Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer - Reviews

Maximaal gebruikers gewicht
227 kg
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer op Kieskeurig.nl.

9,4

Van Herck 10-12-2019

Super tevreden over Sporttrader

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Na een zeer kundig advies in de fitwinkel hebben wij de virtufit water resitance row 1000 gekocht. Deze werd keurig thuisbezorgd. Helaas deed de computer van het apparaat het niet goed. Na contact zijn ze meteen in actie gekomen. Er werd meteen een nieuwe computer opgestuurd. Super service!!!

Pluspunten

• Goed advies
  • Scherpe projs
  • Super service

Peter 07-12-2019

Roeien

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Fijn apparaat, roeit goed inclusief het geluid van water. Het enige minpuntje is het display met gegevens. Het is niet verlicht en zeer onduidelijk. De tijd dat je roeit is wel duidelijk en daar gaat het mij om.

Pluspunten

• Zit goed en is stevig
  • Geluid van kletsend water

Minpunten

• Onverlicht en onduidelijk display

Mitchell 06-12-2019

Super fijne roeitrainer, stil en kwalitatief heel degelijk

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Hij is makkelijk te monteren. Alles (incl. Benodigd gereedschap) wordt mee geleverd.

Zodra hij staat kan je met veel mogelijkheden trainen.

Kortom aanrader voor iedereen die op zoek is naar een kwalitatief goede roeitrainer.

Pluspunten

• Sterk
  • iPad standaard
  • Makkelijk monteren
  • Stil tijdens gebruik

Minpunten

• Water verversen is wat lastiger

Sammie 06-12-2019

Fantastische roeimachine

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Fijne roeimachine! In elkaar zetten was zo gedaan klaar voor gebruik. Het display is zeer duidelijk en zit vol met allemaal programma’s. Hij is ook erg stil. He hoort alleen het water in de trommel en het klinkt alsof je op het water bent. Mooie en fijne machine

• Programma’s
  • Ziet er goed uit

Ian 17-08-2019

Fijne en degelijke roeier!

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Van alle bestaande roeiers komt een waterroeier vanzelfsprekend het dichtst in de buurt van het echte werk en met de 1000 heb ik het gevoel meer waar voor mijn geld te hebben gekregen dan de kostprijs.

Enige minpuntje was een niet werkende hartslagontvanger, maar uiteindelijk heb je op de langere duur tòch meer aan metingen met een sporthorloge als je actief de activiteitsresultaten bijhoudt ter vergelijkingsmateriaal. De boordcomputer van de roeier is de gegevens kwijt bij vervangen batterijen.

Oplaadbare batterijen zijn aan te bevelen, de roeier gebruikt nogal wat, ook buiten gebruik. Ik heb standaard twee opgeladen AA batterijen klaarliggen voor wanneer het scherm niet anspringt.

S. Tissink 28-12-2018

Professioneel

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Een erg professionele roeitrainer. Gebruik hem dagelijks voor mijn klanten (PT) als warming up. De crosstrainer is netjes gemonteerd tegen kleine meerprijs en zeer snel in huis! Het scherm is kantelbaar en daardoor voor iedereen goed af te stellen. De roeitrainer staat stevig op zijn plek en ziet er strak afgewerkt uit. Dit voelt ook zo aan zoals bijvoorbeeld de wieltjes, handvat en constructie. Kortom, ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Professioneel inzetbaar/garantie
  • Stevig
  • Waterweerstand

Minpunten

• Groot

De roeier 17-12-2018

Beste waterrower

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Mooie roeitrainer die je gemakkelijk zelf in elkaar kan zetten. De roeitrainer is erg stevig en robuust, maar blijft makkelijk te verplaatsen. In vergelijking met een een normale roeitrainer is deze erg stil. Bij de vorige roeitrainer trilde de hele woning.

Met deze roeitrainer heb je het gevoel alsof je rustig door een beekje aan het roeien bent. Echt een aanrader!

Ook heeft de roeitrainer een mooi scherm waarop alle statistieken eenvoudig zijn af te lezen. Zelf maak ik hier amper gebruik van. Voor het scherm kan je namelijk een iPad plaatsen waardoor ik tijdens het roeien kan Netflixen.

• Scherm
  • Standaard voor iPad en telefoon

Gisel 09-12-2018

Goed!

Geschreven voor: Virtufit Pro Water Resistance Row 1000 Roeitrainer

Ik heb gekozen voor de virtufit row 1000 omdat deze mij aansprak op gebied van ontwerp en de roeibeweging. In de sportschool heb ik altijd gebruik gemaakt van een Concept2 maar water is toch echt een andere beleving. Persoonlijk vind ik water een erg prettige beweging en het geeft ook nog eens een rustgevend geluid. De row 1000 is stevig en mooi afgewerkt. De roeitrainer is redelijk lang en helaas niet inklapbaar. Voor mij geen issue want hij kan ook rechtop opgeborgen worden. Het opberg vak onder het scherm is erg handig voor bijvoorbeeld je telefoon.

Pluspunten

• Water
  • Stevig
  • Vormgeving

Minpunten

• Niet inklapbaar