips de williams F1 special edition, anders iets stroever/plakkerig op de huid?

Pluspunten

• handzaam
  • phlips
  • goede accu
  • gemakkelijk te (nat) reinigen

Minpunten

• scheerkoppen voelen stroef aan op de huid

Parry 25-05-2018

Goed scheerapparaat

Ik ben tevreden. Het grootste deel van mijn leven heb ik Philips scheerapparaten gebruikt tot ik er een had die niet zo goed met een wat langere baard om kon gaan.
Een tijd lang een scheerapparaat gebruikt van een andere kleur totdat deze irritaties aan de huid veroorzaakte.
Ik zag de aanbieding van het huidige apparaat en besloot deze te proberen, hij bevalt goed en scheert zoals ik gewend was van Philips.