Braun Series 9 9340s Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Noir - Reviews

Scheermethode
nat en droog scheren
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 9 9340s Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Noir op Kieskeurig.nl.

RobbeCa 15-11-2019

Scheren was nog nooit zo fijn

Geschreven voor: Braun Series 9 9340s Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Noir

Scheren was nog nooit zo fijn als met de Braun 9325s. Ik zweerde lang trouw aan de klassieke scheermesjes, maar vanaf het moment dat ik deze machine gratis mocht uittesten werd ik verliefd. Scheren gaat soepel en vlot, zonder enige irritatie. Je kan de machine ook zowel op een droge als natte huid gebruiken, wat een meerwaarde is. De batterij duur is ook ruim voldoende. Kortom een aanrader voor wie een kwaliteit scheermachine zoekt.

Pluspunten

• Efficient
  • Zacht

FilipAl 13-11-2019

revolutionair

Dit toestel is zeer goed: gebruiksvriendelijk, gemakkelijk in onderhoud en vooral zeer efficiënt: niet veel werk en zeer goed geschoren. De prijs valt al bij al nog mee, rekening houdend met de vele voordelen. Ik kreeg dit toestel om te proberen, maar zou het zeker aanraden bij iedereen.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • efficiënt

Minpunten

• relatief duur

Alessandro Martin 13-11-2019

super scheerbeurt!

Ik scheerde mij altijd met mesjes, maar dit apparaat heeft mij zeker verbaasd. Ik heb geen last van huidirritaties en het resultaat is minstens net zo goed. Schoonmaken gaat makkelijk onder de kraan, zeker bij gebruik met scheerschuim is dit noodzakelijk. Bij alleen droog gebruik is dit ook met het borsteltje snel te doen. Ik blijf het zeker gebruiken.

Steven 11-11-2019

Glad in een handomdraai

De BRAUN 9340s noir is geen goedkoop toestel, maar voor deze prijs krijg je een zeer degelijk product. Je voelt het onmiddellijk als je het scheerapparaat uit het bijgeleverde etui haalt: dit ligt goed in de hand. Het opladen gebeurt snel en eenvoudig. Het scheren kan droog of nat, ook onder de douche. Je kan de scheerkop vastklikken of volledig laten bewegen volgens je gezichtscontouren. Er is een kleine trimmer aanwezig die je gemakkelijk kan activeren.
Het reinigen gaat heel vlot (onder water) en je kan de volledige kop loskoppelen. De batterijduur is na enkele weken testen geen probleem. Het scheerresultaat is glad zoals verwacht mag worden. Ik kreeg deze Braun gratis ter beschikking om te testen.

Conclusie: zeer goed toestel zoals de prijs het doet vermoeden.

Pluspunten

• handig
  • design
  • batterijduur

Minpunten

• levensduur mesjes?

Kevin 10-11-2019

Superieur scheerapparaat!

Mooi en comfortabel scheerapparaat! Scheert zeer makkelijk en zorgvuldig door de beweegbare kop. Ik scheer me elke dag en met dit scheerapparaat voelt je gezicht zeer zacht aan! Tijdens het scheren voel je ook echt dat hij alle haartjes meeneemt wat echt wel een fijn gevoel is! Het apparaat heeft ook een extra functie voor langere haren te scheren. De batterij gaat ook meer dan een week mee, en als de batterij bijna op is geeft hij dit aan en kan je zien hoeveel minuten je het apparaat nog kan gebruiken. Ik vind het een zeer geslaagd product, ik heb het product gratis ontvangen en 4 weken getest. De prijs voor het product is het zeker wel waard! Ik ben er zeer tevreden over, het is het scheerapparaat van de toekomst!

Pluspunten

• Sterke accuduur
  • Licht gewicht
  • Comfortabel
  • Kwaliteitsvol materiaal

WimV 08-11-2019

Mooi en degelijk scheerapparaat

De Braun xxx Black is een degelijk en mooi scheerapparaat. Het lig heel makkelijk in de hand en je kan je er zowel droog als met scheerschuim mee scheren. Bij het scheren met scheerschuim voelt apparaat aangenamer aan, maar alles wordt wel behoorlijk smerig. Gelukkig kan je dit toestel, dat ik gratis kon testen, reinigen onder stromend water. Door de kantelbare scheerkop kan je de moeilijker bereikbare plaatsen wat beter scheren al valt het al bij al nog tegen om vlot de snorharen te verwijderen. Als je het echt heel glad wil is scheren met een scheermesje beter. Dit toestel is heel snel opgeladen en er is een handig opbergzakje meegeleverd in de doos.

Pluspunten

• design
  • opbergzakje
  • oplaadtijd

Minpunten

• verwijderen snorharen

Tim Mostrey 08-11-2019

Prima toestel

Het scheren bij dit type toestel loopt erg makkelijk en vlot. Het toestel voelt heel degelijk en robuust aan en met de flexibele kop kan ik makkelijk op moeilijkere bereikbare plaatsen zoals net onder de neus. Ook de overgang van nek naar aangezicht gaat heel aangenaam zonder te haperen. Ik kreeg dit toestel gratis om te testen en toch heb ik twee kleine minpuntjes. Wanneer het toestel in de lader wordt geplaatst zit het toestel niet echt stevig en eerder te wiebelen. Ook vind ik dat het uitschuif trim stuk verder had mogen uitschuiven. Wanneer het is uitgeschoven gebeurt het nog vaak dat de scheerkop zelf tegen mijn huid botst vanwege de korte afstand. Los van deze twee puntjes een heel goed en degelijk toestel.

Pluspunten

• Robuust
  • Soepele scheerkop

Minpunten

• Laadstation zit losjes
  • Trimstuk schuift kort uit

vnc 06-11-2019
  • Product gekregen

top apparaat

Ik ontving gratis dit scheerapparaat en heb nog nooit zo een goede scheerervaring meegemaakt. Ik gebruik dit apparaat dagelijks met een prachtig glad scheerresultaat als gevolg. Mijn huid ziet er na het scheren zeer fris en glad uit en alle haartjes zijn zorgvuldig verwijdert. Wat ik ook zeer positief vind aan dit apparaat is dat het totaal geen irritatie geeft. Het apparaat is zeer makkelijk om schoon te maken en eenvoudig in onderhoud. Een absolute aanrader voor iedere moderne man.

Dries Bruyneel 28-10-2019

Heerlijk scheerapparaat, duur maar zijn geld waard

Na enkele mindere ervaringen met de scheerresultaten van elektrische toestellen was ik een tijdje geleden opnieuw overgeschakeld op de klassieke mesjes. Maar omdat die, ondanks de goede scheerresultaten, best prijzig zijn was ik al een tijdje op zoek naar een nieuw elektrisch toestel.

Recent kreeg ik de mogelijkheid om dit fijne toestel gratis te testen en het bevalt zeer goed! Het is degelijk gebouwd, ligt goed in de hand en is volledig waterdicht. Enkel de bijgeleverde 'charing stand' vind ik minder handig in gebruik. Het belangrijkste zijn echter de scheerresultaten en zijn naar mijn mening echt heel goed. Tevreden dat ik mijn klassieke mesjes kon inwisselen tegen dit toestel!

Ondanks de goede resultaten toch 8/10 vanwege de prijs en de mindere 'charging stand'.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Degelijk gebouwd
  • Ligt goed in de hand
  • Scheerresultaat

• Charging stand